آیا می‌دانستید ازمیر رستوران‌های متنوع و بسیار باکیفیتی دارد؟ در این شهر انواع رستوران‌های سنتی ترکی تا رستوران‌های ایتالیایی و فرانسوی موجود هستند و غذاهای خوشمزه‌ای طبخ می‌کنند.

بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز

از آنجا که غذا خوردن یکی از لذت‌های اصلی در طول هر سفر است، تعدادی از بهترین رستوران‌های ازمیر را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت مسافرت به این شهر زیبا، به این رستوران مراجعه کرده و بهترین غذاها را نوش جان کنید. برای آشنایی با بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز، مطالعه ادامه مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

خوشمزه‌ترین ماهی‌های ازمیر در رستوران بالیکچی حسن

برای گشت‌وگذار در شهر تاریخی و جذاب ازمیر در تعطیلات نوروز باید انرژی کافی داشته باشید. خوردن غذاهای خوشمزه حس و حال خوبی در شما ایجاد می‌کند و انرژی لازم برای ادامه سفر را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ ازاین‌رو تهیه فهرست بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز را با معرفی یکی از بهترین رستوران‌های این شهر آغاز می‌کنیم. بالیک حسن (Balıkci Hasan) یکی از بهترین رستوران‌های دریایی ازمیر است که خوشمزه‌ترین ماهی‌ها را طبخ می‌کند. در این رستوران از بهترین و تازه‌ترین ماهی‌ها استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید در تور ازمیر یک شب به‌یادماندنی و خاص را تجربه کنید، رستوران بالیک حسن، با منظره تماشایی‌اش را از دست ندهید.

بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز

رستوران بالیکچی حسن

تاواجی رجب اوستا؛ بهترین کبابی در ازمیر و ترکیه

کباب یکی از معروف‌ترین غذاهای ترکیه است که در تور ازمیر نوروز ۱۴۰۲ حتما باید انواع آن را امتحان کنید. اگر به‌دنبال خوشمزه‌ترین کباب‌ها در ازمیر هستید، قطعا رستوران تاواجی رجب اوستا (Tavaci Recep Usta Restaurant)، بهترین گزینه است. انواع کباب‌ها و غذاهای گوشتی در این رستوران طبخ می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با غذاهای سنتی و فرهنگ ترکیه، حتما به تاواجی رجب اوستا سر بزنید. در کنار غذاهای خوشمزه نیز می‌توانید از خوردن انواع دسرهای سنتی مثل باقلوا، بلغور و چای نیز لذت ببرید. این رستوران در محله آلسانجاک و در ابتدای خط ساحلی کوردون واقع شده و منظره‌ای بسیار زیبا و نفس‌گیر دارد. 

رستوران ماورا؛ مکانی صمیمی و دوست‌داشتنی برای صرف انواع غذاهای گوشتی و دریایی

در ادامه لیست بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز نباید رستوران ماورا (Mavra Restaurant) را از یاد ببریم. این رستوران در منطقه بستانلی واقع شده و از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد آماده پذیرایی از مهمانان است. اگرچه ماورا در منطقه‌ای شلوغ قرار گرفته و ممکن است آن را در هیاهوی جمعیت گم کنید؛ اما مطمئن باشید که صرف وقت و هزینه برای رسیدن به این رستوران، ارزشش را دارد.

در رستوران ماروا پیش از سرو غذای اصلی با مزه‌های سنتی از مشتریان پذیرایی می‌شود. لذت امتحان این مزه‌های خوشمزه و بهشتی را به‌هیچ‌وجه از خود دریغ نکنید. انواع غذاهای گوشتی و دریایی با بهترین کیفیت در این رستوران طبخ می‌شوند. هشت‌پای گریل شده یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در منوی ماورا است که مورد توجه اغلب مشتریان قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌دهیم که شما نیز حتما این غذا امتحان کنید.

خوردن لذیذترین غذاهای دریایی در رستوران دنیز

رستوران دنیز (Deniz Restaurant)، واقع در هتل ازمیر پالاس در منطقه آلسانجاک، منظره‌ای بسیار چشم‌نواز از دریای اژه را در پیش روی شما قرار می‌دهد؛ ازاین‌رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای شب‌های نوروز است. این رستوران فضایی لوکس اما صمیمی دارد و در دو دهه اخیر، برای طبخ انواع غذاهای دریایی به شهرت رسیده است. غذاهای رستوران دنیز با استفاده از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه درست می‌شوند و طعم بی‌نظیری دارند. بادمجان کبابی، کدوی شکم‌پر و سالاد هشت‌پا از جمله مزه‌های اصلی این رستوران هستند که پیش از غذا سرو می‌شوند. اگر قصد دارید یک تجربه جدید و شگفت‌انگیز برای خود رقم بزنید، در سفر به ازمیر، مراجعه به رستوران دنیز را از یاد نبرید.

بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز

رستوران دنیز ازمیر

اتمسفر؛ رستورانی خاص و جوان‌پسند با انواع غذاهای خیابانی و فست فود

رستوران اتمسفر (Atmosphere Restaurant) شباهت بسیاری به رستوران‌های خیابانی دارد و محیط آن بسیار جذاب است. برای دسترسی به این رستوران باید به منطقه بورنوا در ازمیر مراجعه کنید. انواع غذاهای خیابانی و فست فود با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در رستوران اتمسفر طبخ می‌شوند. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

لا سیگاله؛ رستورانی فرانسوی در قلب ازمیر

اگر در سفر به ازمیر هوس غذاهای فرانسوی کردید، حتما به رستوران لا سیگاله (La Cigale Restaurant) واقع در منطقه آلسانجاک مراجعه کنید. این رستوران در مرکز فرهنگی فرانسه و در ساختمانی بسیار قدیمی قرار گرفته و مکانی مناسب برای امتحان بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای فرانسوی است. این رستوران همه روزه به جز یکشنبه‌ها، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مشتریان است. پس از صرف غذا در لا سیگاله می‌توانید به مرکز فرهنگی فرانسه مراجعه و از نمایشگاه‌های موجود در آن نیز دیدن کنید.

همبرگرهای سیاه در رستوران بی ردی اسنک اند بایتس!

آخرین گزینه در فهرست بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز، رستوران بی ردی اسنک اند بایتس (B'ready Snack and Bites) است. خوشمزه‌ترین همبرگرهای ازمیر در این رستوران طبخ می‌شوند. البته رستوران بی ردی علاه‌بر برگرهای لذیذ، دسرهای بسیار جذاب و خوش طعمی نیز به مشتریان عرضه می‌کند. اگر از عاشقان برگر و دسرهای رنگارنگ هستید، بازدید از این رستوران را حتما در لیست خود قرار دهید. برای رسیدن به بی ردی اسنک اند بایتس باید به محله آلسانجاک، خیابان زحل یورگانجی اوغلو مراجعه کنید.

بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز

همبرگر سیاه در رستوران بی ردی اسنک اند بایتس

تجربه سفری فراموش نشدنی با تور ازمیر نوروز آژانس برسام سیر

در این مقاله، تعدادی از بهترین رستوران های ازمیر در شب های نوروز را به شما معرفی کردیم تا در سفرهای نوروزی خود به این مکان‌ها مراجعه کنید. ازمیر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای ترکیه است و غذاخوری‌های متعددی دارد؛ اما رستوران‌های ذکر شده در این متن، بهترین‌ها را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

اگر هنوز برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی نکرده‌اید، بهتر است همین حالا دست به کار شوید. با خرید تورهای نوروزی از آژانس هواپیمایی برسام سیر، سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید. این عزیزان شما را راهنمایی می‌کنند تا باتوجه‌به نیاز، بودجه و سلیقه‌تان بهترین و مناسب‌ترین تور مسافرتی را انتخاب و خریداری کنید. بهترین قیمت تورهای نوروزی خارجی، رزرو هتل خارجی در تمامی شهرها را با برسام سیر آریا (www.barsamseyr.com) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:برسام سیر آریا|www.barsamseyr.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید