سفر به شیراز و ماندن در بومگردی‌های آن شگفت‌انگیز است، از این رو با ما همراه باشید و بدانید بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز کجاست.

بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: شیراز در زیبایی و جذابیت هیچ چیز کم ندارد. باغ‌هایی سرسبز و زیبا، گلکاری و تزئینات محیطی هنرمندانه و وجود اماکن تاریخی معروف در نقاط مختلف شهر، این شهر را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید در شیراز بیشتر به شما خوش بگذرد، اقامتگاه های بوم گردی را برای ماندن انتخاب کنید. این اقامتگاه ها با فضایی سنتی و البته امکاناتی مدرن، حال و هوای یک شهر اصیل را برای شما به وجود می‌آورند.

اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز، با فضایی خاص

اقامتگاهی که هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران و توریست‌ها بوده و فضایی سنتی و تاریخی را برای میهمانان خود به نمایش می‌گذارد. با اقامت در پری دخت می‌توانید از پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، اینترنت رایگان، راهنمای محلی و حمل و نقل، سیستم گرمایشی و سرمایشی با کیفیت، وجود کولر گازی، سرو انواع غذاهای سنتی مثل کلم پلو، شکر پلو، قورمه به، دم‌پختک، رب پلو، یخنی نخود، دو پیازه آلو و هویج پلو نهایت استفاده را ببرید.

بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز کجاست؟

این اقامتگاه با حرم شاه‌چراغ، باغ نارنجستان، حافظیه و سعدیه، موزه پارس شیراز یا همان عمارت کلاه فرنگی، باغ ارم، ایستگاه اتوبوس و مترو، مسجد جامع عتیق و ارگ کریم خان فاصله زیادی نداشته و می‌توانید اولین روز اقامت در این مکان را با بازدید از یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز بگذرانید. از دیگر امکانات رفاهی در اقامتگاه پری دخت می‌توان به تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی (ایرانی و فرنگی) و رایگان بودن اقامت برای کودکان زیر ۵ سال اشاره داشت.

نشانی: شهر شیراز، خیابان کریم خان زند، کوچه بیست و ششم، فرعی ۱/۲۶

اقامتگاه بوم گردی ترنجستان، عطر آرامش

اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان شیراز یکی از زیباترین‌ترین و بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی شیراز است که در خیابان لطفعلی خان زند یعنی همان خیابانی قرار گرفته که بیشتر مسافران شهر فرهنگ و ادب، به دنبال اقامت و رزرو هتل در آن هستند.

اقامتگاه زیبای بوم‌گردی ترنجستان، دارای بنایی به یادگار مانده از اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است که پس از مرمت و بازسازی‌های انجام گرفته، درهایش را در سال ۱۳۹۷ به روی مهمانان گشود. اگر به دنبال بهترین اقامتگاه بوم گردی شیراز هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به این اقامتگاه سر بزنید.

اتاق‌های این اقامتگاه تمیز و به صورت سنتی چیده شده‌اند. همچنین حیاط باصفای آن با حوض و درخت‌های نارنج، حال و هوایی صمیمی برای مهمانان ایجاد می‌کند و مکانی دنج برای صرف یک نوشیدنی در کنار عزیزانتان است. رستوران سنتی اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان بدون شک شما را به خوردن غذاهای شیرازی وسوسه می‌کند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی ترنجستان: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه نارنجستان قوام

این اقامتگاه در بافت تاریخی شهر شیراز قرار دارد و شما می‌توانید پیاده از جاذبه‌های تاریخی مانند مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، حرم شاهچراغ، سرای مشیر، بازار وکیل، حمام وکیل و مسجد وکیل بازدید نمایید. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس تنها ۱ دقیقه با شما فاصله دارد و فاصله زیادی با فرودگاه و ایستگاه راه آهن نخواهید داشت.

بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز کجاست؟

اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز، زیبا و دلربا

یکی دیگر از اقامتگاه های بوم گردی شیراز، خانه باغ ایرانی است. قدمت این اقامتگاه که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده، به دوران پهلوی می‌رسد. اقامتگاه خانه باغ ایرانی در مرکز شیراز واقع شده و از فضایی دلنشین و زیبا برخوردار است.

نمای آجری ساختمان، حوض زیبای وسط حیاط و گلدان‌های زیبا، محیط این اقامتگاه را بسیار رویایی کرده است. البته وجود پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی که مشرف به حیاط هستند از دیگر زیبایی‌های این اقامتگاه محسوب می‌شود.

این اقامتگاه در یک باغ بزرگ به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع ساخته شده و فضای باصفایی دارد. ۹ اتاق اقامتگاه با ظرفیت ۳۰ نفر، با امکانات مدرن خود پذیرای مهمانان شهر زیبای شیراز هستند. تختخواب‌هایی راحت و تمیز، تلویزیون و یخچال از امکانات داخی اتاق‌های این عمارت است؛ علاوه بر این سرویس بهداشتی و حمام شیک و تمیز این اتاق‌ها، رضایت مهمانان را تامین می‌کند.

اقامتگاه باغ ایرانی امکانات فراوان و بسیار مناسبی برای مهمانان فراهم کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به راهنمای تور، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات و خدمات بیدارباش اشاره کرد. البته در این اقامتگاه، امکانات تفریحی متنوعی در دسترس است که از میان آن‌ها می‌توان آلاچیق، گلخانه و فضای سرسبز باغ را نام برد.

اگر دلتان بخواهد در اقامتگاه محل اقامت خود غذا میل کنید، می‌توانید سری به رستوران سنتی سیاه چادر در محیط باغ این عمارت بزنید. در این رستوران غذاهایی لذیذ با موادغذایی سالم تهیه و سرو می‌شود.

آدرس اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی: شیراز، چهارراه گمرک، خیابان مشیر شرقی، کوچه ۱۸، پلاک ۳۸

همان طور که اشاره شد اقامتگاه باغ ایرانی در مرکز شیراز واقع شده است؛ بنابراین دسترسی بسیار مناسبی به مکان‌های تاریخی و گردشگری این شهر دارد.

بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید