۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
کد خبر: 55420487

برای طی کردن فاصله تهران تا اوپرت باید به خوبی ویژگی ها و جزئیات جاده را بررسی کنید تا با آگاهی بیشتری این مسیر را طی نمایید.

فاصله تهران تا اوپرت

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از زیباترین ییلاقاتی که در مرز استان مازندران و سمنان می باشد اوپرت است. فاصله تهران تا اوپرت چندان زیاد نیست، به همین دلیل بسیاری از افراد هر ساله از تهران به این ییلاق زیبا می روند. شما برای طی کردن مسیر تهران تا اوپرت باید به خوبی در مورد جزئیات مسیر و ویژگی های جاده اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورتی که آگاهی کافی در مورد ویژگی های جاده داشته باشید می توانید سفری امن و آسوده برای خودتان رقم بزنید. بسیاری از افراد بدون اینکه اطلاعاتی از جاده داشته باشند به سمت مقصد می روند. آنها بدون شک در مسیر گم می شوند و باید مدت زمان زیادی درگیر پیدا کردن مقصد باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد جاده تهران تا اوپرت دریافت نمایید.

جزئیات جاده تهران تا اوپرت

مسافت تهران تا اوپرت تنها ۱۷۸ کیلومتر می باشد. اگر سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود دو ساعت و نیم باید در مسیر باشید تا به مقصد برسید. در صورتی که سرعت خود را افزایش دهید می توانید سریعتر به مقصد برسید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که سرعت بالا در جاده خطرات زیادی دارد. به همین دلیل در صورتی که تاکنون در این جاده رانندگی نکرده اید بهتر است که سرعت تان را افزایش ندهید. از آنجایی که شهر سمنان و مازندران فاصله زیادی با تهران ندارند، فاصله اوپرت هم تا تهران زیاد نیست. به همین دلیل شما به راحتی می توانید به این جاذبه گردشگری برسید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

شهرها و روستاهای فاصله تهران تا اوپرت

در فاصله فاصله تهران تا اوپرت می توانید روستاها و شهرهای متنوعی را مشاهده کنید. هر یک از این شهرها و روستاها دارای جاذبه های گردشگری متنوعی هستند. بنابراین باید به خوبی در مورد شهرها و روستاهای بین مسیر آگاهی بیشتری به دست آورید. برای اینکه از شهر تهران خارج شوید تا به اوپرت برسید باید بزرگراه امام رضا را انتخاب نمایید. زمانی که وارد بزرگراه امام رضا شوید می توانید از تهران به سمت اوپرت بروید. در این بزرگراه شهرها و روستاهایی که نزدیک تهران هستند را می توانید مشاهده نمایید. خاور شهر، پاکدشت، شریف آباد و .... به عنوان شهرهایی هستند که به تهران نزدیک می باشند.

فاصله تهران تا اوپرت

تهران تا دره اوپرت

در مسیر تهران تا اوپرت یکی از مهمترین شهرهایی که مشاهده می کنید گرمسار می باشد. این شهر دارای جاذبه گردشگری متنوعی است. بنابراین اگر علاقه دارید از جاذبه های گردشگری شهر گرمسار بازدید نمایید می توانید در این شهر توقف کنید. سرخه را که رد کنید به شهر سمنان می رسید. شهر سمنان یکی از شهرهای زیبایی است که آثار تاریخی زیادی دارد. این شهر با تهران فاصله زیادی ندارد. به همین دلیل بسیاری از افراد از این شهر بازدید می کنند.

بعد از اینکه سمنان را در مسیر تهران تا اوپرت رد کردید به مهدی شهر می رسید. مهدی شهر یکی از شهرهای نزدیک به سمنان می باشد. پس از رد کردن مهدی شهر وارد شهر شهمیرزاد می شوید. در صورتی که مایل باشید می توانید از این شهر بازدید نمایید. پس از رد کردن شهمیرزاد وارد منطقه حفاظت شده پرور می گردید. این منطقه مربوط به ییلاق اوپرت می باشد. در نزدیکی دره اوپرت روستاهای زیادی قرار گرفته اند که هر یک از آنها بافت خاصی دارند. در صورتی که مایل باشید می توانید از روستاهای نزدیک به دره اوپرت بازدید کنید تا سرانجام به دره برسید. این دره دارای چشم انداز زیبا و منحصر به فردی است.

امکانات جاده تهران تا اوپرت

در فاصله تهران تا اوپرت می توانید امکانات زیادی را مشاهده کنید. در واقع باید بدانید که تمامی امکانات مورد نیاز در جاده برای این مسیر در نظر گرفته شده تا مسافرین آسایش داشته باشند. شما می توانید در مسیر پندین پمپ بنزین مشاهده کنید. در صورتی که باک بنزین خودرو خالی شد نیازی نیست نگران این مسئله باشید. دکه های اغذیه فروشی و سوپرمارکت های زیادی در مسیر وجود دارند. بنابراین در صورتی که نیاز به خرید خوراکی و تنقلات داشته باشید می توانید در مسیر توقف نمایید. از آنجایی که شهرهای زیادی در فاصله تهران تا دره اوپرت وجود دارد، شما می توانید از امکانات آنها برای سفری امن و آسوده استفاده کنید.

فاصله تهران تا اوپرت

دره زیبای اوپرت

فاصله تهران تا اوپرت با ماشین و اتوبوس

اگر می خواهید مسیر تهران تا اوپرت را طی کنید باید سرعت ماشین تان را در نظر بگیرید. در صورتی که شما از ماشین شخصی برای رفتن به اوپرت استفاده می کنید در بازه زمانی مناسبی به مقصد می رسید. سرعت ماشین شخصی بیشتر است و به همین دلیل شما می توانید سریعتر به مقصد برسید. بسیاری از افراد با تورهای گردشگری و اتوبوس ها به دره اوپرت می روند. آنها باید مدت زمان بیشتری در مسیر باشند. در واقع سرعت اتوبوس کمتر است و همین مسئله موجب شده که مدت زمان بیشتری در مسیر باشید. اتوبوس ها در مسیر توقف می کنند ولی شما اگر مایل نباشید نیازی به توقف در مسیر ندارید. برای رفتن به دره اوپرت بهتر است که کفش مناسب و لباس گرم همراه خود داشته باشید تا بتوانید مدت زمان زیادی در این دره پیاده روی نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید