۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 55412355

در شهر زیبای مسکو تنها شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و دیدنی نیست. خرید یکی از هیجان‌انگیزترین و خستگی‌ناپذیر قسمت‌های سفر گردشگری است که بانوان و جوانان از طرفداران دو آتیشه آن هستند. برای اینکه بتوانید خریدی بی‌نظیری را در شهر مسکو روسیه تجربه کنید، در ادامه همراه ما با مراکز خرید مسکو آشنا شوید.

مرکز خرید ایزمیالوو مسکو

سلام نو-سرویس گردشگری: مسکو پایتخت کشور روسیه، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. مسکو شامل جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که سالیانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر دنیا است. اما گردش در شهر زیبای مسکو تنها شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و دیدنی نیست. خرید یکی از هیجان‌انگیزترین و خستگی‌ناپذیر قسمت‌های سفر گردشگری است که بانوان و جوانان از طرفداران دو آتیشه آن هستند. برای اینکه بتوانید خریدی بی‌نظیری را در شهر مسکو روسیه تجربه کنید، در ادامه همراه ما با مراکز خرید مسکو آشنا شوید.

مرکز خرید آویا پارک

مراکز خرید مسکو

مرکز خرید آویا پارک یکی از جذاب‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید مسکو است که به تازگی تاسیس شده است. مجموعه خرید آویا دارای ۸۰ رستوران، ۲۰ سینما، ۳۱ مرکز سرگرمی و صدها مغازه مختلف است. وجود یک آکواریوم جذاب بزرگ، طراحی فوق‌العاده زیبای بنا و عرضه اجناس عالی همگی موجب شده‌اند تا از آن به عنوان یکی از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید نام ببرند. هرچند ممکن است قیمت برخی از اجناس برای قشر متوسط جامعه‌ گران باشند، اما همچنان این مجموعه مکانی عالی برای بازدید و سپری کردن اوقاتی خوش همراه با دوستان است.

مرکز خرید اوکاتنی راید مسکو

مراکز خرید مسکو

مرکز خرید اوکاتنی راید یکی دیگر از مراکز خرید مسکو است که که با نام مرکز خرید اوخوتنی ریاد نیز شناخته می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید در شهر مسکو روسیه است. مجموعه مرکز خرید اوکاتنی راید علاوه بر عرضه تعداد بی‌شماری از محصولات برندهای معروف پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و... ، شامل بخش‌های دیگری مانند کافه و رستوران نیز است.

مرکز خرید ایزمیالوو مسکو

مراکز خرید مسکو

این مرکز خرید حیرت‌انگیز نیز در لیست مراکز خرید مسکو قرار دارد. انواع کالاهای آنتیک و عجیب، نقاشی‌، تمثال‌، وسایل دست‌ساز مختلف، کتاب‌، سکه‌، پوشاک، کیف، اسباب خانه و بسیاری از چیزهای عجیب و غریب در این مرکز خرید پیدا می‎شوند که در صورت تمایل می‌توانید خریداری کنید. اگر در ساعت‌های مشخص که اهالی شهر پیشنهاد می‌کنند به سمت مرکز خرید ایزمیالوو بروید، می‌توانید وسایل مد نظرتان را با قیمت بسیار مناسب پیدا ‌کنید. ساعت کاری این مچموعه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصراست، البته برخی از مغازه‌دارها دیرتر می‌آیند و زودتر هم محل کار را ترک می‌کنند. بهترین زمان خرید تعطیلات آخر هفته‌ها است. برای خرید کالاهای خوب و قیمت مناسب بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر باید در فروشگاه باشید. ساعت کاری مغازه‌های آنتیک و هنر نیز شنبه و یک‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر است.

مرکز خرید ماننایا پلوشاد

مراکز خرید مسکو

از دیگر مراکز خرید مسکو، مرکز خرید ماننایا پلوشاد در میدان سرخ شهر است. تنها نکته منفی این مرکز خرید این است که نمی‌توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید. اما سوپرمارکتی در این خیابان وجود دارد که می‌توانید خوراکی‌های موردنیاز خود را از آنجا تهیه کنید. مجموعه مرکز خرید ماننایا سه طبقه دارای معماری جالب و برندهای معروف داخلی و خارجی بوده و جایی بسیار مناسب و جالب برای جوانان و گردشگران خارجی است و حتی بیش‌تر مغازه‌دارها به زبان انگلیسی مسلط هستند که موجب ارتباط گیری راحت آن‌ها با گردشگران خارجی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید