شما با شرکت تو کلاس های کاملا خصوصی یک یا دو نفره بصورت تئوری تو خود آکادمی و عملی تو یه کافه واقعی، به بهترین شکل و با حرفه ای ترین اساتید آموزش می بینید و در حین گذروندن دوره و حتی بعد از اون تا پنج سال می تونید از مشاوره های رایگان متخصصین این آکادمی استفاده کنید.

بهترین کلاس آموزش باریستایی کجاست؟

یکی از شغل های جذاب و پول سازی که طی سال های اخیر خیلی رواج پیدا کرده، شغل باریستایی هست که البته اولین دلیلتون برای انتخاب این شغل باید علاقه و عشق شما به قهوه باشه تا بتونید در کارتون موفق بشید و روز بروز پیشرفت کنید؛ در ایران و در شهرهای مختلف و بیشتر در کرج و تهران می تونید آموزشگاه ها، آکادمی ها و کلاس آموزش باریستایی رو پیدا کنید اما همه اونها خوب و عالی نیستند، خوب پس بهترین کلاس آموزش باریستایی کجاست؟ باید قبل از ثبت نام در کلاس های آموزشی به یک سری نکات توجه کنید مثل اینکه چه موارد تئوری و عملی در اونجا آموزش داده میشه، مدرکی که در انتهای دوره بهتون تعلق می گیره بین المللی و معتبر هست یا نه، مدرسی که برای آموزش انتخاب میشه چقدر حرفه ای و متخص هستش و در نهایت هزینه کلاسی که پرداخت می کنید با اونچه یاد می گیرید بصرفه هست یا نه.

 درباره اهمیت مسائلی که در کلاس آموزش باریستایی آموزش داده میشه بیشتر براتون توضیح میدم، ببینید شما قراره با یادگیری این شغل در یک کافه استخدام و مشغول به کار بشید پس باید طرز تهیه و روش تهیه انواع نوشیدنی هایی که ممکنه تو یه کافه سرو بشه رو یاد بگیرید مثل آموزش انواع قهوه ها بر پایه اسپرسو مثل قهوه اسپرسو، کاپوچینو، قهوه موکا، قهوه موکیاتو، قهوه آمریکانو و ... که تو کلاس اول انواع دونه های قهوه و خصوصیاتشون رو یاد می گیرید بعدش کار با انواع ابزار و تجهیزاتی مثل ترازو و آسیاب قهوه رو آموزش می بینید و مهم تر از همه اینا کار با دستگاه اسپرسوساز خونگی و صنعتی رو یاد می گیرید که قسمتی از آموزشه که با تمرین و تکرار می تونید روش مسلط بشید.

فکر کنید نتونید یک شات یا دو شات قهوه اسپرسو رو درست کنید یا خیلی ناشیانه درستش کنید که اور یا آندر بشه، پس با شرکت تو کلاس آموزش عملی، حتما درست کردن قهوه اسپرسو، مراحل اون رو که شامل وزن قهوه لازم برای دم کردن، آسیاب کردن اون با درجه مناسب برای اسپرسوساز، ریختن داخل بسکت پرتافیلتر و تمپ کردن اون با فشار اندازه و مناسب و بعد قفل کردن پرتافیلتر و عصاره گیری و ... همرو یاد می گیرید، اگر واقعا علاقمند به این شغل باشید و تمرین و تکرار برای بدست آوردن مهارت رو فراموش نکنید، با یک شات اسپرسوی خوب می تونید همه نوشیدنی هایی که گفتیم رو درست کنید.

بهترین کلاس آموزش باریستایی کجاست؟

شاید هم بخواهید خودتون با سرمایه ای که دارید یک کافی شاپ راه اندازی کنید، شاید این فکر رو داشته باشید که مدیر یا صاحب کافه که نیازی به آموزش باریستایی نداره اما در واقع اینطور نیست، شما اگر بخواهید صاحب یه کسب و کار بشید باید به علم و عمل اون آشنایی کامل داشته باشید تا بتونید روی کارمنداتون نظارت کنید و از انجام درست کارهاشون مثل آماده کردن یه قهوه اسپرسو مطمئن باشید و تمام این تخصص ها رو که شامل آموزش انواع نوشیدنی های منوی کافه، پیدا کردن جایی مناسب کافتون، انتخاب دکور و لوگو و نام کافه، تجهیز کافه، تهیه مواد اولیه، استخدام باریستا و سالن کار و گارسون و مدیر کافه و ... رومی تونید با شرکت در دوره جامع راه اندازی و مدیریت کافه یاد بگیرید.

در دوره های آموزش باریستایی باید تهیه انواع قهوه های دمی رو هم بهتون یاد بدن مثل قهوه ترک، کمکس، قهوه قطره ای، سایفون و ... که باز هم نیاز به تمرین و تکرار داره تا مهارت کافی رو برای تهیه اش پیدا کنید و با اعتماد بنفس کامل تو تهیه نوشیدنی های گرم و انواع آیس کافی ها برای استخدام به کافه های کوچک و بزرگ، کافی شاپ ها ،کافه رستوران ها و هتل ها و ... مراجعه کنید. خوب حالا میگم که بهترین کلاس اموزش باریستایی کجاست.

یکی از این آموزشگاه هایی که کلاس دوره باریستایی برگزار می کنه و جزو اولین و بهترین کلاس های آموزشی تو ایرانه، آموزشگاه کافه کافی پارس تو کرج هستش که می تونید با مراجعه به سایت کافی پارس و شماره های درج شده در اون برای مشاوره رایگان تماس بگیرید حتی می تونید تو منوی سایتش انواع نوشیدنی هایی که بهتون آموزش داده میشه رو ببینید و از کامل بودنش لذت ببرید که شامل آموزش همه قهوه ها بر پایه اسپرسو هستش مثل آمریکانو، اسپرسو، ماکیاتو، موکا، همینطور آموزش قهوه های دمی مثل کمکس، سایفون، ترک، یونانی، یادگیری انواع دم نوش ها مثل گل گاو زبون، به لیمو، دمنوش های ترکیبی، تهیه انواع آیس کافی ها مثل آیس آمریکانو، آیس اسپرسو، آیس چاکلت و ... همینطور لاته آرت رو هم یاد می گیرید تا بتونید هنرتون رو با یککم خلاقیت قاطی کنید و به مشتری ها نشون بدید.

در آموزشگاه قهوه کافی پارس شما دوره راه اندازی کافه و مدیریت کافه رو هم آموزش می بینید و می تونید برای آینده شغلی خودتون پلانی داشته باشید، تو این دوره به شما تو پیدا کردن و انتخاب جای مناسب راه اندازی کافه، اسم و لوگوی کافه، دکور کافه، سبک کافه، نحوه استخدام انواع کارکنان و محاسبه سود و زیان کارتون و ... کمک می کنند و مشاوره رایگان می دن.

بهترین کلاس آموزش باریستایی کجاست؟

شما با شرکت تو کلاس های کاملا خصوصی یک یا دو نفره بصورت تئوری تو خود آکادمی و عملی تو یه کافه واقعی، به بهترین شکل و با حرفه ای ترین اساتید آموزش می بینید و در حین گذروندن دوره و حتی بعد از اون تا پنج سال می تونید از مشاوره های رایگان متخصصین این آکادمی استفاده کنید؛ در انتهای دوره باریستایی، کافی پارس بهتون مدارک بین المللی دوزبانه قابل قبول در هرجا از ایران و کشورهای دیگه که مهاجرت کنید داده میشه که باهاش می تونید وام بگیرید، کافه راه اندازی کنید و درامد داشته باشید، کافی پارس و تیمش اینقدر حرفه ای هستن که این ضمانت رو هم می کنن که اگه از کلاس ها به هر دلیلی راضی نبودید هزینه کلاس بهتون برگردونده میشه! چی ازین بهتر واقعا، تازه بعد از اتمام دوره برای کارآموزی شما رو به کافه های معتبر معرفی می کنن تا برای کار کردن در کافه ای که در آینده انتخاب می کنید تجربه و اعتماد بنفس لازم رو داشته باشید.

 پس اگه به شغل باریستایی علاقه دارید و دوست دارید هر روز بوی خوش قهوه رو استشمام کنید اول باید تو کلاسای آموزش باریستایی کافی پارس تو چهار راه طالقانی کرج شرکت کنید تا بتونید یه باریستای متخصص و با مدرک بین المللی تبدیل بشید، اونوقت هر کافه و کافی شاپی جاتونه و می تونید با اعتماد بنفس کامل و رزومه عالی برای استخدام به محل های مورد نظر مراجعه کنید و از کارتون لذت ببرید؛ از الان بخاطر این انتخاب تبریک میگم، موفق باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید