با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان یک قاتل متواری کمتر از دو ساعت پس از وقوع. قتل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

بازداشت قاتل هرمزگانی در کمتر از دو ساعت پس از قتل

به گزارش سلام نو، به فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۱۲ اسفندماه) در تشریح این خبر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وجود یک جسد مجهول الهویه در حوزه استحفاظی شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: مأموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند یک جسد به صورت برروی زمین افتاده که پس از برگرندان جسد مشخص شد گلوی مقتول با یک جسم تیز بریده شده و به قتل رسیده است که نسبت به بررسی دقیق و آثار برداری ، عکس و فیلم برداری از صحنه اقدام شد.

وی اظهار کرد: اقدامات فنی پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز و از همان دقایق اولیه یک تیم مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند که با تلاش ضربتی و همه جانبه صورت گرفته کمتر از ۲ ساعت پس وقوع قتل، متهم اصلی جنایت شناسایی شد.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مقام قضایی قاتل در یک عملیات ضربتی پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی و قتل مقتول به انگیزه مسائل شخصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید