تلفن های سانترال با یک یا چندین خط شهری مخابرات در میان کارمندان تعدادی خط داخلی به اشتراک می گذارند و نسبت به خرید یک خط به ازای هر کارمند بسیار به صرفه تر هستند.

معرفی ۱۰ تا از بهترین تلفن سانترال

امروزه اغلب کسب و کارها نیازمند برقراری ارتباط میان همکاران و مشتریان بوده و یک خط دیگر نمی تواند نیازهای یک مجموعه را برطرف کند، از طرفی خرید چندین خط تلفن هم اصلا به صرفه نیست. تلفن های سانترال جهت حل این مشکل به بازار آمده اند که در این مقاله از آی پی سورنا به معرفی ۱۰ تا از بهترین تلفن سانترال می پردازیم.

بهترین تلفن های سانترال موجود در بازار کدام اند؟

تلفن های سانترال با یک یا چندین خط شهری مخابرات در میان کارمندان تعدادی خط داخلی به اشتراک می گذارند و نسبت به خرید یک خط به ازای هر کارمند بسیار به صرفه تر هستند. این تلفن ها امکاناتی همچون عدم پرداخت هزینه بابت ارتباط میان افراد داخل شرکت، نظارت بر عملکرد کارکنان، راه اندازی تلفن گویا و ... را دارند.

اما نمونه های مختلفی از این تلفن ها در بازار وجود دارند که شاید انتخاب را برای شما سخت کنند، از این رو در این مقاله۱۰ تلفن سانترال را معرفی می کنیم که جز بهترین ها هستند.

معرفی 10 تا از بهترین تلفن سانترال

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV۱۰۰

تلفن سانترال پاناسونیک تحت شبکه KX-HDV۱۰۰ ساده ترین مدل از سری HDV بوده و شامل یک اکانت SIP است. این تلفن با وجود قیمت مناسب و قابلیت هایی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به حساب آید. از آن جایی که این تلفن از پروتکل سیپ پشتیبانی می کند می تواند علاوه بر مراکز تلفن IP پاناسونیک در سایر مراکز از جمله سیسکو نیز استفاده شود.

تلفن مورد نظر از یک نمایشگر ۲.۳ اینچی با نور پس زمینه برخوردار بوده که می توان تمامی اطلاعات را با وضوح و شفافیت مناسب مشاهده کرد.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-AT۷۷۳۰X

تلفن سانترال KX-AT۷۷۳۰X از دیگر مدل های محبوب و فوق العاده به حساب می آید که در مراکز پرظرفیت و کم ظرفیت قابل استفاده است. مدیریتی بودن یکی از قابلیت های این تلفن است، بدین معنا که می توان به کمک آن تلفن های سانترال کم ظرفیت را برنامه ریزی کرد.

البته لازم به ذکر است که این محصول یک گزینه عالی برای استفاده اپراتوری به حساب می آید. همچنین از ۱۲ کلید شماره گیری سریع برخوردار بوده که می توانید روی هر کدام از آن ها شماره داخلی، خط شهری و یا یک عملکرد خاص را ذخیره کنید تا با فشردن همان کلید به آن دسترسی پیدا کنید.

معرفی 10 تا از بهترین تلفن سانترال

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV۱۳۰

یکی دیگر از بهترین تلفن های سانترال، تلفن تحت شبکه KX-HDV۱۳۰ بوده که شامل دو حساب سیپ جهت اتصال به خطوط شهری است. کیفیت بالا و ویژگی های متنوع این محصول در کنار قیمت مناسبی که دارد سبب شده است تا این تلفن انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

نمایشگر ۲.۳ اینچی با نور پس زمینه، دو کلید برنامه ریزی جهت شماره گیری سریع، کیفیت صدای فوق العاده، بلندگوی دوبلکس، دفترچه مخاطبین ۵۰۰ شماره ای و موارد بسیار دیگری از ویژگی های این تلفن سانترال به حساب می آید.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T۷۶۶۵

تلفن سانترال KX-T۷۶۶۵ از مقرون به صرفه ترین تلفن های دیجیتال پاناسونیک به حساب می آید که با استفاده از دو رشته سیم می توان آن را به یکی از خروجی های دستگاه سانترال وصل کرد. این تلفن شامل یک نمایشگر تک سطری است که اطلاعات مختلف را می تواند با وضوح، شفافیت و خوانایی مناسب به نمایش بگذارد.

طراحی این تلفن به گونه ای است که طبق نیاز و سلیقه خود می توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید. همچنین این دستگاه از ۸ کلید قابل برنامه ریزی برخوردار است که بسته به تمایل کاربر می توان شماره های داخلی یا خطوط شهری را روی هر کدام از آن ها ذخیره کرد.

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که کارمندان از این تلفن ها انتظار دارند ویژگی انتقال تماس است، که این قابلیت با یک کلید TRANSFER روی تلفن مورد نظر قرار دارد.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل LX-DT۵۴۳

کمپانی پاناسونیک یکی از فعالان در زمینه تولید تلفن های مدیریتی است که تلفن سانترال پاناسونیک مدل LX-DT۵۴۳ یکی از تلفن های مدیریتی این برند است. این تلفن به دلیل ظاهری شیک، ویژگی های فوق العاده و ساختار مقاومی که دارد توانسته نظر مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط زیادی را جهت مدیریت بهتر به خود جلب کند.

تلفن سانترال LX-DT۵۴۳ یک تلفن رومیزی دیجیتال است که قیمت مناسبی در میان سایر تلفن های دیجیتال دارد. از ویژگی های فوق العاده این محصول می توان به طراحی خاص و امکان تغییر زاویه صفحه نمایش، نمایشگر با نور پس زمینه سفید از نوع نمایشگرهای سه سطری ۱۶ کاراکتر، قابلیت برنامه ریزی با ۲۴ کلید و ... اشاره داشت.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV۲۳۰

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV۲۳۰ از تلفن های سری HDV این برند با پشتیبانی از پروتکل SIP در کنار کیفیت عالی و قیمت مناسب است. این تلفن از کمپانی پاناسونیک یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر با ویژگی های فوق العاده اش توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

صدای کاملا واضح، پشتیبانی از ۶ حساب سیپ، نمایشگر خوانا و شفاف، قابلیت برنامه ریزی با ۱۲ کلید، نمایشگر دو صفحه ای و ... تنها بخشی از ویژگی های این محصول حرفه ای و خوش ساخت به شمار می آید.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT۵۴۶

تلفن سانترال مدل KX-DT۵۴۶ از نوع سانترال دیجیتال است که در ساخت آن سعی شده است تا نیاز های تمامی کاربران را برای کارهای مختلف پوشش دهد. یکی از عواملی که سبب شده است تا شرکت های مختلف اقدام به تهیه این محصول نمایند، کیفیت بالای صدای آن است.

از ویژگی های این دستگاه که سبب تمایز آن با سایر تلفن ها شده است می توان به وجود ۲۴ کلید co دو رنگ جهت برنامه ریزی داخلی، قابلیت اتصال هدست، نمایشگر شش سطری و ... اشاره کرد. با وجود این ۲۴ کلید داخلی کاربران به راحتی می توانند در سریع ترین زمان ممکن با داخلی ها ارتباط برقرار کنند و مدیران نظارت بهتری داشته باشند.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT۳۴۶X

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT۳۴۶X یکی از بهترین گزینه ها برای کاربری های اداری و در کل محیط های دفتری است. این موضوع به دلیل ساختار ظاهری و امکانات فنی آن مبتنی بر نوع اتصال با سیم، دفترچه تلفن، بهره مندی از نمایشگر سه خطی به همراه Caller ID، صدای واضح و با کیفیت و موارد بسیار دیگر است.

از دیگر ویژگی ها و مشخصه های این محصول می توان به قابلیت شماره گیری سریع، کنفرانس تلفنی، تنظیم صدای گوشی یا هدست، قابلیت تنظیم کنتراست در ۴ سطح، قابلیت تنظیم ارتفاع تلفن در ۸ زاویه، ۲۸ کلید قابل برنامه ریزی co و ... اشاره کرد.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT۵۲۱X

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT۵۲۱X یکی از محصولات جدید کمپانی پاناسونیک است که کاربری تجاری داشته و با توجه به تعداد دکمه های کمتر، مناسب مواردی است که واحدهای کمتری برای انتقال دارند. قابلیت کنفرانس یکی از ویژگی هایی است که در تلفن های سانترال بسیار مهم است و این قابلیت در تلفن KX-DT۵۲۱X نیز وجود دارد.

اگر بخواهیم به ویژگی های فوق العاده این تلفن بپردازیم می توان به جک هدفون، قابلیت اتصال به دیوار، قابلیت دسترسی به شماره، سازگاری با طیف دستگاه های سانترال گوناگون، قابلیت اضافه کردن کنسول DSS و ... اشاره کرد.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT۳۲۱

تلفن سانترال مدل KX-DT۳۲۱ محصولی ساده و کاربردی است که با برخورداری از کیفیت ساخت قابل قبول و صدای دیجیتال، قیمت مناسبی نیز دارد. این تلفن با داشتن حداقل امکانات باز هم در دسته بهترین و بی نظیرترین تلفن های سانترال قرار دارد. پیاده سازی برنامه ریزی مورد نظر به روی این تلفن با وجود کلید هدایتگری که روی آن تعبیه شده، بسیار راحت است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول قابلیت DXDP است که کمپانی پاناسونیک این امکان را جدیدا به روی تلفن های دیجیتال خود پیش بینی کرد. با استفاده از این ویژگی می توان از هر تلفن دیجیتال متصل به کارت داخلی دیجیتال، یک گوشی دیجیتال دیگر را با داخلی مجزا در اختیار داشت. به عبارتی دیگر کاربران با داشتن کارت ۸ داخلی دیجیتال، می توانند ۱۶ داخلی در دستگاه خود تعریف کنند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید