۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
کد خبر: 55412372

کلیسای قدیسان از زیباترین مناطق گردشگری ولگوگراد است که مانند مجسمه مام میهن فرا می‌خواند، در تپه مامایف قرار گرفته و تقریبا در محوطه همین مجسمه جای گرفته است

کلیسای قدیسان ولگوگراد

سلام نو-سرویس گردشگری: ولگوگراد یکی از استان‌های کشور زیبا و سرد روسیه است که سالیانه میزبان گردشگران فراوانی است. اگر قصد دارید سفری به یکی از کشورهای خارجی داشته باشید، شهر ولگوگراد روسیه مقصد جالب و جذابی برای شماست. از این رو، برای اینکه گردشی راحت و بدون سردرگمی را تجربه کنید و بتوانید از تمامی مناطق گردشگری ولگوگراد دیدن کنید، بهتر است نسبت به این مناطق دیدنی اطلاعات کسب کنید. در ادامه همراه ما باشید.

موزه هنرهای زیبای ماشکوف

مناطق گردشگری ولگوگراد

موزه هنرهای زیبای ماشکوف از زیباترین مناطق گردشگری ولگوگراد است که در سال ۱۹۶۰ میلادی افتتاح شد و در سال ۱۹۶۳ میلادی نیز در معرض بازدید عموم قرار گرفت. در این موزه هنری می‌توانید مجموعه‌ای از دو هزار اشیای هنری دست ساز جذاب را تماشا کنید.

برج آتش نشانی ولگوگراد

مناطق گردشگری ولگوگراد

برج آتش نشانی ولگوگراد از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ولگوگراد است که در سال ۱۸۹۷ میلادی بنا شده و دارای تاریخی غنی است. برج آتش نشانی در طی نبرد خونین استالین‌گراد در جریان جنگ جهانی دوم به کل نابود شد، اما در سال ۱۹۹۵ میلادی به طور کامل بازسازی شد و به ظاهر اولیه بازگشت. در قسمت بالایی این برج می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از شهر ولگوگراد را به تماشا بنشینید.

خرابه‌های فلور میل

مناطق گردشگری ولگوگراد

خرابه‌های فلور میل از دیگر مناطق گردشگری ولگوگراد است. این خرابه در لیست ساختمان‌هایی قرار دارد که در جریان جنگ جهانی دوم نابود شد و امروزه تنها خرابه‌های آن به عنوان یکی از دیدنی‌های ولگوگراد شناخته می‌شود. در کنار این خرابه‌های باقی مانده این ساختمان، موزه بزرگی مربوط به جنگ جهانی دوم بنا شده و اشیای زیادی در آن به نمایش عموم درآمده است.

میدان مبارزان افتاده

مناطق گردشگری ولگوگراد

میدان مبارزان افتاده نیز در لیست مناطق گردشگری ولگوگراد روسیه قرار دارد که از دوره قبل از جنگ جهانی دوم به یادگار مانده است. میدان مرکزی شهر ولگوگراد از سال ۱۹۲۰ میلادی با نام میدان مبارزان افتاده شناخته شد و جایی است که پیکرهای ۵۵ نفر از کشته‌شدگان ترور سفید در آنجا دفن شده‌اند. در سال ۱۹۴۲ میلادی نیز ده‌ها هزار سرباز در جریان نبرد استالینگراد (یکی از طولانی‌ترین، مهلک‌ترین و سرنوشت سازترین نبردهای جنگ جهانی دوم و تمام تاریخ بشر) در محل این میدان و در برابر ارتش آلمان، مبارزه کرده و کشته شدند.

کلیسای قدیسان

مناطق گردشگری ولگوگراد

کلیسای قدیسان از زیباترین مناطق گردشگری ولگوگراد است که مانند مجسمه مام میهن فرا می‌خواند، در تپه مامایف قرار گرفته و تقریبا در محوطه همین مجسمه جای گرفته است. کلیسا قدیسان از اهمیت خاصی میان مردم ولگوگراد برخوردار است و از مکان‌های دیدنی مهم این شهر به شمار می‌رود که در سفر به ولگوگراد بازدید از آن را نباید از دست داد.

ایستگاه قطار مرکزی ولگوگراد

مناطق گردشگری ولگوگراد

ایستگاه قطار مرکزی ولگوگراد نیز دیگر مناطق گردشگری ولگوگراد است که علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه‌های هنری هم دارد. این ایستگاه قطار جذاب با تابلوهای نقاشی دیدنی تزئین شده است و در سال ۱۹۹۷ میلادی، به عنوان یکی از لندمارک‌های معماری این منطقه معرفی شد. در اوایل دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی، در هنگام ساخت این ایستگاه، معماران به معنای واقعی کلمه، تمام ذوق و شوق، سلیقه و تلاش خود را به کار بسته‌اند و این سازه را با نقاشی‌های بی‌نظیری آراسته‌اند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید