حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان، به دمشق پایتخت سوریه رفت. حسین امیر عبداللهیان در این سفر 3 دیدار مهم خواهد شد.

سفر امیرعبداللهیان به دمشق / جزئیات پنجمین سفر وزیر خارجه به سوریه اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان دقایقی پیش به منظور دیدار با مقامات سوریه بیروت را به مقصد دمشق ترک کرد.

وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به دمشق که به دعوت «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه انجام شده است با بشار اسد رییس جمهور این کشور عربی و اسلامی دیدار و رایزنی می کند.

برنامه سفر امیرعبداللهیان در دمشق

او همچنین در جریان این سفر با همتای سوری خود و مشاور امنیت ملی سوریه نیز دیدار و رایزنی می کند .

بر اساس اظهارات امیر عبداللهیان ، وی در دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه ، درباره آخرین تحولات منطقه و گفت‌وگوهای دوجانبه به رایزنی خواهد پرداخت .

براساس این گزارش ، این پنجمین سفر امیرعبداللهیان به سوریه است. وی شهریور ماه و همچنین مهر ماه سال۱۴۰۰ به سوریه سفر کرد. سومین سفر امیرعبداللهیان به دمشق فروردین سال جاری و پس از سفرش به بیروت انجام شد. وی برای بار چهارم ۱۱ تیر ماه سال جاری به دمشق سفر کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه، محمدصادق فضلی مدیرکل وزارتی و علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید