کرمانشاه رستوران‌های خوب و با کیفیت بسیاری دارد، ما را همراهی کنید تا بدانید پرطرفدارترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست.

پرطرفدارترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: در سفر به کرمانشاه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری با ارزش این شهر می‌توانید برای صرف غذاهایی لذیذ به سراغ بهترین رستوران های کرمانشاه بروید و تجربه‌ای بی‌نظیر از چشیدن طعم انواع کباب‌ها و غذاهای محلی کرمانشاه و غذاهای اصیل ایرانی، همین طور فست فود را داشته باشید. کرمانشاه از لحاظ تاریخی یکی از شهرهای مهم ایران به شمار می‌رود و آثار باستانی مهمی را دارا می‌باشد. هر سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای بازدید از این آثار تاریخی و همچنین اماکن طبیعی زیبای کرمانشاه به این شهر سفر می‌کنند، از این رو رستوران‌های بسیار خوب و باکیفیتی برای رفاه حال بیشتر مسافران در کرمانشاه درنظر گرفته شده است.

دو فست فود پرطرفدار در کرمانشاه

اگر از علاقه‌مندان پیتزا و همبرگر و غذاهای فست‌فودی باشید حتی با وجود سفر به شهری که کباب‌های عالی دارد ممکن است هوس کنید به سراغ پیتزا و برگر مورد علاقه‌تان بروید. در این صورت در کرمانشاه دو گزینه خوب پیش رویتان است و از غذای دلخواه‌تان دور نمی‌مانید.

پرطرفدارترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

فست‌فود زاگرس

کرمانشاهی‌ها اعتقاد دارند که فست‌فود زاگرس بهترین پیتزاهای را می‌پزد و پیتزای مخصوص جزو پیشنهادهای ویژه این رستوران است. در منوی فست فود زاگرس به جز پیتزاهای خوش‌طعم، انواع ساندویچ‌ها، سوخاری و استیک هم وجود دارد. حتی دسر بعد از غذا را می‌توانید همین‌جا میل کنید. یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه دو شعبه در این شهر دارد؛ یکی میدان مصدق و دیگری در خیابان کسرا که دسترسی به هر دو راحت است.

فست‌فود پدر خوب

پدر خوب از فست‌فودهای معروف کشور است که در شهر کرمانشاه هم شعبه دارد و اگر مشتری پیتزاها و ساندویچ‌های پدرخوب باشید می‌توانید در کرمانشاه هم سراغ فست‌فود محبوب‌تان بروید. شعبه کرمانشاه پدرخوب در خیابان برق قرار دارد. این خیابان پر از فروشگاه‌های جذاب است و بعد از میل یک پیتزای خوب قدم زدن در خیابان برق و تماشای فروشگاه‌ها و خرید حسابی مزه می‌دهد.

رستوران‌های محبوب‌تر و پرطرفدار کرمانشاه

کافه رستوران بام شهر

یکی دیگر از بهترین رستوران های کرمانشاه «رستوران بام شهر» است که در طبقه دهم مجتمع تجاری شهر قرار گرفته است.

پرطرفدارترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

این رستوران منظره‌ای تماشایی از شهر کرمانشاه را پیش چشم مشتریان می‌گذارد. همچنین طبخ غذاهای ایتالیایی نیز بخشی دیگر از جذابیت‌های این رستوران لوکس به حساب می‌آید.

آدرس کافه رستوران بام شهر کرمانشاه: خیابان نوبهار، برج شهر، طبقه ۱۰

تلفن کافه رستوران بام شهر کرمانشاه: ۰۹۳۵۲۷۷۲۶۸۸

رستوران ارگ

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارند غذای خود را در مرتفع‌ترین نقاط نوش جان کنند، «رستوران ارگ کرمانشاه» می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این رستوران که در طبقه یازدهم برج ارگ واقع شده است، به شما این امکان را می‌دهد تا غذای خود را در حین تماشای منظره زیبای شهر میل کنید. همچنین می‌توانید پس از صرف غذا در سایر طبقات این مجتمع تجاری به پاساژگردی و خرید سوغاتی بپردازید. علاوه بر این‌ها منوی رستوران ارگ انواع غذاهای خارجی و ایرانی، از جمله دنده کباب را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس رستوران ارگ کرمانشاه: میدان مصدق، مجتمع ارگ، طبقه ۱۱

تلفن رستوران ارگ کرمانشاه: ۰۸۳۳۷۲۹۹۴۱۰

باغ رستوران کامبادن

باغ رستوران کامبادن یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه است که در آن می‌توانید صبحانه، ناهار، و شام خوشمزه‌ای میل کنید.

پرطرفدارترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

این باغ رستوران زیبا در پارک غربی محوطه تاریخی طاق‌بستان واقع شده است. برای همین به راحتی می توانید به پارک کوهستان و محوطه تاریخی دسترسی داشته باشید. در جای‌جای محوطه زیبا و سبز رستوران آلاچیق‌هایی تعبیه شده که می‌توانید به همراه خانواده و دوستان از آنها استفاده کنید.

یکی از غذاهایی که می توانید در باغ رستوران کامبادن صرف کنید دیزی با گوشت گوسفندی است که به همراه دوغ تازه و سبزی خوردن سرو می‌شود. علاوه‌برآن ماهی و مرغ شکم‌پر برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه قابل سفارش هستند؛ اما به خاطر داشته باشید که برای سفارش این غذاها باید از قبل تماس گرفته و رزرو داشته باشید.

نهایتا از غذاهای پرطرفدار باغ رستوران کامبادن می‌توان به سیخ‌های بلند و باریک کباب دل و جگر اشاره کرد که آخر هفته‌ها سرو می‌شود.

آدرس باغ رستوران کامبادن: پارک غربی-بریدگی دوم سمت راست

شماره تلفن باغ رستوران کامبادن: ۰۹۱۰۶۱۸۳۹۰۰

رستوران چلچله

رستوران چلچله یکی از قدیمی‌ترین‌ها در کرمانشاه است. منوی این رستوران فهرست عریض و طویلی از کباب‌ها را در برمی‌گیرد، درحقیقت کار اصلی چلچله طبخ کباب‌های لذیذ است. کبابی که به اصطلاح اهل فن برای درست کردنش از گوشت تازه استفاده کرده‌اند، خوب پخته شده و در دهان آب می‌شود.

پرطرفدارترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست؟

اگر دلتان می‌خواهد خورشت خلال را امتحان کنید، خورشتی خوش رنگ و لعاب که با گوشت گوساله، خلال بادام، زرشک سیاه، زعفران، روغن، پیاز، نمک و لیموی عمانی پخته و با پلو سرو می‌شود، بهترین جا، چلچله است. رسم سرو غذا با روغن حیوانی در این رستوران هم مثل بیشتر رستوران های کرمانشاه برقرار است.

ساعت کار چلچله: ۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر – ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

آدرس: کرمانشاه ۲۲ بهمن، ۱۷شهریور، خیابان برق

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید