چگونه بفهمیم گوشی اپل ایدی دارد؟⭐برای یافتن اپل آیدی در گوشی آیفون ۳ روش اصلی وجود دارد که یکی از آن ها بررسی ایمیل های قبلی جهت بازیابی اپل آیدی می باشد.

چگونه بفهمیم که گوشی Apple ID دارد یا خیر

چگونه بفهمیم گوشی اپل ایدی دارد؟ از کجا بفهمیم اپل آیدی مون چیه؟ اپل آیدی تنها برای ورود به حساب کاربری نیست و برای استفاده از خدمات اپل باید این حساب را ایجاد کرد. گاهی اوقات افراد مطلع نیستند که گوشی آنها دارای اپل آیدی است یا خیر. بنابراین در این مطلب قصد داریم شرح دهیم که چگونه بفهمیم گوشی اپل آیدی دارد؟

اگر از کاربران و طرفداران محصولات اپل بوده باشید، قطعا با اپل آیدی هم آشنایی دارید. به نوعی باید آن را هویت دستگاه شما دانست و بدون آن تجربه کاربری کاملی نخواهید داشت. برای یافتن اپل آیدی در گوشی آیفون ۳ روش اصلی وجود دارد که با رجوع به آنها می‌توانید به اپل ایدی دست پیدا کنید.

*** آیدی تاپ (idtop.ir) معتبرترین و برترین سایت ارائه کننده اپل ایدی بوده که می توانید در آن نسبت به خرید اپل ایدی ارزان و دائمی اقدام نمایید. این اپل ایدی ها متعلق به کشور آمریکا بوده و تنها با پرداخت مبلغ ۱۴ هزار تومان می توانید اپل ایدی ارزان تهیه کنید. ***

این روش ها عبارتند از:

  1. بررسی ایمیل جهت بازیابی اپل آیدی

احتمالا در گذشته اپل برای شما ایمیلی ارسال کرده و آیدی شما را در آن ذکر کرده است. در این حالت بازگرداندن اپل آیدی پیشین، کار دشواری نیست، تنها نیاز است در نخستین گام به سمت ایمیلی که با آن حساب اپل خود را ایجاد کرده اید بروید و به جستجو تمامی ایمیل های‌ ارسال شده از طرف اپل پرداخته و به بررسی این مسئله بپردازید که آیا اپل آیدی گمشده در آنها ذکر شده یا خیر.

بررسی ایمیل برای بازیابی اپل آیدی

  1. بازیابی اپل آیدی بوسیله آیفون یا آیپد

سوالی که پیش می‌آید این است اپل آیدی آیفون دقیقاً کجا قرار دارد. باید بیان داشت که اگر مشکل شما تنها فراموشی اپل آیدی دستگاه  است، پیدا کردن اپل آیدی امر ساده‌ای بوده البته اگر با حساب خود از طریق آیپد یا آیفون ورود پیدا کردید. برای به انجام رساندن آن، مراحل زیر را طی نمایید:

  • ابتدا به قسمت تنظیمات Setting بروید.
  • در ابتدای صفحه نام و ایمیل خود را مشاهده می کنید که این ایمیل در واقع همان اپل ایدی شما می باشد.

پیدا کردن اپل ایدی از طریق گوشی

  1. آشکار شدن از طریق وب سایت یا تلفن همراه

در سایت اپل یک قسمت مستقل برای افرادی که با مشکل فراموش کردن اپل ایدی رو به رو هستند، تدارک دیده شده است. بنابراین کافی بوده به این بخش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل می‌توانید موجب بازیابی اپل آیدی خود شوید. بنابراین به سادگی می‌توانید بفهمید گوشی شما اپل آیدی دارد یا خیر.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید