انواع ترالی اتاق عمل باید دارای بدنه استیل ضد زنگ یا اصطلاحاً استنلس استیل باشند که در شست و شو های گوناگون بیمارستانی و همچنین ضد عفونی های مختلف مراکز درمانی دچار زنگ زدگی و آسیب دیدگی های گوناگون شود همچنین این محصولات باید دارای بدنه قدرتمند و مسکن می باشند که در حین جا به جایی بین راهروهای بیمارستان و اتاق های مختلف مراکز درمانی دچار آسیب و صدمه نشود.

تجهیزات مطب زیبایی و مطب مامایی زنان

تجهیزات مطب زیبایی پوست و مو و لوازم تجهیزات مطب زنان و زایمان و همچنین تجهیزات مورد استفاده در کلینیک های پزشکی درمانگاه های عمومی و تخصصی دارای اشتراکات بسیار زیادی می باشند که این دسته از محصولات در کلیه مراکز درمانی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تخت پزشکی :

انواع تخت زیبایی که در کلینیک های مراقبت از پوست و مو جهت انجام تزریقات زیبایی مانند تزریق ژل و تزریقات بوتاکس و فیلر و همچنین تزریق مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد ، شامل استفاده های گوناگون مشابهی در درمانگاه ها و مطب های مختلف می باشد که با توجه به نیازهای مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی استفاده های گوناگونی را از این دسته از محصولات می نمایند.

تخت زیبایی پوست و مو :

انواع تخت زیبایی به دو دسته اصلی تخت زیبایی پوست مکانیکی و تخت پوست و کاشت مو الکتریکی یا برقی تقسیم می شود که تنظیم زوایای بدنه تخت و تنظیم زاویه بدن بیمار را برای دسترسی هرچه بیشتر و بهتر پزشک طراحی و تولید شده است کاربرد فراوانی دارد.

تخت پوست و مو و زیبایی برقی سه موتوره و دو موتوره این اجازه را به پزشکان و تکنیسین ‌ها و دستیاران پزشکان می دهد که تسلط مطلوبی را بر روی بدن و صورت بیمار داشته باشند که در طول جراحی ها و درمان های گوناگون راحت تر باشد و تسلط بیشتری داشته باشد و هم بیمار از خدمات ارائه شده رضایت بیشتری را به همراه داشته باشد.

در تخت های الکتریکی مهمترین ویژگی که وجود دارد تنظیم زوایا به وسیله موتور های نصب شده بر روی تخت می باشد که اصلی ترین ویژگی این دسته از محصولات تنظیم زوایای انواع تخت می باشد.

اما در سایر محصولات تنظیم زوایا تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط در تخت های برقی تنظیمات به وسیله نیروی الکتریکی و در تخت مکانیکی تنظیم قسمت های مختلف به وسیله نیروی مکانیکی یا نیروی دست تامین می شود.

همچنین این دسته از محصولات برای انجام جراحی های سرپایی در مراکز درمانی و کلینیک‌های درمانگاه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

تخت ژنیکولوژی برقی و مکانیکی :

همچنین انواع تخت ژنیکولوژی برای معاینات مختلف و تخصصی در حوزه زنان و بیماری های مربوط به زنان مورد استفاده قرار می گیرد که به متخصصین این حوزه دسترسی بسیار عالی را به ارمغان می آورد و این امکان را برای پزشک فراهم می کند که بیشترین میزان دقت و سریع ترین عملکرد را برای تشخیص و معاینات پزشکی و انجام ویزیت به همراه داشته باشد.

تجهیزات مطب زیبایی و مطب مامایی زنان

انواع ترالی پزشکی زیبایی و پانسمان :

همچنین در کنار این دسته از محصولات انواع ترالی پزشکی استفاده های بسیار مختلفی دارد که از جمله این کاربردها می‌توان به جابجایی وسایل و تجهیزات پزشکی و یا جای گذاری داروهای مختلف و همچنین قرار دادن دستگاه ها و لوازم درمانی بر روی این دسته از محصولات اشاره کرد.

ترالی های پزشکی دارای تفاوت ها و مولفه های تاثیرگذار بسیار زیادی می باشند که در زیر به برخی از این مهم ترین ویژگی ها خواهیم پرداخت.

ویژگی که انواع ترالی پزشکی و بیمارستانی باید با خود به همراه داشته باشد استحکام مطلوب بدنه و شاسی کالا می باشد که محصولاتی که دارای بدنه محکم تری هستند از طول عمر بیشتری برخوردار می باشند و علت این مسئله بدین ترتیب است که هنگام جا به جایی انواع لوازم و تجهیزات پزشکی محصول دچار لرزش ها و ضربه های مختلفی می شود ، اما اگر بدنه و شاسی محصول از استقامت و استحکام بالایی برخوردار باشد در استفاده‌های طولانی مدت دچار آسیب های گوناگون نخواهد شد.

این دسته از محصولات دارای مدل های مختلف و کاربردهای متفاوتی می باشد که به منظور تسریع در کار پزشکان و افزایش سرعت عمل پرستاران و کادر درمان طراحی و تولید شده است و هر کدام دارای ویژگی های خاص با توجه به کاربرد متخصص مربوطه می باشد.

ترالی اورژانس و احیا :

انواع ترالی اورژانس که در بخش‌های مختلف کلینیک های پزشکی درمانگاه ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای کشو های جادار با قسمت بندی های مختلف برای قرار دادن داروها و لوازم و تجهیزات پزشکی می باشد ، همچنین این دسته از محصولات دارای لوازم جانبی شامل پایه سرم ، جای قرار گذاری کپسول ، جای قرار گذاری سفتی باکس ، جای قرار گذاری دستگاه الکتروشوک و همچنین تخته های مخصوص شوک یا سی پی آر بیماران می باشد که این تخته کمک می کند هنگامی که بیمار نیازمند شوک است با فشار های شوک به پایین تخت فرو نرود ، همچنین چرخ های ترمزدار به ثابت نگه داشتن انواع ترالی احیا اورژانس کمک زیادی می نماید.

انواع ترالی اتاق عمل باید دارای بدنه استیل ضد زنگ یا اصطلاحاً استنلس استیل باشند که در شست و شو های گوناگون بیمارستانی و همچنین ضد عفونی های مختلف مراکز درمانی دچار زنگ زدگی و آسیب دیدگی های گوناگون شود همچنین این محصولات باید دارای بدنه قدرتمند و مسکن می باشند که در حین جا به جایی بین راهروهای بیمارستان و اتاق های مختلف مراکز درمانی دچار آسیب و صدمه نشود.

نوع دیگری از انواع ترالی پانسمان و تزریقات می باشد که از پرمصرف‌ ترین این دسته از محصولات بدین ترتیب می باشد که برای قرار دادن لوازم و تجهیزات مورد نیاز به منظور انجام بخیه های پزشکی و تعویض پانسمان و سرم تراپی و همچنین فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تخت معاینه پزشکی :

تخت معاینه که جهت استفاده های گوناگون به منظور انجام معاینات پزشکی در کلینیک های مختلف پزشکی در رشته‌های گوناگون کاربردهای فراوانی دارد ، مانند استفاده در مراکز پزشکی و تخصصی قلب مرکز متخصص زنان و زایمان به منظور انجام تزریقات سرم تراپی و فیزیوتراپی کاربردهای فراوانی دارد که هر کدام از این محصولات دارای استقامت ها و ویژگی های گوناگونی می باشد.

مهمترین نکته در کیفیت و پر اهمیت ترین مولفه تاثیر گذار در قیمت تخت معاینه استحکام شاسی و بدنه تخت معاینه و ویزیت پزشک می باشد که دارای مدل ها و انواع اقسام مختلفی می باشد بدین ترتیب که تخت های پایه ثابت دارای استحکام بسیار بالاتری نسبت به تخت معاینه پایه تاشو می باشد.

تجهیزات مطب زیبایی و مطب مامایی زنان

نوع جنس و ضخامت فوم به کار رفته در انواع تخت پزشکی به راحتی هر چه بیشتر بیمار حین مراجعه به پزشک و در نتیجه آن راحتی هرچه بیشتر پزشک و تسلط بیشتر پزشک بر روی بیمار به منظور افزایش کیفیت معاینه تاثیر گذار می باشد.

همچنین قابلیت شستشو و ضدعفونی با محلول های شوینده بیمارستانی که خاصیت خورندگی بالایی دارند دیگر ویژگی تاثیر گذار بر انواع تخت پزشکی می باشد که این نکته بعد از گذشت یک تا دو سال بعد از استفاده انواع تخت معاینه پزشکی خود را نمایان می کند.

فروش و قیمت خرید تجهیزات پزشکی مطب که دارای وسیعی از محصولات می باشد همراه با قیمت های مختلف بسیار زیادی می باشد اما شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر همچون دیجی کالا ترب فروشگاه تجهیزات پزشکی مطب تجهیز ایمالز و دیوار و سایت شیپور اطلاعات کاملی را از کیفیت و محصولات مختلف به دست آورید و سپس اقدام به خرید انواع تجهیزات مطب پزشک نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید