فرماندار تیران و کرون با اشاره به فرصت‌های گردشگری این شهرستان گفت: از انجام فعالیت‌های تبلیغی و بازاریابی در این حوزه غفلت شده است.

فرصت‌های گردشگری شهرستان تیران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علی محمدی‌کیا با اشاره به آثار تاریخی جذاب، طبیعت بکر، موقعیت جغرافیایی و تنوع صنعت گردشگری در تیران و کرون، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه راه‌اندازی اقامتگاه و صنعت بوم گردی توسط بخش خصوصی رقم خورده، اما تمام این پتانسیل فعال کمتر معرفی شده است.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد سرمایه‌گذاری و لزوم فعال‌سازی صنعت گردشگری در این خطه، تلاش برای اطلاع‌رسانی و فعالیت تبلیغی ضرورت دارد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تنوع تبلیغات نیز مهم است، تصریح کرد: فضای مجازی، تبلیغات شهری و استانی و بین‌راهی و همچنین بازاریابی به واسطه آژانس‌های مسافربری لازم است.

وی مدیریت شهری را برای هم‌افزایی بین بخش خصوصی و دولتی برای رونق این صنعت محور قرار داد و اذعان گفت: فعالیت تبلیغی برای جذب گردشگر به واسطه فعالیت‌های تبلیغی انجام شود.

محمدی‌کیا برگزاری رویدادهای فرهنگی نوروزی برای جذب توریست را توصیه کرد و یادآور شد: رویدادها می‌تواند فرصتی برای معرفی شهرستان و جذب گردشگر باشد.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: شهروندان تیرانی نیز از محتوای این رویدادهای فرهنگی بهره‌مند شده و نشاط اجتماعی رقم خواهد خورد.

به گفته فرماندار تیران و کرون برخی از مشکلات پیش‌رو هم باید با هم‌افزایی بین فعالان صنعت گردشگری و دستگاه‌های اداری رفع شود تا اینکه شاهد بهبود اوضاع و توسعه بیشتر کار در این عرصه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی یک فرآیند نرم بوده و نمی‌توان با اعمال فشار و دستوری با آن برخورد کرد و نارسایی‌ها در این عرصه بهبود می‌یابد.

محمدی کیا، سرمایه‌گذاری برای توسعه همه‌جانبه گردشگری را مهم خواند و گفت: افتتاح یک اقامتگاه و معرفی شیرینی سنتی تیران همراه با برگزاری چند رویداد فرهنگی در دستور مدیریت شهرستان تا پیش از نوروز قرار گرفته، اما مستلزم همکاری مؤسسات مردمی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید