اکسسوری‌ها به عنوان یک المان ارزشمند و کاربردی به وفور توسط آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جذاب ترین اکسسوری‌ها در گروه هنری دانژه؛ انواع دکمه سردست و بج سینه طلا

همان‌طور که می‌دانید اینها مجموعه ای از لوازم جانبی هستند که در عین سادگی بالاترین تاثیر را از لحاظ ارتقا تیپ و مدل لباس دارند. البته جنبه ظاهری این لوازم بخشی از مزیت های ویژه آن‌ها می‌باشد. چرا که هر کدام از آنها بنا به اهداف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع دکمه سردست طلا و همچنین بج سینه طلا و جزئیات ساختاری آنها صحبت کنیم. اصولاً این لوازم جانبی به جهت زیبایی و لاکچری بودن خود آمار فروش بسیار بالایی دارند. به همین دلیل اطلاع از برخی موارد مثبت آنها می‌تواند شما را در فرایند خرید یاری کند. پس به ادامه مقاله توجه فرمایید.

دکمه سردست طلا

دکمه سردست طلا یا دکمه سر آستین جزو جذاب ترین اکسسوری هایی هستند که آقایان علاقه بسیار زیادی به آن دارند. در اغلب موارد زمانی که به خرید کت و شلوار می‌پردازید قطعاً نیاز به دکمه سردست طلا را احساس خواهید کرد. احتمالا این لوازم جانبی توانستند تاثیر مثبتی را بر روی ظاهر شما بگذارند که تا این حد اهمیت دارند.

نمونه های مختلفی از این اکسسوری‌ها طراحی و تولید شده است که معروفترین آن مدل های ماه تولد می‌باشد. اگر به طرح روی آن دقت کنید هر کدام دارای یک سمبل خاص و مرتبط با یک ماه هستند. شما می‌توانید در زمان خرید دکمه سردست دقیقا نمونه ای را انتخاب کنید که مطابق با سمبل ماه تولد شما می‌باشد.

دکمه سردست طلا مردانه و زنانه

دکمه سردست طلا ممکن است در ذهن بسیاری از افراد تنها مناسب آقایانی می‌باشد که قصد پوشیدن کت و شلوار را دارند. اما اینها تنها یک نمونه از کاربرد دکمه سردست‌ها می‌باشد. چرا که بانوان نیز می‌توانند از این لوازم استفاده کنند. اگر یک پیراهن دکمه دار بسیار شیک و جذابی را پوشیده اید استفاده از یک دکمه سردست طلا آن هم از نوع زنانه می‌تواند تکمیل کننده ظاهر و مدل لباس شما باشد.

پس نمی توان این اکسسوری‌ها را تنها مناسب آقایان دانست. چرا که بانوان نیز حداکثر استفاده را می‌توانند داشته باشند. البته اگر طرح های این محصول نتواند نظر خانم های شیک پوش را جلب کند شما می‌توانید نمونه های سفارشی را درخواست دهید تا دقیقا متناسب با نظر شما طراحی و تولید شوند.

جذاب ترین اکسسوری‌ها در گروه هنری دانژه؛ انواع دکمه سردست و بج سینه طلا

دکمه سردست طلا لاکچری با طرح های فوق العاده جذاب

دکمه سردست طلا دارای یک طرح ورق طلا ۲۴ عیار می‌باشد. جنس قاب آن کاملاً از آلیاژ استیل و از همه مهمتر از لولا با کیفیت نیز برخوردار هستند. همه اینها در مجموع می‌تواند یک محصول لاکچری و بسیار جذابی را خلق کند. اصولاً المان های مختلفی که باعث ارزشمند شدن یک محصول اکسسوری می‌شود طرح ظاهری، کیفیت ساخت و جدید بودن ساختار آن می‌باشد. همه موارد ذکر شده در دکمه سردست طلا وجود دارد. بنابراین شما یک محصول همه چیز تمام و ایده آلی را خرید می‌کنید.

بج سینه طلا

بج سینه طلا به عنوان یکی از خاص ترین اکسسوری‌ها معمولاً در مدل لباس های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. موقعیت نصب آنها معمولاً بر روی یقه کت در سمت چپ و بالا می‌باشد. ساختار بج سینه طلا از قالب های استیل، سنگ زینتی و ورق طلا ۲۴ عیار ساخته شده است. قسمت پشت آن یک گیره میخ مانند را دارد که بر روی لباس کاملا قفل می‌شوند. استفاده از ورق طلا بر روی یک زمینه مشکی یکی از المان های جذاب و بسیار زیبایی است که می‌تواند این اکسسوری‌ها را بیشتر در معرض دید قرار دهد.

بج سینه طلا به صورت لوگوی شرکتی

بسیاری از کارکنان که در محیط های شرکتی و فضاهای اداری مشغول به کار هستند به منظور ایجاد یک فضای رسمی همواره سعی می‌کنند از بج سینه طلا استفاده کنند. قطعاً شما این تجربه را داشتید که در زمان مراجعه به یک بانک خاص می‌بینید که اکثر کارکنان دارای یک لوگو در قالب بج سینه طلا هستند. در واقع این علامت‌ها این پیام را برای مخاطبین دارد که آن مجموعه با تمرکز بالا قصد دارد بهترین خدمات را به مراجعین ارائه دهد. این رویکرد هوشمندانه همواره توسط مدیران شرکت‌ها به پرسنل توصیه می‌شود که از بج سینه استفاده کنند.

افزایش بار تبلیغاتی در محیط های کاری با بج سینه طلا

مزیت دیگری که بج سینه طلا دارد این است که می‌تواند یک بار تبلیغاتی ایده آلی را در فضاهای اداری و کاری ایجاد کند. شرکت های هواپیمایی، سازمانهای دولتی و رسمی همگی از نمونه های مختلف بج سینه طلا استفاده می‌کنند. به بیان ساده تر مشتریانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند و قصد دریافت خدمات خاصی را دارند بهتر می‌توانند به مجموعه مورد نظر اعتماد کنند. بنابراین این اکسسوری‌ها در حوزه کاری عملکرد مثبتی را از خود نشان می‌دهند. البته اینها استفاده شخصی نیز دارند که طرح رویه آن مانند ماه تولد متفاوت خواهد بود.

جذاب ترین اکسسوری‌ها در گروه هنری دانژه؛ انواع دکمه سردست و بج سینه طلا

انواع اکسسوری طلا

اکسسوری‌ها به عنوان لوازم جانبی، طرح و کاربردها و ویژگی های مختلفی دارند. جاسوئیچی طلا، خودکار طلا همچنین بج سینه طلا و دکمه سر دست طلا همگی جزو لوازم اکسسوری هستند. ظرافت ساختاری، زیبایی و از همه مهم تر تنوع بالا در این محصولات جزو مزیت های آن‌ها محسوب می‌شود. هر کدام بنا به اهداف خاصی استفاده می‌شوند و به جهت تنوع بالایی که دارند پاسخگوی ذوق و سلایق مختلف خواهند بود.

نازل ترین قیمت اکسسوری‌ها

قیمت اکسسوری طلا در این فروشگاه اینترنتی بگونه ای در نظر گرفته می‌شود که مشتریان توانایی خرید هر کدام از آنها را حداقل برای یک نمونه داشته باشند. گروه هنری دانژه دارای نازلترین قیمت می‌باشد. بنابراین شما با اطمینان از کیفیت بالای محصولات و قیمت متعادل آن‌ها می‌توانید به خرید اکسسوری‌ها در مدل های مختلف بپردازید. قطعاً خرید محصولات این مجموعه با قیمت مناسب شرایطی را فراهم می‌کند تا شما با یک مدیریت بودجه صحیح بتوانید مدل های بیشتری از زیورآلات و دیگر اقلام موجود را خریداری کنید.

خرید اکسسوری از فروشگاه اینترنتی دانژه

فروشگاه اینترنتی دانژه به صورت کاملا حرفه ای و با نظم بالا محصولات خود را به شکل اینترنتی به فروش می‌رساند. در این وب سایت طبقه بندی محصولات به گونه ای است که شما می‌توانید در سریع ترین زمان محصولی را که به دنبال آن هستید انتخاب و مراحل خرید را تکمیل کنید. پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر شما آماده ارسال خواهد شد. به سایت گروه هنری دانژه به آدرس اینترنتی www.danje.ir سر بزنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید