یکی از ویژگی هایی که در نگاه اول مخاطب را جذب کاورهای برند استاپ تایم می کند، ظاهر زیبایشان است. این کاورهای محافظ ایرپاد حدود ۵ گرم وزن دارند و از جنس سیلیکون ساخته می شوند.

خرید بهترین کیف و کاور ایرپاد

اپل برای حفاظت از ایرپادهای خود به طراحی کاورهای محافظ مختلف پرداخته است. این کاورها از ایرپاد در برابر ضربه، آسیب فیزیکی و خراشیدگی حفاظت می کنند. به علاوه، از این کاورها به منظور نگهداری و شارژ ایرپادهای مختلف نیز استفاده می شود. اسدی استور، یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت و لوازم جانبی به شمار می رود. در این فروشگاه می توانید برای خرید بهترین کیف و کاور محافظ ایرپاد،  به صورت حضوری یا اینترنتی مراجعه کنید کنید.

راهنمای خرید بهترین کیف و کاور محافظ هندزفری

اگر هنوز برای خرید بهترین کاور ایرپاد اورجینال مردد هستید، به فاکتورهای مختلفی در هنگام خرید توجه کنید. با توجه به تنوع کیف و کاور ایرپاد در بازار، انتخاب می تواند سخت باشد. با این وجود، فاکتورهایی ازقبیل وزن، جنس، مقاومت در برابر ضربه، سطح پوشش و همچنین امکانات ویژه می توانند نقش مهمی در خرید کیف ایرپاد داشته باشند.

کاور یا کیف ایرپادی مناسب است که وزنی کمتر از ۵۰ گرم داشته باشد. از سوی دیگر، سیلیکون بهترین جنس برای ساخت کاور ایرپاد به شمار می رود. کاورهای سیلیکونی به دلیل نرم بودن و انعطاف پذیری بالا محبوب هستند. ساختار یک کاور خوب باید تمام قاب و لبه های ایرپاد را پوشش دهد. در ادامه، برخی از بهترین برندها جهت خرید کاور ایرپاد معرفی می شوند.

معرفی بهترین برند کیف ایرپاد

راهنمای خرید ایرپاد

کیس های سیلیکونی مناسب برای AirPod ۳ و AirPod ۲

کیس های سیلیکونی ایرپاد پرو غالباً به رنگ های کرمی و مشکی به فروش می رسد. همانطور که از نامشان مشخص است، این کیس های محافظ ایرپاد به طور کامل از جنس سیلیکون ساخته می شوند. از ویژگی های منحصر به فرد کیس سیلیکونی ایرپاد می توان به طراحی متناسب با نوع ایرپاد اشاره کرد. علاوه بر این، مقاومت بالا کیس های سیلیکونی ایرپاد باعث می شود تا هنگام ضربه یا زمین خوردن، آسیبی به ایرپاد وارد نشود.

از دیگر ویژگی های این کیس ها می توان به وزن کم (حدود ۵ گرم) اشاره کرد. کیس های سیلیکونی محافظ ایرپاد دارای گیره ای هستند که به راحتی به کمربند، کیف یا شلوار وصل می شود.

کیس ژله ای برند Movenchy

اگر به دنبال زیباترین کاور ایرپاد موجود در بازار هستید، برند Movenchy بهترین گزینه خواهد بود. این کیس ها برخلاف کاورهای سیلیکونی ایرپاد به صورت کاملاً ژله ای ساخته می شوند. کیس های ژله ای ایرپاد برند Movenchy متناسب با انواع مدل های ایرپاد ساخته می شوند. مقاومت بسیار بالای این کیس های ژله ای از ایرپاد در برابر ضربه و آسیب فیزیکی محافظت می کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد کاور ایرپاد ژله ای Movenchy می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر خط و خش
  • قابلیت به نمایش گذاشتن پیام ها
  • دسترسی آسان به انواع مختلف درگاه ها

با خرید کاور ژله ای Movenchy دیگر نیازی نیست نگران کیفیت باشید. به این نکته توجه کنید که در طراحی این کاور، گیره ای برای اتصال به کیف یا لباس در نظر گرفته شده است.

کاور برند استاپ تایم با رنگ های متفاوت

یکی از ویژگی هایی که در نگاه اول مخاطب را جذب کاورهای برند استاپ تایم می کند، ظاهر زیبایشان است. این کاورهای محافظ ایرپاد حدود ۵ گرم وزن دارند و از جنس سیلیکون ساخته می شوند. از ویژگی های برجسته آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی آسان به درگاه ها
  • مقاومت در برابر ضربه
  • حفاظت کامل از دکمه ها، قاب و لبه های ایرپاد

علاوه بر این، کاور محافظ ایرپاد استاپ تایم از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. طراحی کاور طوری است که کاربر به راحتی به تمام درگاه ها دسترسی می یابد. کاورهای برند استاپ تایم متناسب با نوع ایرپاد به فروش می رسند. این کاورها اغلب به رنگ های طلایی، قرمز، مشکی و سبز وجود دارند.

معرفی بهترین برند کیف ایرپاد

کاور محافظ ایرپاد برند استاپ تایم

کیس سیلیکونی Redmi AirDots

کیس سیلیکونی Redmi AirDots از جنس سیلیکون ساخته می شود و در چندین رنگ مختلف به بازار عرضه می شود. این کیس ها دارای انواع مختلفی هستند. در نتیجه، هنگام خرید حتماً باید کیس سیلیکونی Redmi AirDots متناسب با نوع ایرپاد انتخاب شود. این کیس سیلیکونی می تواند از ایرپاد در برابر ضربه های فیزیکی و زمین خوردن محافظت کند.

وزن کیس سیلیکونی برند Redmi AirDots در حدود ۵ گرم است. این کیس های ایرپاد غالباً به رنگ های قرمز، سفید، مشکی، صورتی و سبز در بازار وجود دارد. از ویژگی های کیس سیلیکونی برند Redmi AirDots می توان به داشتن گیره اشاره کرد. گیره در نظر گرفته شده در طراحی این کاور به راحتی به کمربند، شلوار یا کیف وصل می شود.

کیف های چرمی ایرپاد؛ طراحی شیک و کاربردی

کیف های چرمی ایرپاد از ترکیب پلاستیک سخت، چرم مصنوعی و پلی کربنات ساخته می شوند. این کیف ها را می توان یک گزینه ایده آل از نظر زیبایی، مقاومت و کیفیت دانست. ساختار چرمی این کیف ها از ایرپاد در برابر خراشیدگی و هرگونه ضربه فیزیکی محافظت می کند. کیف های چرمی ایرپاد حدود ۵۰ گرم وزن دارند و در مقایسه با کیس های سیلیکونی سنگین تر هستند. این کیف های محافظ ایرپاد معمولاً در رنگ های مختلف به فروش می رسند. 

از دیگر ویژگی های طراحی این نوع کیف ها می توان به داشتن بند و دکمه فشاری اشاره کرد. به عبارت دیگر، ایرپاد در داخل کیف قرار می گیرد و کیف به وسیله دکمه فشاری بسته می شود. به این نکته توجه کنید که قیمت این کیف ها در مقایسه با کاورهای سیلیکونی ایرپاد مقرون به صرفه تر است.

معرفی بهترین برند کیف ایرپاد

کیف های چرمی محافظ ایرپاد

تضمین کیفیت و قیمت با خرید از اسدی استور

اگر همچنان در مورد خرید بهترین کاور ایرپاد اورجینال مردد هستید، فروشگاه موبایل اسدی در شهر قم به شما کمک می کند. تنوع محصول، تضمین کیفیت و همچنین، قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه اسدی استور به شمار می روند. اسدی استور برای کسانی که امکان خرید حضوری ندارند، خرید اینترنتی را در نظر گرفته است. بنابراین، با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید با خدمات مختلف آن آشنا شوید و خریدی مطمئن داشته باشید. برای مشاهده قیمت کیف ایرپاد حتما به سایت اسدی سر بزنید تا با هزینه بسیار کمتر محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید