۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: 55410704

اگر نمی دانید جاهای دیدنی ماسال کجاست بهتر است که به خوبی طبیعت این شهر را بشناسید و مکان های گردشگری شهر را بررسی کنید.

جاهای دیدنی ماسال کجاست ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر نمی دانید جاهای دیدنی ماسال کجاست باید به خوبی طبیعت این شهر را بشناسید. در واقع بسیاری از افراد به دلیل طبیعت بی نظیر و جذاب این شهر، سفر به ماسال را در اولویت های خود می گذارند. طبیعت این شهر با بسیاری از دیگر شهرهای استان گیلان فرق دارد. بسیاری از افرادی که می خواهند چند روزی آرامش داشته باشند و به دور از هیاهو روزهای خوبی را بگذرانند به این شهر می روند. صبح که از خواب بیدار می شوید می توانید خودتان را در میان انبوهی از مه مشاهده کنید. برای اینکه از آب و هوای این شهر لذت ببرید به شما پیشنهاد می دهیم که فصل بهار و تابستان را برای رفتن به این شهر انتخاب کنید.

جاهای دیدنی ماسال کجاست و معرفی مکان های دیدنی ماسال

شاید برخی از افراد ندانند که جاهای دیدنی ماسال کجاست. به همین دلیل در این مطلب می خواهیم بهترین مکان های دیدنی این شهر را معرفی کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورند. برخی از مکان های جذاب این شهر عبارت هستند از :

۱. ییلاق ماسال

زمانی که وارد شهر ماسال می شوید می توانید تابلویی را مشاهده کنید که شما را به سمت ییلاق هدایت می کند. یکی از بهترین مکان های گردشگری ماسال، ییلاق می باشد. ییلاق یکی از مکان های پیچ در پیچ می باشد که در دل کوه است. هرچه که شما بیشتر به سمت قله می روید زیبایی این مکان افزایش پیدا می کند. در ابتدای جاده می توانید خانه هایی که روستایی هستند را مشاهده کنید. مقداری که حرکت تان را ادامه می دهید می توانید آبشارهای بزرگ و دیدنی را در ییلاق مشاهده نمایید. درختان بزرگی که در دل کوه هستند و به صورت عمود رشد کرده اند از جمله زیبایی های بی نظیر ییلاق می باشند. اگر می خواهید از ییلاق بازدید کنید باید از ماشین پیاده شوید و آب و هوای این مکان را استشمام نمایید. گوسفندان زیادی را مشاهده خواهید کرد که در حال گشت و گذار هستند و زیبایی قله را چندین برابر کرده اند.

۲. غار آویشو

یکی دیگر از مکان های گردشگری ماسال غار آویشو می باشد. این غار در دل طبیعت قرار گرفته و همین مسئله موجب جذابیت آن شده است. غار آویشو یکی از ویژگی هایش این است که دارای یک دهانه می باشد و با دریا حدود ۱۴۶۰ متر فاصله دارد. داخل این غار زیبایی های زیادی قرار گرفته، یکی از زیبایی های غار رودخانه ای می باشد که جذابیت غار را چندین برابر کرده است. این رودخانه در انتها به آبشارهای شهر می رسد. قندیل های زیادی را در این غار مشاهده می کنید که از جنس آهک هستند. این قندیل ها از دیواره غار آویزان شده اند و بلندی شان به یک متر می رسد. چاه آب هم در این غار قرار گرفته که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. حیوانات زیادی مانند آبدزدک، خفاش، پشه و ... در این غار زندگی می کنند.

شهر کوچک ماسال

گردشگری در ماسال

۳. آبشار رامینه بهترین مکان گردشگری ماسال

اگر می خواهید بدانید جاهای دیدنی ماسال کجاست، بدون شک باید از آبشار رامینه بازدید کنید. شهر ماسال به دلیل جاذبه های گردشگری زیادی که دارد در این چند سال اخیر به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری استان گیلان معرفی شده است. این شهر دارای آبشارهای کوچک و بزرگ زیادی است. شما ساعت ها می توانید در کنار آبشارها بنشینید و از زیبایی آنها لذت ببرید. آبشار رامینه از آنجایی که در دل جنگل است زیبایی بی نظیری دارد و پرآب می باشد. آب این آبشار با شیب تند حرکت می کند. یکی از ویژگی های خاص آبشار رامینه این است که دست نخورده و بکر می باشد. هتل رامینه را روبروی این آبشار تاسیس کرده اند. شما می توانید این هتل را رزرو کنید و از مشاهده آبشار لذت ببرید.

۴. باغ پرندگان تمجیدی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ماسال، باغ پرندگان تمجیدی می باشد. بسیاری از پرندگان برای یک شهر و کشور مخصوص هستند. بنابراین شما باید برای دیدن آنها به منطقه خاصی بروید. استان گیلان دارای پرندگان زیادی می باشد. شما در باغ پرندگان تمجیدی می توانید پرندگانی را مشاهده کنید که بدون شک تاکنون آنها را از نزدیک ندیده اید. اقامتگاه در این باغ وجود دارد. به همین دلیل اگر مسافر هستید می توانید در این اقامتگاه، اتاق رزرو کنید. برای اینکه به این باغ بروید باید حرکت تان را به سمت ییلاقات ماسال ادامه دهید تا به اسب ریسه برسید.

آبشار رامینه در شهر ماسال

زیبایی های ماسال

۵. پارک جنگلی ریزمندان بهترین مکان گردشگری ماسال

اکنون که متوجه شدید جاهای دیدنی ماسال کجاست، بهتر است که از پارک ریزمندان هم بازدید کنید. پارک های جنگلی زیادی در این شهر وجود دارد که هر یک از آنها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند. پارک ریزمندان حدود ۲۰۰ هکتار مساحت دارد و تمامی امکاناتی که مسافران به آنها نیاز دارند را فراهم کرده است. اگر می خواهید حال و هوای خاصی با قدم زدن در پارک جنگلی داشته باشید بدون شک این پارک را به شما پیشنهاد می دهیم. طبیعتی که در این پارک مشاهده می کنید در هیچ کجا مشاهده نخواهید کرد. غذاهای عالی را می توانید در رستوران های این پارک سرو نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید