علی حیدری سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، از بارش سنگین برف در استان خبر داد و گفت: ارتفاع برف به دو متر و ۳۵ سانتیمتر رسیده است.

ارتفاع برف در این شهر ایران از ۲ متر گذشت!

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، گفت: نیروهای جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

علی حیدری با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، اظهار کرد: ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است و در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان هستیم.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تعدادی ماشین‌آلات برف‌روب از سایر استان‌ها وارد شده است و در حال بازگشایی محورهای مواصلاتی هستیم، تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند، توضیح داد: این نیروها در روستاهایی که دسترسی وجود دارد برای برف‌روبی پشت‌بام منازل روستایی اقدام می‌کنند تا حجم بالای برف موجب تخریب منازل نشود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید