بولینگ های تهران از برترین جاهای تفریحی تهران خانوادگی به شمار می‌روند؛ مراکزی که علاوه بر سالن بولینگ، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارند.

در تهران کجا با خانواده بولینگ بازی کنیم

بولینگ های تهران در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی به‌خصوص در میان خانواده‌ها شده‌اند؛ مراکزی که یک روز پر از هیجان را برای شما به ارمغان می‌آورند. باشگاه‌های بولینگ متعددی در شرق، غرب و شمال تهران وجود دارد که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به باشگاه بولینگ عبدو، باشگاه بولینگ انقلاب، بولینگ اریکه ایرانیان، بولینگ مگامال، بولینگ سرزمین عجایب و بولینگ اپال اشاره کرد. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با بهترین باشگاه های بولینگ تهران و امکانات آن‌ها آشنا کنیم.

باشگاه بولینگ عبدو

باشگاه بولینگ عبدو در شمال تهران، خیابان شریعتی، روبه‌روی ایستگاه مترو صدر، قرار دارد؛ باشگاهی که از مشهورترین باشگاه‌های بولینگ پایتخت به شمار می‌آید و قدمت آن به بیش از پنج دهه می‌رسد. بولینگ عبدو در گذشته از بزرگ‌ترین باشگاه‌های بولینگ آسیا و دارای ۲۰ لین (خط بازی بولینگ) بود؛ اما متاسفانه به‌دلیل وقوع آتش‌سوزی در سال ۱۳۵۸ شمسی تمام تجهیزات و امکانات خود را از دست داد. این باشگاه پس از مرمت و بازسازی با نام مجموعه فرهنگی ورزشی چمران بازگشایی شد.

بولینگ عبدو در حال حاضر هشت لین مجهز با استانداردهای بین‌المللی دارد. از دیگر امکانات مجموعه ورزشی چمران می‌توان به سالن سینما، شهربازی، سالن‌های ورزشی، استخر و فودکورت اشاره کرد. 

باشگاه بولینگ انقلاب

باشگاه بولینگ انقلاب در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در منطقه سه تهران قرار دارد. این باشگاه که در سال ۱۳۸۵ شمسی افتتاح شده است، ۲۴ لین بولینگ با مکانیزم توپ‌برگردان اتوماتیک و سیستم امتیازدهی پیشرفته دارد. باشگاه بولینگ انقلاب با طراحی مهندسان ایتالیایی، از معماری مدرن و زیبایی برخوردار است و می‌توان آن را مدرن‌ترین و بهترین باشگاه بولینگ ایران معرفی کرد. فروشگاه مخصوص لوازم و تجهیزات بولینگ حرفه‌ای از امکانات این مجموعه است.

باشگاه بولینگ اپال 

در تهران کجا با خانواده بولینگ بازی کنیم

باشگاه بولینگ اپال از باشگاه‌های شمال غرب تهران در طبقه هشتم مرکز تجاری ۲۳ طبقه اپال است؛ باشگاهی که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است و ۱۲ لین استاندارد و سیستم ثبت امتیاز اتوماتیک و پیشرفته دارد. توجه داشته باشید که حداکثر چهار بازیکن می‌توانند در هر لین بولینگ بازی کنند و این باشگاه کفش مخصوص بولینگ را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

بولینگ اپال از باشگاه‌های محبوب و محل مناسبی برای تفریح نوجوانان و بزرگسالان است؛ زیرا در مرکز خرید اپال، علاوه بر باشگاه بولینگ، امکانات تفریحی و رفاهی دیگری نظیر فروشگاه‌ها، مارکت، شهربازی، فودکورت، رستوران، کافی‌شاپ، قنادی، پردیس سینمایی، کلینیک زیبایی و غیره نیز وجود دارد. 

باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان

باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان در مرکز خرید هشت طبقه اریکه در سعادت‌آباد قرار دارد. این باشگاه که در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است، از قدیمی‌ترین باشگاه‌های بولینگ تهران محسوب می‌شود.

باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان ۱۲ لین استاندارد بولینگ با سیستم ثبت امتیاز پیشرفته و اتوماتیک دارد که در بالای هر یک از این لین‌ها، بالاترین رکوردها از زمان تاسیس ثبت می‌شود. پخش موسیقی و فضای دلنشین از جمله دلایل محبوبیت این مجموعه در میان گروه‌های خانوادگی و دوستانه هستند. امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد و اسنوکر، پردیس سینمایی، استخر بانوان و استخر آقایان نیز در باشگاه بولینگ اریکه تعبیه شده است.

باشگاه بولینگ شیان

باشگاه بولینگ شیان در میدان هروی در مجموعه ورزشی صدف واقع شده است و فاصله اندکی تا پارک جنگلی شیان دارد. مجموعه ورزشی صدف از مجهزترین مجموعه‌های ورزشی شرق تهران است که علاوه بر سالن بولینگ، امکاناتی چون بیلیارد، اسنوکر، بازی‌های کامپیوتری، فوتبال‌دستی، ایر هاکی و دارت و همچنین کافی‌شاپ و رستوران را نیز در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. در مجموعه صدف، بانوان و آقایان می‌توانند هم‌زمان از بازی‌ها استفاده کنند.

سالن بولینگ شیان هشت لین با سیستم اتوماتیک توپ‌برگردان دارد و سیستم امتیازدهی پیشرفته از مزیت‌های آن است. در این سالن، کلاس‌های آموزشی ورزش بولینگ در سطح مختلف از آماتور گرفته تا حرفه‌ای نیز برگزار می‌شود.

باشگاه بولینگ سرزمین عجایب

در تهران کجا با خانواده بولینگ بازی کنیم

باشگاه بولینگ سرزمین عجایب یا بولینگ تیراژه از مشهورترین باشگاه‌های بولینگ غرب تهران است که در طبقه سوم مرکز خرید تیراژه در بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد؛ مجتمعی تجاری که در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده است و امکانات بسیاری نظیر فروشگاه‌ها، کافی‌شاپ، هایپر مارکت، فودکورت، سالن سینما و شهربازی سرزمین عجایب دارد.

باشگاه بولینگ سرزمین عجایب دارای دو سالن مجزای بولینگ است و همه افراد با هر سنی می‌توانند در آن به تفریح بپردازند. جالب است بدانید در این باشگاه، یک سالن مینی بولینگ با چهار لین، وجود دارد که مخصوص کودکان است؛ در این سالن مخصوص، تمام شرایط بولینگ بزرگسالان مانند تعداد پین و قوانین بازی رعایت می‌شود و تنها تفاوت در اندازه پین‌ها و سایز لین‌ها است.

باشگاه بولینگ تیراژه دارای ۱۲ لین مجهز با سیستم مکانیزم توپ‌برگردان برای بزرگسالان است. توجه داشته باشید که حداکثر پنج نفر می‌توانند هم‌زمان از لین بولینگ استفاده کنند؛ بنابراین بهتر است قبل از مراجعه سانس خود را رزرو کنید. کفش مخصوص بولینگ در باشگاه بولینگ تیراژه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

اگر از طرفداران بولینگ هستید، کارت عضویت سالانه گلد (GOLD) یا وی آی پی (VIP) بولینگ تیراژه را خریداری کنید تا بتوانید از خدماتی چون آموزش رایگان توسط مربیان حرفه‌ای، ورودی رایگان و کفش بولینگ رایگان بهره‌مند شوید.

باشگاه بولینگ مگامال

باشگاه بولینگ مگامال در شهرک اکباتان و در طبقه دوم مرکز خرید مگامال واقع شده است؛ باشگاهی با حدود ۱,۳۰۰ متر مربع وسعت که از بزرگ‌ترین و مجهزترین باشگاه‌های بولینگ غرب تهران به حساب می‌آید. 

بولینگ مگامال، ۱۲ لین استاندارد بولینگ با مانیتور امتیازدهی پیشرفته دارد که چهار لین آن به‌صورت خانوادگی یا گروهی استفاده می‌شود؛ بنابراین این باشگاه را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین باشگاه‌های بولینگ تهران برای تفریح خانوادگی معرفی کرد. امکانات بسیاری مانند شهربازی، فروشگاه‌، پردیس سینمایی، سالن ورزشی، هایپرمارکت، فودکورت و غیره نیز در مگامال تعبیه شده‌ است؛ امکاناتی که سبب می‌شود افراد بیشتری به‌سمت باشگاه بولینگ این مجموعه جذب شوند.

باشگاه بولینگ ایران مال

باشگاه بولینگ ایران مال با بولینگ گلکسی ایران مال در بام بازار بزرگ ایران در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد؛ باشگاهی با ۱,۸۰۰ متر مربع وسعت و چشم‌اندازی زیبا به دریاچه خلیج فارس که دارای ۱۶ لین بازی استاندارد با سیستم امتیازدهی پیشرفته است. توجه داشته باشید که تعداد نفرات هر لین این باشگاه، حدکثر چهار نفر است. ایران مال از بزرگ‌ترین مراکز خرید به شمار می‌رود که علاوه بر فروشگاه‌ها، دارای جاهای دیدنی متعدد نظیر بازار سنتی، باغ ماهان، باغ دیدار، تالار آینه، فودکورت، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعدد، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی، هتل و پارکینگ اختصاصی است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید