مهندس سید عزت‌الله ضرغامی عصر امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور در غرفه صندوق کارآفرینی امید، در جریان نحوه اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید محصولات صنایع‌دستی قرار گرفت.

نحوه دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی با یک کارت ملی و یک برگ چک
به گزارش سلام نو، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی عصر امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور در غرفه صندوق کارآفرینی امید، در جریان نحوه اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید محصولات صنایع‌دستی قرار گرفت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این غرفه فرم درخواست تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید محصولات صنایع‌دستی را پر کرد و کارت اعتباری تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به مهندس ضرغامی اعطا شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در طول برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید محصولات صنایع‌دستی از سوی صندوق کارآفرینی امید به علاقه‌مندان اعطا می‌شود.

این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد تنها با یک کارت ملی و یک برگ چک صیادی به متقاضیان ارائه می‌شود و مدت بازپرداخت آن یک ساله است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید