سفر کردن به استان مازندران و اقامت در آن برای شمار زیادی از مسافران مطلوب است، با ما همراه باشید تا درباره بهترین هتل‌های سه ستاره در مازندران بیشتر بدانیم.

بهترین هتل‌های سه ستاره در مازندران

سلام نو _ سرویس گردشگری: هدف اصلی هتل سه ستاره، ایجاد تعادلی میان رفاه و توان مالی اکثر مردم جامعه است. بنابراین انتظار می‌رود که هتل سه ستاره از امکاناتی نظیر تختخواب‌هایی استاندارد با تشک‌هایی نرم و باکیفیت، تلویزیون، یخچال، سشوار، لوازم بهداشتی و استحمام، تلفن، کمد و مبلمانی مناسب برخوردار باشد. افزون بر این امکانات، هتل سه ستاره باید خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، خانه‌داری و نظافت روزانه، باربری، اینترنت پرسرعت و روم سرویس را به میهمانان خود ارائه کند.

هتل‌های سه ستاره رضایت بخش در مازندران

هتل آپارتمان ترنج متین رامسر

از مزایای موقعیت مکانی هتل آپارتمان متین ترنج می‌توان به فاصله‌ی ۶۵۰ متری آن تا ساحل دریا و دسترسی آسان به دانشگاه علوم پزشکی، مراکز خرید و شهربازی رامسر اشاره نمود. هتل آپارتمان ترنج متین رامسر در مهرماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل آپارتمان ترنج متین مجموعه‌ای با دو بلوک ۵ طبقه است که بلوک‌ها از طریق راهرو به هم متصل شده‌اند. هتل آپارتمان سه ستاره تاپ ترنج متین رامسر دارای مجموعاً ۲۵ واحد اقامتی می‌باشد که در طبقات اول تا پنجم هر بلوک پراکنده شده‌اند. هتل ترنج رامسر با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب پذیرای مهمانان گرامی می‌باشد.

بهترین هتل‌های سه ستاره در مازندران

هتل المپیک شمال آمل

هتل سه ستاره المپیک شمال آمل در فاصله ۵ کیلومتری از شهر آمل، و با دسترسی آسان به سایر شهرهای شمالی در استان مازندران واقع شده‌است. با توجه به موقعیت مکانی این هتل دسترسی اسان به پارک جنگلی هلومسر فراهم شده‌است. هتل المپیک شمال آمل در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در مجموعه دانشگاهی پردیس شمال واقع شده‌است. ساختمان هتل المپیک آمل دارای ۳ طبقه و ۲۹ باب اتاق و سوئیت است. مهمانان گرامی می‌توانند از فضای سبز واقع در محوطه هتل المپیک برای گذراندن اوقات دلپذیر و به یادماندنی استفاده کنند.

هتل آسمان شهر ساری

پارک جنگلی شهید زارع در حدود ۲ کیلومتری هتل آسمان شهر ساری قرار گرفته و مکان خوبی برای گشت و گذار در طبیعت زیبای ساری است. هتل آسمان شهر ساری در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. این هتل در ۳ طبقه بنا شده‌است و دارای ۲۰ باب اتاق می‌باشد. هتل آسمان شهر در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در حد فاصل شهرهای نکا و ساری و در نزدیکی پارک جنگلی شهید زارع واقع شده‌است. هتل سه ستاره آسمان شهر ساری با ارائه خدمات و امکانات رفاهی، خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن مسافران خطه سرسبز شمال ثبت می‌کند.

بهترین هتل‌های سه ستاره در مازندران

هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل اسکان در فاصله نزدیکی از ساحل دریا واقع است که موجب صرفه‌جویی در وقت گردشگران می‌شود. طراحی مدرن واحدهای اقامتی هتل آپارتمان اسکان، اقامتی دلنشین را در ذهن مهمانان به یادگار می‌گذارد. هتل آپارتمان اسکان رامسر در سال ۱۳۹۰ با جمعاً ۱۴ باب اتاق و سوئیت به بهره‌برداری رسید. این هتل در پنج طبقه ساخته شده و با ارائه امکانات رفاهی، آماده خدمت‌رسانی است.

هتل‌های مورد توجه سه ستاره مازندران

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا با قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب، موجب دسترسی آسان گردشگران به ساحل دریای خزر و موزه مردم‌شناسی رامسر می‌شود. هتل کیمیا رامسر در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای ۷ طبقه و ۳۶ واحد اقامتی است که واحدها در طبقات دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

هتل آپارتمان کوشال چالوس

قرارگیری در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل فرج‌آباد و نزدیکی به بازار و مراکز تفریحی و تجاری از مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل آپارتمان کوشال می‌باشد. هتل آپارتمان کوشال چالوس در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسید. این هتل در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و در ۴ بلوک ۵ طبقه بنا شده‌است و مجموعاً دارای ۷۰ باب واحد اقامتی می‌باشد. لازم به ذکر است اتاق‌های بهارخواب در طبقه پنجم واقع شده‌اند و هتل از طبقه چهارم تا پنجم فاقد آسانسور می‌باشد.

بهترین هتل‌های سه ستاره در مازندران

هتل لیدو رامسر

هتل لیدو در فاصله ۹۰۰ متری از دریا در خیابان شهید با هنر قرار گرفته است. همچنین از هتل لیدو می توان به موزه مردم‌شناسی رامسر دسترسی آسانی به صورت پیاده داشت. هتل لیدو رامسر در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در ۱۳ طبقه بنا شده‌است و دارای ۸۰ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. قابل توجه مهمانان گرامی، هتل در بخش ورودی دارای تعدادی پله می‌باشد.

هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل ساحلی کوثر رامسر دسترسی آسانی به شهرهای نوار ساحلی دریای کاسپین نیز دارد. هتل آپارتمان کوثر رامسر از هتل‌های با سابقه در صنعت هتلداری است که در سال ۱۳۷۸ به عنوان هتل به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای سه طبقه و جمعاً ۱۱۳ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل کوثر رامسر جهت بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مهمانان گرامی، در سال ۱۳۸۲ به طور کلی بازسازی شد. هتل آپارتمان کوثر در نزدیکی دریای خزر واقع است و مهمانان گرامی می‌توانند اوقات فراغت خود را در محوطه و ساحل اختصاصی این مجموعه سپری نمایند. شایان ذکر است هتل کوثر عضو گروه هتل‌های کوثر نیز می‌باشد.

بهترین هتل‌های سه ستاره در مازندران

هتل آریان نور

هتل سه ستاره آریان نور با قرار گرفتن در بین جنگل و دریا، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده‌است. هتل آریان نور در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد. این هتل دارای ۳۰ واحد اقامتی می‌باشد که در ۵ طبقه واقع شده‌اند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید