مهدی پاشازاده معتقد است اگر مدیران استقلال باهوش عمل کنند استقلال دوباره قهرمان لیگ می شود.

پاشازاده: استقلال دوباره قهرمان لیگ می شود!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، مهدی پاشازاده معتقد است اگر مدیران استقلال باهوش عمل کنند استقلال دوباره قهرمان لیگ می شود.

مهدی پاشازاده در مورد حواشی مربوط به برکناری ساپینتو از استقلال به خخاطر عدم رضایت از نتایج به دست آمده و در پاسخ به این سوال که این حواشی چه قدر مربی را تحت فشار قرار می دهد کفت: «چرا نباید برای مربی یک محیط آرام فراهم کنیم تا او براحتی کارش را ادامه دهد. برخی انگار دوست دارند برای ساپینتو حاشیه درست کنند. او یک مربی حرفه‌ای است که تیمش هم الان در جدول جایگاه بسیار خوبی دارد. اینکه بخواهیم مربی تیمی که در رده دوم جدول قرار دارد را مورد انتقاد قرار دهیم، عین بی‌انصافی است.

ساپینتو در فصل اول حضورش در استقلال قرار دارد و طبیعی است که نمی‌شود از او انتظار معجزه داشت. ما نباید از یاد ببریم که فصل پیش بعد از چند سال قهرمان لیگ شدیم. اینکه بخواهیم از همین حالا با چنین جریان‌سازی‌هایی کانون تیم را تخریب کنیم قطعاً به نتیجه مطلوبی نمی‌رسیم و استقلال همین جایگاهی که به دست آورده را نیز از دست خواهد داد. به نظر من مدیران و هواداران باشگاه باید هوشیار باشند. ما فاصله کمی با صدرنشین داریم و این یعنی قرارداشتن درموقعیت قهرمانی. بدون شک اگر باهوش عمل کنیم، استقلال می‌تواند دوباره قهرمان لیگ برتر شود.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید