سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس‌ راه استان قزوین از مسدود شدن محور نیکویه به‌دلیل حفظ ایمنی مسافرین عزیز تا صبح روز آینده خبر داد.

مسدود شدن محور نیکویه در شهرستان تاکستان مسدود است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: در حال حاضر بارش‌ها در محورهای استان قطع شده و وضعیت ترافیک در محورها عادی است، اما به‌دلیل سنگینی بارشی که امروز اتفاق افتاده، پدیده وزش باد را داریم که موجب کولاک می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دمای هوا در راه‌ها بسیار پایین بوده و سطح راه‌های استان بسیار لغزنده است که می‌تواند موجب واژگونی خودروها شود.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر به‌صورت مقطعی در گردنه آوج، محدوده آبیک، محدوده کهک دولت‌آباد در آزاد راه قزوین زنجان، آزاد راه رشت حسین‌آباد و محدوده تاکستان پدیده کولاک را داریم که این مسئله رانندگی را مخاطره‌آمیز کرده است.

وی بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در چنین شرایطی بپرهیزند، در صورت انجام سفرهای ضروری نیز احتیاط لازم را رعایت کرده و با حداقل سرعت حرکت کنند.

ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: محور نیکویه به‌دلیل حفظ ایمنی مسافرین عزیز تا صبح روز آینده مسدود بوده و دارای ممنوعیت تردد است، ابتدای این محور در محدوده ضیاءآباد و انتهای آن در محدوده کوهین است، در محدوده الموت شرقی و غربی نیز تردد صرفاً با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی تأکید کرد: رانندگان عزیز پیش از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً تجهیزات زمستانی، البسه گرم و جیره نیمروزی به همراه داشته باشند و به هیچ وجه بدون همراه داشتن امکانات لازم، اقدام به مسافرت نکنند.

این مسئول تصریح کرد: امروز چندین مورد تصادف در محورهای استان داشته‌ایم که از نوع خسارتی بوده‌اند، همکاران ما جهت خدمت‌رسانی به مسافرین عزیز در آماده‌باش کامل هستند و نمک‌پاشی نیز توسط همکاران راهداری در محورهای اصلی و آزادراه‌ها انجام شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید