یکی دیگر از خدمات شرکت سازه پایا اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی تهران با قیمت ارزان و اقتصادی است. لذا کسانی که به طور دائم به اسپیس فریم نیاز ندارند، می‌توانند آن را اجاره کنید و با این کار هزینه‌های خود را کاهش دهند.

اسپیس فریم نمایشگاهی تهران

اسپیس فریم نمایشگاهی تهران بهترین وسیله برای ایجاد سازه‌های‌ مقاوم نمایشگاهی است. حضور در غرفه‌ها و نمایشگاه‌ها لازمه برخی از مشاغل است. به عبارتی دیگر ماهیت برخی مشاغل ایجاب می‌کند که دائما در نمایشگاه‌های مختلف حضور داشته باشند و محصولات خود را در معرض دید عموم بگذارند.

این ابزار به سرعت جای داربست‌های نمایشگاه قدیمی را گرفته‌اند و از جدیدترین ابزار برای ساخت غرفه و فضاهای نمایشگاهی متنوع و شگفت انگیز هستند. با ما همراه باشید و با ویژگی‌های اسپیس فریم نمایشگاهی تهران آشنا شوید.

مرکز فروش اسپیس فریم در تهران

اسپیس فریم‌ها قطعات کوچک و هم اندازه‌ای هستند که به طور دقیق در کنار هم قرار گرفته و اشکال هندسی منظمی را به وجود می‌آورند. با استفاده از این اشکال هندسی منظم می‌توان سازه‌های متنوعی را ایجاد کرد. سازه‌های ساخته شده با استفاده از اسپیس فریم کاربردهای زیادی دارند. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت
  • ساخت سوله‌های مستحکم موقت و دائم
  • طراحی استیج
  • نگهداری بنر و تابلوهای تبلیغاتی
  • ایجاد پارکینگ‌های موقت و دائم در ابعاد و اندازه‌های مختلف
  • ایجاد قفسه بندی نمایشگاه
  • قابل استفاده در نورپردازی سالن‌ها و نمایشگاه‌ها
  • و چندین و چند کاربرد مهم دیگر

اسپیس فریم نمایشگاهی تهران

یکی از موارد رایج به کارگیری اسپیس‌ فریم‌ها، استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی برای ساخت غرفه‌ها، سوله‌ها و فضاهای جذاب و متنوع است. در چند سال اخیر به کارگیری اسپیس فریم‌ها برای ساخت فضاهای نمایشگاهی به طور گسترده‌ای رواج پیدا کرده است. اسپیس فریم‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارند شما را از تهیه و خرید هرگونه ادوات نمایشگاهی بی‌نیاز می‌کنند. در ادامه ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فرد این ابزار ساخت سازه را بیان کرده‌ایم.

ویژگی‌های اسپیس فریم نمایشگاهی تهران

  • مستحکم و مقاوم در برابر عوامل محیطی طبیعی و غیر طبیعی از قبیل رطوبت، سرما، باد، ضربه، فشار و .....
  • قابلیت اجرای آسان در کمترین زمان
  • امکان ایجاد فضاهای جذاب در ابعاد و اندازه‌های مختلف
  • امکان نصب در محل
  • قابل اجرا در تمام شرایط آب و هوایی و موقعیت‌های جغرافیابی مختلف
  • امکان پیاده سازی و اجرای طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه
  • نصب سریع و آسان
  • وزن سبک
  • جابه‌جایی و نگهداری آسان قطعات در زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌شود
  • به صرفه و اقتصادی
  • امکان خرید و اجاره

نصب اسپیس فریم نمایشگاهی تهران

 با توجه به ویژگی‌هایی که در بالا بیان کردیم، بسیاری از کارفرمایان و صاحب کاران خرید اسپیس فریم نمایشگاهی و اجرای سازه‌های شگفت انگیز را به خرید داربست نمایشگاهی قدیمی ترجیح می‌دهند. این سازه‌ها محکم، زیبا و بادوام هستند. قابلیت نورپردازی و مجهز کردن به وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز دیگر ویژگی‌ها و مزایای اسپیس فریم‌ محسوب می‌شوند.

ایده پردازی، طراحی و اجرای سازه با استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی به دانش، مهارت و تجربه نیاز دارد. لذا توصیه می‌کنیم که در خصوص اجرای هر گونه سازه با استفاده از اسپیس فریم حتماً با افراد متخصص و کاربلد مشورت کنید و حتی بهتر است کار را به آنها بسپارید. زیرا نصب اسپیس فریم اصول مختص به خود را دارد که در صورت عدم رعایت این اصول ممکن است سازه شما کیفیت و کارایی زیادی نداشته باشد.

اسپیس فریم نمایشگاهی تهران

مراحل نصب اسپیس فریم نمایشگاهی تهران

اسپیس فریم‌ها با توجه به ساختاری که دارند در هر مکان و موقعیتی قابل اجرا هستندپغ اما اصول اجرا با توجه به شرایط محل قرارگیری سازه متفاوت است. در مرحله اول نصب اسپیس فریم نمایشگاهی باید محل مورد نظر از لحاظ شیب و مسطح بودن زمین، آب و هوای منطقه، جهت وزش باد و موارد دیگری از این قبیل به خوبی وارسی شود. سپس قطعات اسپیس به محل منتقل می‌شود. این قطعات روی هم سوار شده و با استفاده از بست اسپیس تشکیل شده دو پولک یک پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌شوند.

آموزش نصب اسپیس فریم

همانطور که گفتیم قطعات اسپیس فریم کوچک هستند و این قطعات در کنار هم امکان ساخت سازه‌هایی با اشکال متنوع و جذاب را فراهم می‌کنند. به طور کلی نصب اسپیس فریم‌ها آسان و کم دردسر است و برخی از افراد با تماشای چند فیلم آموزشی می‌توانند این کار را انجام دهند؛ اما اگر اصول مربوط به نصب را رعایت نکنید، ممکن است سازه شما مقاومت زیادی نداشته باشد و حتی حوادث ناگواری به بار بیاورد؛ بنابراین بهتر است کار را به افراد کاربلد و با تجربه بسپارید.

نصاب اسپیس

اگر تا به حال تجربه نصب اسپیس فریم نمایشگاهی را نداشته‌اید، بهترین کار این است که کار را به نصاب اسپیس بسپارید. البته شما می‌توانید با خرید اسپیس فریم از شرکت تولیدی و صنعتی سازه پایا و سپردن کار غرفه‌سازی به آن‌ها، خیال خودتان را از یک نصب عالی و بدون ایراد راحت کنید. این شرکت هم در زمینه تولید و عرضه اسپیس فریم فعالیت دارد، هم اینکه به مشتریان خود خدمات دیگری از قبیل مشاوره، ایده پردازی، طراحی و اجرای سازه‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

اسپیس فریم نمایشگاهی تهران

اجاره اسپیس فریم

یکی دیگر از خدمات شرکت سازه پایا اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی تهران با قیمت ارزان و اقتصادی است. لذا کسانی که به طور دائم به اسپیس فریم نیاز ندارند، می‌توانند آن را اجاره کنید و با این کار هزینه‌های خود را کاهش دهند. در صورت اجاره اسپیس فریم علاوه بر کاهش هزینه، دغدغه و دردسرهای نگهداری قطعات اسپیس پس از پایان نمایشگاه را نخواهید داشت.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

این روزها که خرید اینترنتی در بین مردم بسیار رایج شده است، همه از مزایای این نوع خرید باخبر هستند. در خصوص اسپیس فریم نمایشگاهی تهران نیز امکان خرید اینترنتی با شرایط آسان فراهم است. با خرید اسپیس فریم از سایت سازه پایا فرصت دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی و اجراب انواع سازه‌های اسپیس فریم را نیز خواهید داشت.

جمع بندی

اسپیس فریم نمایشگاهی تهران یکی از بهترین تجهیزات برای ساخت غرفه‌ها و فضاهای نمایشگاهی است. اسپیس فریم‌ها، سبک، کم هزینه و مقاوم هستند. لذا بهترین گزینه برای ساخت سوله، غرفه، ساخت بیلبورد، قاب بنر یا اسپیس بنر، ساخت پارکنیگ، سقف استخر و مواردی این‌چینی محسوب می‌شوند.

طراحی و نصب اسپیس فریم در ظاهر بسیار آسان است، اما در حقیقت اجرای طرح‌های پیچیده و بزرگ به تخصص و مهارت نیاز دارد؛ بنابراین می‌توانید قبل از خرید با افراد متخصص مشورت کنید یا اینکه کار طراحی و اجرا به اسپیس سازان با تجربه بسپارید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید