نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است.

لاپید: ادامه سیاست های نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می کند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب مخالف دولت کنونی این رژیم، با اشاره خطرات اصلاحات قضائی که دولت بنیامین نتانیاهو در نظر دارد انجام دهد، گفت که «واشنگتن از آنچه در اسرائیل در حال وقوع است، وحشت دارد».

بر اساس این گزارش، یائیر لاپید در مصاحبه با شبکه رادیویی «کان» رژیم صهیونیستی درباره تصویب قانون اصلاحات قضائی هشدار داد و گفت: این قانون به اقتصاد و امنیت اسرائیل آسیب می‌رساند و باعث می‌شود تل آویو حمایت آمریکا را از دست بدهد. آمریکا نیز مانند از آنچه در اسرائیل می‌گذرد، وحشت دارد.

لاپید تأکید کرد: اگر آنها به کاری که الان انجام می‌دهند، ادامه دهند، همه چیز روی سرمان خراب می‌شود؛ پس قبل از اولین خوانش باید جلوی تصویب این قانون را بگیرند.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آنچه دولت اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو انجام می‌دهد به سه پیامد اصلی منجر خواهد شد: نخست اینکه ما دیگر ملت واحدی نخواهیم بود و این همان چیزی است که در حال رخ دادن است. دوم، معیشت آسیب خواهد دید و سرمایه وارد اسرائیل نخواهد شد. سوم، روابط اسرائیل با ایالات متحده آسیب می بیند و این از هر بحرانی که رخ داده و حتی از جنگ خطرناک‌تر است.

شایان ذکر است که «اسرائیل» در هفته‌های گذشته شاهد اعتراضات علیه دولت بنیامین نتانیاهو، به‌ویژه طرح‌های او در رابطه با اصلاحات قضائی است و در جدیدترین مورد این تظاهرات، حدود ۲۵۰ هزار نفر شرکت کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید