همه ی ما هر روز از وسیله ای به نام کاغذ در سایز ها و مدل های مختلف حتما استفاده می نماییم.

کاغذ  A۴ با کیفیت و ارزان از کجا بخریم؟

این محصول پر استفاده در مدل های مختلف مطمئنا در محل کار یا منزل ما موجود است. بیشترین سایز پر مصرف کاغذ، سایز A۴ می باشد که معمولا بیشتر در محل کار از آن استفاده می کنیم. اما آیا می دانیم که بهترین و مناسب ترین برند برای ما کدام است؟ یا اینکه با برند های بازار آشنایی داریم؟کدام فروشگاه مکان مناسب تری برای خرید این محصول است؟ زیرا مکان های زیادی هستند که کاغذ را به فروش می رسانند و متاسفانه انواع تقلبی کاغذ نیز در بازار بسیار وجود دارد. برای رسیدن به جواب سوال های گفته شده با ما در این مقاله همراه باشید.

انواع برند کاغذ A۴

برای آشنا شدن با برند های مختلف کاغذ A۴ کافیست که یه سرچ کوچک در گوگل انجام دهیم تا با نام های مختلفی که در بازار به فروش می رسند مواجه شویم. ما در این جا شما را با انواع با کیفیت این کاغذ آشنا می نماییم، زیرا می دانیم که شما بهترین را برای خود انتخاب می نمایید. البته موضوع قیمت نیز یکی از مورد های انتخاب ما است که حتما چنین موضوع مهمی را نیز در نظر می گیریم. مخصوصا که امروزه، متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در بازار با عددهایی مواجه می شویم که مارا فقط شگفت زده می نماید.پس به ترتیب اولویت برند ها را با بهترین قیمت برای شما معرفی می نماییم تا انتخاب درست و آسانی را برای خرید خود داشته باشید.

  • دابل A
  • کپی مکس
  • هایبرایت
  • پیپروان
  • هیما
  • گلد
  • سل پرینت
  • پاپکو
  • کاغذSA
  • هایپر
  • نویگیتور
  • زیراکس
  • های تیری

که تمامی این برند ها به عنوان باکیفیت ترین کاغذ های بازار هستند که با قیمت های مختلفی به فروش می رسند و برخی مانند کاغذ کپی مکس دارای مدل مختلف نیز است. مثلا در بازار ما دو مدل کاغذ کپی مکس معمولی و کپی مکس اندونزی داریم که قیمت مدل اندونزی به دلیل کیفیت بهتر، بالاتر نیز می باشد.

کاغذ  A۴ با کیفیت و ارزان از کجا بخریم؟

بهترین مارک کاغذ A۴

تمامی برند های نام برده شده برای کاغذ  سایز A۴  جزء بهترین برند های بازار می باشند اما در میان همین بهترین ها نیز باز برند برتر وجود دارد. به طور یقین برند دابل A به دلیل ویژگی های خاص خود در بین تمام کاغذ ها و همچنین تولید در خاستگاه اصلی کاغذ که کشور تایلند است به عنوان بهترین برند در بازار شناخته شده می باشد. البته متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات در خرید این کالا در کشور مدل های تقلبی  تولید شده در کشور های دیگر بسیار وجود دارد که خرید این محصول را با مشکل روبه رو می سازد. ویژگی های اصلی کاغذ دابل A ضد حلقه شدن و جذب نکردن گردو غبار است که این دو مورد برای دستگاه های پرینتر بسیار اهمیت دارد. در زمینه چاپ نیز به دلیل شفافیت بسیار و کیفیت در تولید چاپی مناسب با کنتراست بالا را ایجاد می نماید. بعد از کاغذ دابل A  در حال حاضر برند کپی مکس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مخصوصا اگر تولید کشور اندونزی باشد. زیرا این کشور نیز مانند تایلند در تولید کاغذ بسیار موفق عمل نموده. برند های هایبرایت،پیپروان،سل پرنت نیز از جمله برند های موفقی می باشند که متاسفانه انواع تقلبی این برند ها بسیار در بازار موجود است. کاغذ باکیفیت دیگری که امروزه می تواند با برند کپی مکس مرغوب رقابت داشته باشد برند هیما است. این برند که از لحاظ کیفیت کم از کپی مکس نیست از لحاظ قیمت از مدل اندونزی آن ارزان تر می باشد. برند گلد نیز بعد از هیما به عنوان کاغذ باکیفیت و قیمت مناسب در بازار موجود است و بیشترین سایز مصرف این برند سایز A۵ است. برند های دیگر نام برده شده نیز جزء بهترین ها هستند که می توان آن ها را با قیمت های متفاوت تهیه نمود.

کاغذ  A۴ با کیفیت و ارزان از کجا بخریم؟

خرید کاغذ در شرکت تامین فلات

بعد از آشنایی با انواع برند معتبر و با کیفیت کاغذ، موضوع مهم دیگر،خرید این محصول از یک فروشگاه و یا شرکت معتبر است که بتوان با خیالی آسوده این کالا را از آن مکان خریداری نمود. زیرا ما به راحتی می توانیم با رفتن به بازار کاغذ و خرید از مغازه های آن مکان این محصول را خریداری نماییم اما آیا تمامی خواسته های ما از یک خرید درست برآورده می شود. از طرفی ممکن است پیمودن این مسیر برای ما دشوار باشد و نتوانیم به فروشگاه های نزدیک محل کار یا منزل به آسانی اعتماد کنیم. پس باید مکان قابل اعتمادی را در نظر داشته باشیم که هر بار با تمام شدن کاغذ مصرفی بایک تماس خریدی بی دغدغه را انجام دهیم. شرکت تامین فلات به عنوان بزرگترین تامین کننده ی ملزومات اداری در تهران فعالیت دارد. این شرکت هر آنچه را که در محیط اداری مورد استفاده قرار می دهیم با ارزانترین قیمت عمده و به صورت تکی یا عمده به فروش می رساند. در این شرکت می توانید انواع کاغذ A۳,A۴,A۵   را با بهترین کیفیت و قیمت برای مجموعه خود به صورت فروش سازمانی خریداری نمایید. البته دیگر مشتریان محترم این شرکت نیز می توانند خرید خود را برای منزل نیز با ارزانترین قیمت عمده به همان صورت انجام دهند. خرید کاغذ A۴ از تامین فلات در کنار دیگر کالاها با امکان مرجوعی بلامانع می باشد و ارسال این شرکت برای مشتریان محترم تهرانی به صورت رایگان انجام می شود. این شرکت به دلیل اهمیت داشتن حق مشتری محصول کاغذ را در انواع باکیفیت خریداری می نماید و با وجود مشکل نواسات ارز بهترین قیمت را برای کالای کاغذ قرار می دهد. با خرید از شرکت تامین فلات به دلیل داشتن امکانات ویژه دیگر در کنار خرید، شما کالایی را بی دغدغه و آسان در یافت می نمایید و صد در صد به عنوان مشتری دائمی این شرکت می شوید. در زمان خرید کاغذ A۴ و یا هر کدام از سایزهای کاغذ از شرکت تامین فلات می توانید با آگاهی تمام از دانستن مرغوبیت کالای موجود در بسته به لحاظ کدری و شفافیت،گرماژ هر برگ کاغذ و داشتن برند معتبر خرید خود را انجام دهید.

کاغذ  A۴ با کیفیت و ارزان از کجا بخریم؟

خرید کاغذ با فاکتور رسمی

یکی از مهمترین مسائل برای هر سازمان و یا شرکت در زمان خرید گرفتن فاکتور رسمی در مقابل خرید حتی کوچکترین وسیله ای که در محل کار مورد استفاده قرار می گیرد است. زیرا تمامی افرادی که مشمول پرداخت مالیات به سازمان دارایی می شوند به فاکتور رسمی احتیاج دارند و باید این برگه را برای بررسی حساب رسی های مالیاتی خود ارائه کنند. کاغذ که به عنوان پراستفاده ترین ملزومات در هر سازمان و یا شرکت استفاده می شود صد در صد به این فاکتور نیاز دارد. شرکت تامین فلات که در مقابل کوچترین ملزومات این برگه را صادر می نماید برای خرید پرمصرف ترین کالا در سازمان و یا شرکت نیز این کار را با داشتن تمامی آنچه که برای یک خرید صحیح با فاکتور رسمی معتبر نیاز است، ارائه می دهد. خرید کاغذ از شرکت تامین فلات مساوی است با داشتن برگه ی فاکتور رسمی در کنار یک کالای مرغوب که  بهترین قیمت را نیز داراست.   

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید