۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 55423321

ایران مال مجموعه‌ای عظیم و دیدنی است از این رو با ما همراه باشید و از مراکز خرید تا هتل ایران مال گشتی بزنید.

از مراکز خرید تا هتل ایران مال

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از بزرگ ترین پروژه های ایران و جهان که جزء جاهای دیدنی تهران به حساب می آید، ایران مال یا بازار بزرگ ایران است. ایران مال بین دو شهر تهران و کرج قرار است و به یکی از نقاط گردشگری برای افراد ایرانی و توریست ها تبدیل شده است. این مجموعه در شال غربی تهران است و در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه خلیج فارس احداث شده است. در واقع ایران مال در منطقه ۲۲ قرار گرفته است و شما در انتهای اتوبان شهید خرازی می توانید آن را مشاهده کنید.

درباره ایران مال

با وجود آن که چند سالی بیشتر نیست که بازار بزرگ ایران احداث شده است، باز هم توانسته جایگاه بسیار ویژه ای به دلیل بزرگ و جذاب بودنش در میان مراکز تجاری و تفریحی داشته باشد. هدف ساخت ایران مال ایجاد مکانی ایده آل با هدف تفریحی، تجاری، فرنگی و ورزشی برای ساکنان تهران و البرز بوده است. البته گردشگران زیادی هم هر سال از آن بازدید می کنند.

از مراکز خرید تا هتل ایران مال

در حال حاضر بازار بزرگ ایران جزء ۵ پروژه و مرکز خرید بزرگ دنیا محسوب می شود که اگر بخواهیم آن را در سطح خاورمیانه بررسی کنیم، باید بگوییم بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه است. بنابراین بازدید از این منطقه تجاری و تفریحی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بازدید باشد. همه ما شنیده ایم که ایران مال چقدر بزرگ است و حتی بسیاری از ما از آن بازدید کرده ایم! اما واقعاً مساحت ایران مال چقدر است که توانسته هم ردیف مال های بزرگ دنیا باشد؟

ایران مال در مساحت یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۰۴ متر مربع احداث شده است و به همین دلیل است که توانسته در میان افراد محبوبیت زیادی کسب کند. اگر بخواهید کل مساحت ایران مال را بگردید، باید بدانید که پیاده روی در آن به اندازه پیاده روی خیابان ولیعصر از میدان منیریه تا تجریش است. حال اگر بخواهید برای هر مغازه و فروشگاهی که در بازار بزرگ ایران وجود دارد، حدود ۵ دقیقه وقت صرف کنید نیازمند ۳ روز هستید تا همه آن را بگردید.

از مراکز خرید تا هتل ایران مال

در واقع برای بازدید از تمام فروشگاه های آن باید ۳ روز زمان صرف کنید. ایران مال در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب عنوان بهترین مجتمع تجاری چند منظوره خاورمیانه در یکی از نمایشگاه‌های معتبر شاپینگ مال‌ های جهان به نام MAPIC شد.

این عنوان بخاطر ابعاد و فضاهای خدماتی و تفریحی است که ایران مال برای افراد فراهم کرده است. جالب است بدانید که در این مساحت بزرگ، حدود ۷۰ درصد فضای آن کاربری تفریحی، فرهنگی، گردشگری، دینی، ورزشی، خدماتی، رفاهی و پارکینگ دارد که تقریباً بی نظیر است.

مراکز خرید جذاب و هتل با کیفیت ایران مال

مراکز خرید ایران مال

ایران مال که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید خاورمیانه و جهان است، از بهترین مکان‌ها برای خرید کردن به شمار می‌آید. در مراکز خرید بازار بزرگ ایران هرآنچه که احتیاج داشته باشید، می‌توانید پیدا کنید.‌

هایپر استار: طبقه‌ی ۱ G

لوازم و دکوراسیون منزل: طبقه‌های ۰ G ۱ ،G و ۲ G (تیمچه‌ی حاج علی اکبر)

محصولات فرهنگی و تفریحی: طبقه‌ی G ۳

کفش و محصولات چرمی: طبقه‌های ۰ G ۱ ،G و۳ G

از مراکز خرید تا هتل ایران مال

لوزام خانگی و الکترونیکی: طبقه‌ی G۰

جواهرات، ساعت و زیورآلات: طبقه‌های G ۰ و G ۱

محصولات زیبایی و سلامت: طبقه‌های G ۱،G ۲ و G ۳

مد، پوشاک و لوازم ورزشی: طبقه‌ی G ۳؛ در مجاورت مجموعه ورزش

هتل ایران مال

اگر مسافر شهر تهران، این پایتخت شلوغ ایران هستید و تصمیم گرفته‌اید از ایران مال و بخش‌های مختلف آن نیز دیدن کنید، نگرانی شب و اقامت را نداشته باشید. چراکه ایران مال، هتلی بزرگ، با امکانات عالی دارد و با اقامت در این هتل دسترسی شما به دیگر جاهای دیدنی تهران مثل پارک چیتگر، دریاچه‌ی خلیج ‌فارس، پارک ملی گیاه‌شناسی و آبشار مصنوعی آسان خواهد بود و می‌توانید در برنامه‌ی خود بازدید از آن‌ها را نیز قرار دهید. پس با خیال راحت به گشتن، خرید کردن و تفریح در ایران مال بپردازید و شبی خوب و با آرامش را در این مجموعه سپری کنید.

امکانات هتل ایران مال

در ساخت هتل پنج ستاره ایران مال، شیوه‌های مهندسی و معماری مدرن به کار رفته است و سبک آن از طرح آسیایی الهام گرفته است.

از مراکز خرید تا هتل ایران مال

این هتل با ۱۲۳,۰۰۰ متر مربع مساحت در ۱۸ طبقه ساخته شده است و ۳۵۹ اتاق دارد و با اشراف به دریاچه‌ی خلیج فارس از شرق و بام سبز و آب‌نمای ایران‌مال از غرب، دارای چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد به پایتخت است. از ویژگی‌های هتل ایران مال، دسترسی به یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری جهان، داشتن آتریوم مرکزی و نورگیری از سه جهت شرق، غرب و سقف هتل با ارتفاع حدود ۲۵ متر است. آتریوم‌ها فضاهای باز و بزرگ در ساختمان‌ها هستند که از کاربری آن‌ها نورگیری و تهویه هوای داخل است.

سالن‌ها: اتاق جلسات، آمفی تئاتر و سالن مهمانی‌ها و مراسم‌ها.

ورزشی: استخرهای آقایان و بانوان به‌صورت مجزا، سالن‌های ماساژ و زیبایی، مراکز آب‌درمانی به‌همراه حمام ترکی، سونا و جکوزی، سالن‌های ورزشی.

رستوران و کافی‌شاپ: رستوران‌های ایتالیایی و آرژانتینی، رستوران شرقی و ایرانی، کافی‌شاپ‌های مدرن.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید