۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
کد خبر: 55410876

اگر می خواهید از بهترین ساحل نزدیک ماسال بازدید نمایید باید فاصله زیادی را تا ساحل گیسوم، رضوانشهر و انزلی طی کنید

بهترین ساحل نزدیک ماسال

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از مهمترین نکاتی که زمان بازدید از ماسال باید به آن دقت داشته باشید این است که، ماسال با دریا فاصله زیادی دارد. بنابراین اگر می خواهید از بهترین ساحل نزدیک ماسال بازدید کنید باید فاصله زیادی را طی کنید. البته پارک ساحلی زیبایی را در این شهر راه اندازی کرده اند که در کنار رودخانه خالکایی می باشد. ولی در صورتی که می خواهید به ساحل دریای خزر بروید باید مسافت بیشتری را طی کنید تا به ساحل برسید. پارک ساحلی ماسال در کنار رودخانه خالکایی می باشد و از آن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری ماسال نام می برند. بنابراین در صورتی که تنها هدف شما گردش در ساحل می باشد می توانیم این پارک را به عنوان نزدیک ترین ساحل به شهر ماسال معرفی کنیم.

چرا شهر ماسال به ساحل دور است ؟

بسیاری از افرادی که به شمال کشور می روند هدف اصلی شان بازدید از دریا می باشد. اما بعد از اینکه جاذبه های گردشگری ماسال را مشاهده می کنند بدون شک دور بودن ساحل به شهر برایشان اهمیت نخواهد داشت. شما در صورتی که می خواهید به دریا بروید باید حدود ۵۵ کیلومتر رانندگی کنید. اگر از جاده انزلی، رضوانشهر مسیرتان را ادامه دهید می توانید حدود یک ساعت بعد به ساحل دریای خزر برسید. در صورتی که تنها هدف تان از بازدید ساحل، رفتن به ساحل دریای خزر باشد باید این مسیر را طی کنید. ولی اگر می خواهید از سواحل دیگر بازدید کنید باید بدانید که سواحل نزدیک به ماسال مانند پارک ساحلی انتخاب مناسبی می باشند.

بهترین ساحل نزدیک ماسال و فاصله آن

برای اینکه به بهترین ساحل نزدیک ماسال بروید باید به خوبی در مورد مسافت ساحل با این شهر اطلاعات بیشتری داشته باشید. برخی از مهمترین سواحلی که به ماسال نزدیک هستند عبارتند از :

۱. ساحل گیسوم

ساحل گیسوم یکی از نزدیک ترین سواحل به ماسال می باشد. شما می توانید رضوانشهر را رد کنید تا به این ساحل برسید. فاصله این ساحل تا شهر ماسال تنها ۴۷ کیلومتر می باشد. بنابراین شما در کمترین بازه زمانی می توانید به این ساحل برسید. بسیاری از افرادی که از ساحل گیسوم بازدید نکرده اند بعد از گردش در ماسال به این ساحل می روند. در واقع اگر شما می خواهید از بهترین ساحل که نزدیک به ماسال است بازدید کنید باید بدانید که این ساحل انتخاب بی نظیری است. بعد از اینکه ساحل گیسوم را مورد بازدید قرار دادید می توانید به جنگل گیسوم بروید و از زیبایی های جنگل هم لذت ببرید.

۲. نزدیک ترین سواحل به ماسال و ساحل رضوانشهر

یکی دیگر از نزدیک ترین سواحل به ماسال که می توانید از آن بازدید کنید، ساحل رضوانشهر می باشد. از ماسال تا رضوانشهر حدود ۴۰ کیلومتر باید طی کنید. بنابراین می توانید در فاصله کوتاهی این مسیر را طی کنید تا به ساحل رضوانشهر برسید. رضوانشهر یکی از شهرهای زیبای استان گیلان به شمار می رود که زیبایی های بی نظیری دارد. شما می توانید یک ساعتی را در ساحل این شهر قدم بزنید و از زیبایی های ساحل لذت ببرید.

بهترین سواحل شمال در کجا قرار دارند؟

ساحل نزدیک به ماسال

۳. ساحل بندر انزلی

ساحل بندر انزلی را هم به عنوان بهترین ساحل نزدیک ماسال می شناسند. این ساحل دارای زیبایی بی نظیری است، به همین دلیل بسیاری از افراد از شهرهای متنوع به این ساحل می آیند. شما برای اینکه از ماسال به این ساحل بروید باید حدود ۵۵ کیلومتر رانندگی کنید. بعد از یک ساعت به مقصد می رسید و می توانید چند ساعتی را در کنار ساحل قدم بزنید. ساحل انزلی را به عنوان زیباترین ساحل نزدیک به شهر ماسال می شناسند. البته باید بدانید که دیگر سواحل هم بسیار زیبا هستند و شما از تمامی آنها می توانید بازدید کنید. در صورتی که زمان داشته باشید بهتر است بعد از ماسال به این سواحل که نام بردیم بروید و از آنها بازدید نمایید.

ویژگی های بهترین ساحل نزدیک ماسال

بسیاری از افرادی که می خواهند تنها از جاذبه های گردشگری ماسال بازدید کنند، پارک ساحلی ماسال را به عنوان نزدیک ترین ساحل به این شهر می شناسند. در واقع باید بدانید که این ساحل ربطی به دریای خزر ندارد و سرچشمه اش مربوط به رودخانه خالکایی می باشد. شما می توانید از امکاناتی که در این پارک ساحلی وجود دارد استفاده کنید تا سفر لذت بخشی داشته باشید. سرویس بهداشتی، آلاچیق، وسیله بازی برای کودکان و ... در این پارک قرار گرفته است. بنابراین اگر تنها هدف شما از دیدن ساحل این است که نزدیک ترین ساحل به این شهر را انتخاب کنید، باید بگوییم که پارک ساحلی را می توانید انتخاب کنید.

بهترین ساحل نزدیک ماسال

زیباترین ساحل نزدیک به ماسال

آیا شهر ماسال با اینکه از دریا دور است رطوبت دارد ؟

رطوبت شهرهای شمالی برای برخی از افراد ناخوشایند می باشد. به همین دلیل آنها می خواهند در یکی از شهرهای شمالی که رطوبت ندارد اقامت داشته باشند. شما می توانید بعد از بازدید ساحل به شهر ماسال بروید که رطوبت کمی دارد. در واقع باید بدانید که این شهر هم مانند دیگر شهرهای شمالی دارای رطوبت است، ولی مقدار آن ناچیز می باشد. بیشتر افرادی که می خواهند چند روزی در گیلان اقامت داشته باشند، به دلیل زیبایی شهر ماسال و کم بودن رطوبت در این شهر، ماسال را برای اقامت انتخاب می کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید