یک مرکز گردشگری در بافت تاریخی شیراز افتتاح شد که معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در آیین افتتاح آن گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها و بازسازی و مرمت استاندارد خانه‌های بافت تاریخی موجب رونق و امنیت این بافت خواهد شد.

یک مرکز گردشگری در بافت تاریخی شیراز افتتاح شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمد فرخ زاده، شنبه در آیین افتتاح یک هتل بوتیک در شیراز افزود: امیدواریم که مدیریت یک پارچه در بافت تاریخی بتواند مشکلات موجود در آنرا حل کرده و موجب رضایت ساکنین و دلسوزان هویت تاریخی شهر شود.
وی، با اشاره به مباحث اخیر درباره بافت تاریخی و فرهنگی شیراز در سطح کشور ادامه داد: آنهایی که اخبار تخریب بافت را به شکل مستمر به بیرون از استان و کشور مخابره می‌کنند در دایره دلسوزان نیستند چرا که این مساله باعث می‌شود که رغبت سرمایه‌گذار و ساکنین حوزه کاهش یابد.
او اظهار داشت: این در حالی است که بافت شیراز و کوشش های همه دستارکاران دولتی و غیر دولتی کشور منحصر به فرد است.
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: باید برای صیانت از بافت در تمام ابعاد دفاع کرد اما تبلیغات منفی را کنار گذاشت.
فرخ زاده افزود: اگر می‌خواهیم تاریخ بافت را احیا کنیم و شاهد ناهنجاری های اجتماعی نباشیم و این قطعه طلایی از تاریخ و هویت روز به روز پر رونق تر شود، لازم است با همکاری و اتحاد کارها را پیش ببریم و برای آن تبلیغ مثبت کنیم.
وی گفت: کسانی که نسبت به حوزه گردشگری استان انتقاد دارند اگر طرح یا ایده‌ای برای بهبود شرایط و ارتقاء صنعت گردشگری استان دارند ارائه دهند تا با همکاری و هم افزایی بتوان مشکلات موجود را رفع و حرکت به سمت توسعه گردشگری و زیارت استان را تسهیل کرد.
این هتل بوتیک در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع، با سرمایه‎گذاری ۶۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۸۰ نفر احداث شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید