۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 55416510

با توجه به گسترده شدن صنعت سینما در کشورهای صاحب سبک و نام، کشورهای دیگر نیز برای پیوستن به این هنر و بازار جذاب دست به کار شدند.

دانلود فیلم

یکی از کشورهایی که در این حوزه بسیار قوی ظاهر شد، کشور هند است که آثار هنری خود را با نام غیر رسمی بالیوود در صنعت فیلم سازی روانه بازار کرده است. بالیوود همزاد آسیایی و شرقی هالیوود است که در موضوع فیلم سازی و با اهداف تجاری و فرهنگی رشد و نمو پیدا کرد. از آثار پرفروش بالیوود می توان به فیلم دانگال با ژانر درام، فیلم غنا و شعله اشاره کرد.فیلم‌های هندی با ورودشان سرتاسر آسیای جنوبی، خاورمیانه بزرگ، آسیای جنوب شرقی و شوروی سابق را تحت سیطره خویش درآوردند. سینما در هند به عنوان یک رسانه به سرعت محبوبیتی عمومی یافت به شکلی که سالانه بیش از1000فیلم به زبان‌های مختلف هندی در این سینما تولید می‌شود. لینک دانلود فیلم های هندی نیز در سایت های اینترنتی مانند سایت فیلم تو سریال قرار داده شده است.

فیلم بدرود

فیلم بدرود یا گودبای (Goodbye) یک فیلم کمدی، خانوادگی و درام محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی ویکاس باهل (Vikas Bahl) است که توسط سه کمپانی‌ Balaji Motion Pictures و Good Co و Reliance Entertainment تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز ویکاس باهل به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی همچون آمیتاب باچان، نینا گوپتا، راشمیکا ماندانا، پاوایل گولاتی، آبیشک خان، ساحل مهتا، شیوین نارنگ، سونیل گروور، الی اورام، آشیش ویدیارتی، آرون بالی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛این فیلم آخرین فیلم آرون بالی بود، زیرا وی مدت کوتاهی پس از اکران فیلم درگذشت. فیلم خداحافظ که با بودجه 30 کرور ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی توسط کمپانی ZEE Studios International در سینماهای آمریکا و هندوستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 563.6 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند و همچنین امتیاز 7.3از10را کسب کرد.

دانلود فیلم


فیلم بدرود توسط کمپانی Coconut Movie Release در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، فرانسه، آلمان، استرالیا، چین، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، سوئد، هندوستان منتشر شد.دانلود فیلم بدرود و دیدن آن سبب خلق لحظات شیرینی برای شما می شود. مدت زمان این فیلم 128دقیقه می باشد. خلاصه این فیلم از این قرار است که، تارا بالا (با بازی راشمیکا ماندانا) که موقعیت شغلی جدید خود را با دوستانش جشن گرفته است، دلتنگ تماس‌های تلفنی پدرش هاریش (با بازی آمیتاب باچان) می‌شود اما دنیای او زمانی از هم می‌پاشد که متوجه می‌شود مادرش گایاتری (با بازی نینا گوپتا) به صورت ناگهانی از دنیا رفته است؛ حال فرزندان این خانواده در حین رویارویی با غم و اندوه از دست دادن مادرشان، به سفری برای شناخت بهتر خود قدم می‌گذارند...

دانلود فیلم


فیلم گستاخ

گستاخ (به هندی chhichhore)فیلم کمدی درام به کارگردانی نیتش تیواری و تهیه‌کنندگی ساجد نادیادوالا تحت فاکس استار استودیوز و نادیادوالا که در سال 2019 به زبان هندی منشر شد. در این فیلم نقش‌های اصلی را سوشانت سینگ راجپوت و شرادها کاپور بازی می‌کند. فیلم‌برداری اصلی در سپتامبر 2018 آغاز شد. نویسندگی این فیلم برعهده نیتش تیواری، Piyush Gupta، Nikhil Mehrotra بوده و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، سوشانت سینگ راجپوت، شرادها کاپور،Varun Sharma،Tahir Raj Bhasin،Naveen Polishetty، پراتیک بابار،Saharsh Kumar Shukla، Saanand Vermaو Mohammad Samadمی باشند. ساخت موسیقی فیلم گستاخ توسط پریتام چاکرابورتی و Sameer Uddinصورت گرفته و فیلمبرداری آن بر عهده  Amalendu Chowdhury بوده است. تاریخ انتشار این فیلم 6 سپتامبر 2019بوده که توسط فاکس استار استودیوز منتشر شده است.هزینهٔ ساخت فیلم‌ 45-85روپیه و فروش گیشه حدود 215.41 روپیه می باشد. مدت زمان این فیلم 143 دقیقه می باشد و امتیاز آن در IMDb 8.3از10است. این فیلم در 6 سپتامبر سال 2019 اکران شد، با دریافت نقد مثبت و همچنین تحسین به خاطر تصویربرداری از زندگی خوابگاه‌ها در کالج‌های هند از نظر تجاری موفقیت‌آمیز اعلام شد و بیش از 215 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و پنج عنوان نامزد از جمله فیلمبرداری - جایزه فیلم‌فیر بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین داستان، بهترین گفتگو و بهترین تدوین را در جایزه فیلم‌فیر کسب کرد همچنین این فیلم کاندیدای 13جایزه دیگر نیز بوده است.اگر علاقه مند به دیدن این فیلم موفق و بی نظیر هستید میتوانید در سایت فیلم تو سریال‌ با دانلود فیلم هندی بدرود، به تماشای آن بنشینید. خلاصه این فیلم از این قرار است که ،آنی مردی است که از همسرش جدا شده و پسری به نام راگاو دارد. راگاو در آزمون مهندسی شرکت می کند و وقتی قبول نمیشود، با پریدن از بالکن خودکشی میکند. با این حال نجات می یابد و خونریزی مغزی پیدا میکند .آنی به پسرش راگاو که در کما بود می گوید که او نیز در دوران دانشجویی خود بازنده بوده. راگاو با گوش دادن داستان به هوش می آید و آنی تصمیم می گیرد کل داستان روزهای دانشگاه خود را روایت کند...

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید