با شکست استقلال در برابر سپاهان هجمه های زیادی از سوی تماشاگران استقلال علیه سیاوش یزدانی به وجود آمد.

هجمه هواداران استقلال علیه یزدانی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، استقلال در هفته نخست دور برگشت در شرایطی به استقبال بازی با سپاهان رفت که 5 امتیاز از پرسپولیس عقب بود و به دنبال پیروزی در این دیدار بود تا اختلاف بیشتر از این نشود. همه چیز داشت برای استقلال خوب پیش می رفت تا اینکه علیرضا رضایی مرتکب یک اشتباه بچه گانه شد و در ادامه سیاوش یزدانی در دقایقی که جبران برای استقلال نا ممکن بود، پنالتی داد.

سیاوش یزدانی بعد از خطای پنالتی خندید و این خنده موجب انتقادات زیادی از او شد. به خصوص که پیش تر در زمان مربیگری محمود فکری، این بازیکن مصاحبه های تندی را علیه سرمربی اش انجام داد و حتی مدعی شد در زمان مربیگری محمود فکری اصلا اشتیاقی به ارایه بازی های خوب برای این تیم نداشته است و مرور این مصاحبه موجب موضع گیری شدید دوباره علیه این بازیکن شده است.

شدت این هجمه ها به حدی است که ممکن است تمرکز را از این بازیکن در دیدارهای آتی بگیرد و شاید این بهانه ای برای انتقال دوباره سیاوش یزدانی به روی نیمکت شود. عارف غلامی و محمد حسین مرادمند در تلاش برای رسیدن به آمادگی و حضور دوباره در ترکیب تیم هستند و در این صورت ممکن است سیاوش یزدانی اردوی استقلال را ترک کند. این خبری است که پیرامون اردوی آبی وجود دارد، اما برای پی بردن به صحت و سقم آن باید کمی منتظر بمانیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید