همان طور که گفته شد انتخاب بهترین وکیل خانواده در نتیجه و روند پرونده بسیار تاثیر گذار است و اهمیت فوق العاده ای دارد به همین سبب برای دریافت هر گونه مشاوره از بهترین وکلای خانواده و یا سپردن پرونده ی حقوقی خود به آن ها می توانید از طریق این سایت با ان ها ارتباط برقرار کنید.

 بهترین وکیل خانواده را چگونه پیدا کنیم؟

خانواده کوچکترین نهاد اجتماعی است که از کانون گرم آن فرزندان شکوفا می شوند و نسل های بعد و آینده ی هر سرزمینی را می سازند به همین سبب خانواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در کشور ما قانون گذار توجه ویژه ای به این نهاد کرده است و قوانین بسیاری در این حوزه وجود دارد که محدوده ی حقوق و تکالیف و وظایف زن و شوهر که اعضای اصلی هر خانواده را تشکیل می دهند ، مشخص شده است.

هنگام بروز مشکلات خانوادگی به علت عدم آگاهی از این حقوق باید از فردی منطقی، بی طرف و آگاه به امور خانواده کمک بگیریم که وکلای خانواده این شایستگی را دارند. افراد برای حل و فصل امور خانواده و پرونده های این حوزه ، به دنبال بهترین وکیل های خانواده هستند اما این سوال که بهترین وکیل خانواده را چگونه پیدا کنیم، ذهن آن ها را درگیر خود کرده است. در این مقاله سعی کرده ایم راه اندخاب بهترین وکیل خانواده و همچنین معیارهای بهترین وکیل خانواده را برای شما بازگو کنیم پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

وکیل خانواده کیست؟

وکیل خانواده وکیلی است که در تمام حوزه های حقوقی و قضایی دانش و توانایی حل پرونده ها را دارد اما فعالیت خود را صرفا در حوزه ی خانواده انجام می دهد. بر خلاف تصور عموم مردم حوزه ی کاری وکیل خانواده تنها به طلاق و صیغه و امور مرتبط با آن ها نیست بلکه بسیار گسترده تر از این می باشد.

وکیل خانواده در حوزه هایی نظیر: طلاق، نفقه، مهریه، اجرت المثل، صیغه، فرزند خواندگی، سقط جنین، رشد، تغییر جنسیت، اهدای جنین، ازدواج مجدد، سرپرسی کودکان بی سرپرست، ولایت و قیومیت، شروط ضمن عقد و... فعالیت می کنند.

ویژگی‌ های بهترین وکیل خانواده

خوشبختانه امروز وکلا بخش عظیمی از مشاغل را به خود اختصاص داده اند که دسترسی به آن ها برای هر فردی کاری بسیار آسان است اما در بین تعداد زیاد وکلا انتخاب یک وکیل خوب به عنوان وکیلی متخصص امری دشوار است. در حالت کلی یک وکیل خانواده ی حرفه ای و متخصص نیازمند مهارت ها و توانایی هایی است که او را تبدیل به بهترین وکیل خانواده کند. برخی از ویژگی های بهترین وکیل خانواده به شرح زیر است:

  • وکیل خوب از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار است و توانایی به کارگیری آنان را در پرونده های مختلف دارد.
  • وکیل خوب همیشه اطلاعات حقوقی خود را به روز نگه می دارد و از جدیدترین قوانین مصوبه به خوبی آگاه است.
  • از سابقه کاری موفق و خوبی برخوردار است به طوری که در اکثر پرونده های خود موفق به اخذ رای دادگاه شده است.
  • از توانایی ها و مهارت های فرعی مانند اعتماد به نفس، قدرت مذاکره و مهارت کلامی بالا برخوردار است.
  • نسبت به انجام امور حقوقی و قضایی تسلط دارد و می تواند با کمترین هزینه و در زمان کوتاهی پرونده ی موکل خود را به سرانجام برساند و موفق به اخذ رای دادگاه شود.
  • مورد اعتماد و درستکار بودن وکیل یکی از ویژگی ها و اصول اخلاقی مهمی است که وکیل خانواده ی خوب باید از آن برخوردار باشد.

 بهترین وکیل خانواده را چگونه پیدا کنیم؟

انتخاب بهترین وکیل خانواده

برای انتخاب بهترین وکیل خانواده مسلما راه های متفاوتی مقابل شما خواهد بود که می توانید با استفاده از آن ها یک وکیل خانواده برای خود استخدام کنید اما باید گفت که با توجه به هزینه و زمان دادرسی پرونده ها اگر وکیل شما متخصص و حرفه ای نباشد علاوه بر خسارت زمانی و هزینه ای که به شما وارد می شود ، رای دادگاه نیز علیه شما خواهد بود به همین دلیل انتخاب یک وکیل که تمام معیارهای یک وکیل خوب را دارد کاری دشوار است. اگر می خواهید در پرونده ی دعاوی خانوادگی خود فارغ از هر قسم ان موفق شوید باید بهترین وکیل خانواده را انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین وکیل باید راهی را پیش بگیرید که از حاذق و مجرب بودن وکیل انتخابی اطمینان خاطر حاصل کنید به همین سبب به شما توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین وکیل خانواده از موسسات حقوقی معتبر و خوشنام کمک بگیرید، موسسات حقوقی معتبر که دارای چندین سال سابقه ی کاری موفق و درخشان هستند بهترین وکلای خانواده را گرد هم آورده اند تا بتوانند مشکلات حقوقی و پرونده های خانوادگی شما را به بهترین نحو حل کنند.

اهمیت انتخاب بهترین وکیل خانواده

همان طور که می دانید دعاوی حقوقی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند زیرا می توانند بر جنبه ها و وجه های مختلف اجتماعی فرد تاثیر بگذارند به همین سبب حتی چگونگی طرح دعاوی حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر شما به تنهایی برای حل این پرونده ها اقدام کنید و یا همکاری با وکیلی غیرمتخصص اقدام به حل پرونده نمایید ، به دلیل عدم تسلط و اشراف بر پروسه ی حل پرونده ها و عدم مهارت در این گونه دعاوی ، هزینه های دادرسی و جانبی را تا حد زیادی برای خود افزایش داده اید و علاوه بر آن زمان حل و به نتیجه رسیدن پرونده را بسیار طولانی کنید و در نهایت حتی امکان اخذ رای منفی دادگاه را دارید و دچار خسارات مالی و معنوی می شوید.

حق الوکاله ی بهترین وکیل خانواده

حق الوکاله ی وکیل خانواده مانند دیگر وکلا امری توافقی و ما بین وکیل و موکل می باشد و هر مبلغی که طرفین قرارداد بر آن توافق کنند و در وکالت نامه ذکر کنند کاملا معتبر و قانونی است به همین دلیل نمی توان مبلغ مشخصی را برای ان تعیین نمود به علاوه اینکه حق الوکاله با توجه به موارد مختلفی اعم از : موضوع پرونده، پیچیدگی های پرونده، سابقه ی وکیل و... بر میزان حق الوکاله ی وکیل تاثیرگذار است.

سخن آخر

همان طور که گفته شد انتخاب بهترین وکیل خانواده در نتیجه و روند پرونده بسیار تاثیر گذار است و اهمیت فوق العاده ای دارد به همین سبب برای دریافت هر گونه مشاوره از بهترین وکلای خانواده و یا سپردن پرونده ی حقوقی خود به آن ها می توانید از طریق این سایت با ان ها ارتباط برقرار کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید