سفر به خرم‌آباد و رستوران‌گردی در آن از لذت‌های وصف نشدنی است، با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین رستوران‌های خرم‌آباد کجاست.

بهترین رستوران‌های خرم‌آباد کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: در لرستان که باشید،‌ آن‌قدر گوشت با کیفیت و لذیذ دردسترس است، که کباب‌ها بوی آسمانی می‌دهند. بنابراین، خرم‌آباد بهشت کباب‌دوستان است. رستوران‌های خرم‌آباد پر از عطر و بوی خوش کباب تر و تازه هستند. جایی که غذای ایرانی خوش‌مزه‌ با قیمت مناسب سرو می‌شود. بهترین رستوران‌های خرم‌آباد را با ما بخوانید.

چند رستوران بهتر و با کیفیت در خرم‎آباد

رستوران زعفران طلایی

اگر یک بار هم گذرتان به خرم‌آباد افتاده باشد، احتمالا نام زعفران طلایی را شنیده‌اید. کیفیت غذاهادر این رستوران بسیار خوب است و شایستگی این را دارد که بهترین رستوران شهر باشد. منوی غذا ایرانی است و انواع کباب، جوجه و میگو را سرو می‌کند. پیشنهاد ما چلو ماهیچه‌ی گوسفندی است.

برخوردها محترمانه است و خاطره‌ی خوشی برای شما به جا خواهد ماند. صورت‌حساب شما ارزان نخواهد بود، اما با توجه به خوراکی‌های خوش‌مزه و تر و تازه‌ای که میل کرده‌اید، می‌ارزد. زعفران طلایی از ۱۱ صبح تا ساعت ۲۳ پذیرای مشتریان است.

نشانی: خرم‌آباد، خیابان انقلاب، کنار پارک صخره‌ای

تلفن: ۰۶۶۳۳۳۵۴۱۷۷

بهترین رستوران‌های خرم‌آباد کجاست؟

رستوران گردان رنگین کمان

رنگین‌کمان یکی از گزینه‌های خیلی خوب خرم‌آباد است که خوراکی‌های رنگارنگ و خوش‌مزه سرو می‌کند. این رستوران در بالاترین طبقه‌ی هتل رنگین‌کمان خرم‌آباد قرار دارد و منظره‌ی دلچسبی پیش روی شما به تصویر می‌کشد. با توجه به کیفیت خوب غذا و طراحی مناسب آن، گزینه‌ی خوبی برای جلسه‌های کاری است.

نشانی: خرم‌آباد، خیابان شهدای شرقی،‌ چهارراه رنگین‌کمان

تلفن:۰۶۶۲۲۳۴۷۴۷

رستوران مجموعه تاریخی حمام گپ

اگر به دنبال سرو غذا در یک محیط سنتی هستید در هنگام رفتن به خرم آباد، حتما به رستوران حمام گپ سری بزنید. این رستوران علاوه بر اینکه محیط سنتی دلنشین و زیبایی دارد، بسیار تمیز است. در این رستوران موسیقی زیبای لری به صورت زنده اجرا می‌شود.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شود. این رستوران در بازار سنتی، مجموعه تاریخی حمام گپ خرم آباد قرار دارد؛ به همین دلیل مکانی مناسب برای سرو غذا، بعد از دیدن جاذبه‌های تاریخی خرم آباد است.

رستوران پدیده

رستوران پدیده یکی از رستوران‌های لاکچری خرم آباد به شمار می‌آید. اگر به سرو وعده‌های غذایی با حجم بالا علاقه دارید، این رستوران بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین رستوران‌های خرم‌آباد کجاست؟

در این رستوران انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه در پرس‌های حجیم با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. پیش غذاهای این رستوران نیز مثال‌زدنی هستند و دل هر کسی را می‌برند. رستوران پدیده در خرم آباد میدان ناصر خسرو قرار دارد. محیط این رستوران تمیز و شیک و برخورد پرسنل آن بسیار خوب است.

خرم‌آباد و رستوران‌های باکیفیت و بهتر آن

رستوران یلدا

رستوران یلدا یکی از رستوران‌های معروف خرم آباد است. این رستوران سابقه زیادی دارد و در تمام این سال‌ها با سرو غذاهای خوشمزه و با کیفیت، مشتریان خود را راضی نگهداشته است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی، کباب‌ها و خوراک‌های مختلف عرضه می‌شود. این رستوران در خرم آباد، خیابان امام خمینی، خیابان طالقانی شرقی قرار دارد. در این رستوران تخت‌های سنتی نیز برای سرو غذا وجود دارد، به علاوه برخورد پرسنل آن بسیار خوب و محترمانه است.

آدرس: خرم آباد، خیابان امام خمینی، خیابان طالقانی شرقی

شماره تماس: ۰۶۶۳۲۲۳۴۴۱۷

رستوران شمشاد نمونه

رستوران شمشاد نمونه یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های خرم آباد است که بالغ بر ۵۰ سال قدمت دارد. این رستوران در پخت غذاهای سنتی ایرانی با قیمت مناسب تخصص دارد.

بهترین رستوران‌های خرم‌آباد کجاست؟

رستوران شمشاد نمونه در خرم آباد، چهار راه بانک، روبروی استانداری قرار دارد. پرسنل مجرب و محترم و فضای دلنشین و مناسب، از دیگر نقاط قوت این رستوران قدیمی است.

آدرس: خرم آباد، چهارراه بانک، روبه‌روی استانداری

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۰۵۲۳۵

رستوران سراب کیو

خرم آباد هتل جهانگردی معروفی با نام سراب کیو دارد. رستوران سراب کیو در این هتل واقع شده است. از آنجایی که این رستوران متعلق به هتل است، در آن هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. طعم خوش غذاهای رستوران سراب کیو زبانزد خاص‌وعام است. رستوران سراب کیو به لحاظ قیمت نیز در گروه رستوران های خرم آباد با قیمت مناسب قرار دارد. این رستوران به بسیاری از جاهای دیدنی خرم آباد مانند دریاچه کیو، قلعه فلک االافلاک، آرامگاه باباطاهر، مناره آجری و گرداب سنگی نزدیک است.

آدرس: خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۲۵۶۷۲

رستوران هتل سالیز

در این قسمت از معرفی رستوران های خرم آباد به رستورانی رسیدیم که بوی غذاهای خوش آن از چند فرسخی به مشام می‌رسد. رستوران هتل سالیز بهترین غذاهای ایرانی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

بهترین رستوران‌های خرم‌آباد کجاست؟

چلوکباب بختیاری، خوراک جوجه، زرشک پلو با مرغ و چلو ماهیچه از خوراکی‌های محبوب رستوران هتل سالیز است. در کنار خوراکی‌های خوشمزه‌ای که به آن‌ها اشاره کردیم، سرآشپز رستوران هتل سالیز ید طولایی در پخت غذاهای دریایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به خرم آباد هوس قزل‌آلا به سرتان زد، حتماً‌ خوراک ماهی قزل آلا این رستوران را امتحان کنید. خوراک میگوی رستوران هتل سالیز نیز به اندازه‌ای خوشمزه است که در حین غذاخوردن باید حتماً مواظب انگشتانتان باشید.

آدرس: خرم آباد، میدان امام خمینی، خیابان کاکاوند

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۴۳۴۶۱۰

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید