اصفهان پر از هتل‌های چهار ستاره است، از این رو با ما همراه باشید تا درباره محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان بیشتر بدانیم.

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: پربازدیدترین شهر تاریخی ایران همانند تهران و شیراز، شهر نصف جهان است. شهری که تنها در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۲۳ هزار گردشگر خارجی از آن بازدید کرده اند. این آمار در سال های جدید رو به فزونی داشته و اصفهان را در مرکز مسیر کلاسیک ایران قرار داده است. به همراه داشتن لیست هتل های ۴ ستاره اصفهان برای اقامت در شهر دوران صفوی، از لزومات سفر ایرانگردی است. اصفهان شهری بزرگ و در حقیقت سومین کلان شهر ایران است که هتلهای بسیاری دارد. تنوع موقعیت، قیمت و امکانات هتل ها در اصفهان هر گردشگری را گیج می کند.

هتل‌های نزدیک اماکن دیدنی

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو یکی از هتل های ۴ ستاره شرکت هتل های پارسیان است که در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان قرار دارد. این هتل زیبا اولین بار در سال ۱۳۴۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل۶ طبقه و ۱۰۵ اتاق دارد.

طراحی داخلی هتل عالی قاپو بسیار شیک و مجلل است و در آن، گچ بری‌ها و آیینه کاری‌های زیبایی به چشم می خورد. همچنین در اتاق ها از مبلمان و وسایل رفاهی خوبی استفاده شده است و فضای اتاق ها با رنگ های گرم و دلنشین تزیین شده اند.

هتل عالی قاپو از لحاظ جغرافیایی هم موقعیت مناسبی برای مسافران شهر اصفهان دارد، چرا که جاذبه هایی نظیر سی و سه پل، زاینده رود، باغ و عمارت هشت بهشت، میدان نقش جهان، عمارت چهلستون، بازار قدیمی هنر، مدرسه تاریخی چهارباغ، موزه هنرهای معاصر اصفهان و ... در فاصله کمی از این هتل و خیابان چهارباغ قرار دارند.

نشانی: اصفهان- خیابان چهارباغ عباسی- شرکت هتل های پارسیان عالی قاپو

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان

هتل اسپادانا اصفهان

از هتل های سمت چهار باغ بالا و نزدیک به خیابان نظر اصفهان است. صبحانه هتل اسپادانا اصفهان را از دست ندهید. قرارگیری در کنار رود زاینده رود و وجود بام هتل اسپادانا اصفهان ویژگی منحصر به فرد آن است. جایی که نمایی از سی و سه پل را به شما ارائه می دهد. نما و ورودی هتل، به زیبایی تمام طراحی شده و به دلیل قرارگیری در کوچه، حریم هتل هم حفظ شده است.

رستوران و فضای کافی شاپی جداگانه برای پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای ایرانی داشته و منوی مفصل فراهم نموده است. اگر وارد سایت هتل اسپادانا اصفهان شوید، می توانید منو و تلفن رستوران هتل اسپادانا اصفهان را ببینید. انواع غذاهای دریایی، ایرانی و دسرها شامل کیک ها، بستنی ها و انواع نوشیدنی را در کافی شاپ هتل برای انتخاب دارید.

تلفن: ۸-۳۶۶۷۱۱۹۵-۰۳۱

آدرس: در بلوار آئینه خانه و حد فاصل سی و سه پل و پل فردوسی، درون کوچه

سایت هتل: espadanahotel.com

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان

هتل‌های زیبا و هیجان‌انگیز با اقامتی راحت

هتل ونوس اصفهان

صبحانه رایگان می خواهید؟ می خواهید برای دیدن میدان نقش جهان، کمی پیاده روی کنید؟ در لیست هتل های ۴ ستاره اصفهان هتل ونوس تمام این ویژگی ها را دارد. هتلی در نزدیکی خیابان عهد صفوی یعنی چهار باغ و با ۱۱ دقیقه پیاده روی تا عالی قاپو خواهد بود. ساختمان ۵ طبقه هتل ونوس اصفهان کافی شاپ و رستوران، لابی و ۵۸ اتاق داشته که با دکوراسیون سنتی پوشانده شده است. برای خوشخوراک ها پیشنهاد می دهیم تا به تالار رستوران و کافی شاپ هتل ونوس بروند. بهترین غذاهای ایرانی و اصفهانی را در طبقه همکف هتل چهارستاره با آیینه کاری سنتی می توانند سفارش دهند.

هتل ونوس اصفهان تلفن و آدرس: نزدیک چهار باغ پایین، خیابان آمادگاه، حد فاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین با ورودی در خیابان سوره، روبروی هتل ۵ ستاره عباسی اصفهان

هتل ونوس اصفهان سایت: venushotelesfahan.com

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل ۴ ستاره تاپ آسمان اصفهان یکی از هتل های مجموعه گروه هتل های آریا است و با داشتن ۱۳ طبقه از مرتفع ترین ساختمان های اصفهان به شمار می رود. این هتل در حاشیه زاینده رود قرار دارد و چشم انداز زیبایی از شهر را پیش روی تان می گذارد. هتل آسمان از سال ۱۳۸۴ کار خود را آغاز کرده و تا به امروز توانسته رضایت خاطر مهمانانش را به دست آورد.

در ورودی هتل آسمان اصفهان دقیقا روبه‌روی زاینده رود است و به همین سبب مهمانان این هتل به راحتی به پل های تاریخی اصفهان دسترسی دارند. یکی از پر طرفدارترین بخش های این هتل رستوران گردان آن است که از گزینه های محبوب صرف صبحانه در اصفهان به شمار می رود.

از نقاط قوت این هتل می توان به رفتار خوب کارکنان، نزدیکی به جاذبه های تاریخی و دسترسی آسان برای گشت در شهر، وجود رستوران گردان و چشم انداز برخی اتاق ها به شهر اشاره کرد اما در مقابل اتاق های بدون پنجره و نبود تهویه مناسب در آنها و نامناسب بودن پارکینگ از ویژگی های منفی هتل محسوب می شود.

نشانی: اصفهان- خیابان شهید مطهری- روبروی پل فلزی- هتل آسمان

محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید