سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

مربی فولاد خطاب به گل محمدی: چون پرسپولیس را بردیم لجن شدیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازی را خوب شروع کردیم. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و می‌دانستیم با صدرنشین لیگ و تیم قابل احترام پرسپولیس که بازیکنان ملی‌پوش در اختیار دارد، بازی داریم.

او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و در ادامه بازی را کنترل کردیم. اما در ۱۰ دقیقه پایانی، بازی احساسی شده بود، زیرا یک سری عوامل دست به دست هم داد که بازی احساسی شود. حریف فشار آورد اما از تک گل‌مان محافظت کردیم و بازی را بردیم. با این نتیجه هم تیم‌های بالای جدول را امیدوار کردیم و هم خودمان به جدول برگشتیم. از تک تک بازیکنان مان که با تمام وجود جنگیدند تشکر می‌کنم. یک روز به یادماندنی بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به تبریک روز تولدش از سوی یکی از خبرنگاران گفت: در این چند سال امروز یکی از بهترین هدیه‌ها را از بازیکنان باغیرت فولاد گرفتم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. امروز مردانه جنگیدند و تلاش کردند.

وی در واکنش به این سؤال که آقای گل‌محمدی عنوان کرده است که بازی لجن بود، بیان کرد: در بازی‌های قبلی که اینجا بازی می‌کردیم و تساوی می شد، در آخر مسابقه مربیان ما را بغل می‌کردند و به ما به می‌گفتند تیم فولاد خوب فوتبال بازی می‌کند اما الان چون بردیم تیم ما لجن شده است. امروز لجن بودیم و آیا وقتی مقابل ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادی به تیم ما و آقای نکونام فحاشی کردند، آنجا هم لجن بودیم که نتوانستند ما را ببرند؟ آیا در سوپرکاپ هم لجن بودیم؟ ما در سه تقابل با پرسپولیس هفت امتیاز گرفته‌ایم. به هر حال صحبت‌هایشان قابل احترام است و هر کسی می‌تواند نظر خودش را بدهد.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری در این باره که آقای گل‌محمدی عنوان کرده است بازی بدون تماشاگر شد که عده‌ای به ورزشگاه بیایند و هو بکشند، گفت: ما از خدایمان بود که بازی با تماشاگر باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید