قیمت سکه امامی حالا ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود و طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۷۰۲ هزار تومان رسید.

ادامه ریزش قیمت طلا و سکه در بازار / سکه وارد کانال ۲۹ میلیون تومانی شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت سکه طلا و سکه از میانه روز گذشته در مسیری افزایشی قرار گرفته و در حال نزول به کانال‌های پایین‌تر است.

قیمت طلا ( ۱۸ عیار) در حالی که دیروز در چند روز گذشته تا کانال سه میلیون تومانی رشد کرده بود، حالا دو میلیون و ۷۰۲ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت طلا و سکه 9 اسفند 1401

سکه امامی

قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته روندی کاهشی را طی می‌کند و حالا ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این نوع سکه در چند روز گذشته تا سقف ۳۷ میلیون تومان نیز رشد کرد.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نیز از روز گذشته دوباره وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شده و اکنون روی همین قیمت قرار دارد. سقف تاریخی این نوع سکه طرح قدیم تا ۳۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

نیم سکه

قیمت نیم سکه اکنون به قیمت ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. این نوع سکه همسو با سکه امامی کمی کاهش قیمت را تجربه کرده و نسبت به روز گذشته یک کانال نزول داشته است.

ربع سکه

قیمت ربع سکه در حدود قیمتی روز گذشته به سر می‌برد و اکنون ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این نوع سکه کوچک دیروز روی حدود قیمت ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بازگشایی شده بود.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز نسبت به پایان ساعات معاملاتی روز گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرده و اکنون ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت طلا و سکه این روزها کاملا تحت تاثیر قیمت دلار قرار گرفته است و از سوی دیگر خبر سفر گروسی به تهران مورد توجه بازیگران ارزی قرار گرفته است.

در صورتی که دولت قیمت دلار را تحت تاثیر این دست اخبار کاهش دهد، ممکن است موجب کاهش قیمت سکه و در نتیجه پایین آمدن حباب سکه شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • جوادی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    عجب ارزون شده ....قیمت واقعی سکه 7یا 8 میلیون تومان هست نه 29 میلیون تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید