۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 55410690

فاصله شاندرمن تا ماسال زیاد نیست. به همین دلیل به راحتی می توانید تنها در عرض ۵ دقیقه از روستای شاندرمن به ماسال بروید.

فاصله شاندرمن تا ماسال

سلام نو-سرویس گردشگری: شاندرمن یکی از ییلاقات ماسال است که زیبایی و جذابیت بی نظیری دارد. این ییلاق در ۱۰ کیلومتری شمال شهر ماسال قرار گرفته است. فاصله شاندرمن تا ماسال زیاد نیست. به همین دلیل به راحتی و در کمترین بازه زمانی می توانید مسیر بین شاندرمن و ماسال را طی کنید. دهکده شاندرمن را به عنوان یکی از دهکده های توریستی و جذاب می شناسند که امروزه توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شاندرمن داشته باشید در ادامه با ما همراه گردید تا ویژگی‌ ها و مشخصات این دهکده توریستی را بیان کنیم.

بررسی جزئیات جاده شاندرمن تا ماسال

مسافت شاندرمن تا ماسال تنها ۵ کیلومتر و ۳۰۰ متر می باشد. بسیاری از افرادی که به ماسال می روند مسیر بین ییلاقات این شهر را پیاده روی می نمایند تا از آب و هوا لذت ببرند. اما شما می توانید این مسیر را با ماشین هم بروید و در عرض ۵ دقیقه به ییلاق شاندرمن برسید. چشم اندازهای بی نظیری که در شاندرمن وجود دارد موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به این ییلاق بروند. در واقع باید به خوبی بدانید که ییلاق شاندرمن یکی از زیباترین ییلاقات ماسال به شمار می رود. طبیعت گردانی که به طبیعت بکر ییلاقات ماسال علاقه دارند حتما از این ییلاق بازدید می کنند.

فاصله شاندرمن تا ماسال و موقعیت جغرافیایی شاندرمن

اگر می خواهید مسیر شاندرمن تا ماسال را طی کنید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات جغرافیایی این ییلاق اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. این ییلاق از قسمت شمال با شهرستان رضوانشهر ارتباط دارد و از قسمت جنوب به بخش مرکزی ماسال می رسد. از قسمت غرب شاندرمن به خلخال نزدیک است و از قسمت شرق با صومعه سرا در ارتباط می باشد. شاندرمن را به عنوان یکی از مناطق کوهپایه ای، کوهستانی و جلگه ای می شناسند. زمانی که این سه ویژگی در یک ییلاق جای گرفت باید بدانید که آن ییلاق گزینه بی نظیری برای گردشگری می باشد. هر یک از بخش های ییلاق جذابیت خاصی دارند. بیشترین قسمت این ییلاق جلگه ای است که آب و هوای بی نظیری دارد.

فاصله شاندرمن تا ماسال

جاده شاندرمن تا ماسال

ویژگی های فاصله شاندرمن تا ماسال

برای طی کردن فاصله شاندرمن تا ماسال باید به خوبی در مورد جزئیات و ویژگی هایی مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید. زمانی که می خواهید از شاندرمن به ماسال بروید باید از طریق جاده ماسال، شاندرمن مسیرتان را ادامه دهید. در مسیری که طی می کنید می توانید جاده های باریک زیادی را مشاهده کنید که به روستاهای کوچکی می رسند. این جاده دو طرفه است و پهنای مناسبی دارد. با اینکه جاده شاندرمن تا ماسال پهن و عریض می باشد باید دقت داشته باشید که در جاده به آهستگی رانندگی کنید. چرا که ماشین های زیادی در جاده رانندگی می کنند و در صورتی که سرعت تان بالا باشد امکان تصادف وجود دارد. بعد از اینکه جاده ماسال، شاندرمن را رد کردید می توانید وارد بلوار ولیعصر ماسال شوید.

بهترین زمان سفر به شاندرمن

به طور کلی باید به خوبی بدانید که فاصله شاندرمن تا ماسال زیاد نیست. اگر به ماسال رفته اید بدون شک باید از ییلاقات این شهر بازدید کنید. بدون بازدید از این ییلاقات سفر شما ناقص خواهد بود، چرا که این ییلاقات موجب شهرت ماسال شده اند. در صورتی که می خواهید بهترین فصل بازدید از ماسال را انتخاب کنید باید بدانید که فصل بهار و تابستان به عنوان بهترین فصل هایی هستند که باید در نظر داشته باشید. در ماه اردیبهشت ییلاق ماسال دیدنی و جذاب است. بنابراین بهترین فصل را برای بازدید از این ییلاق انتخاب کنید تا بتوانید خاطره ای خوش برای خودتان و خانواده تان رقم بزنید.

فاصله شاندرمن تا ماسال و مکان های دیدنی شاندرمن

قبل از اینکه مسیر شاندرمن تا ماسال را طی کنید باید به خوبی در مورد مکان های گردشگری این ییلاق اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این صورت می توانید پیش از ترک شاندرمن به خوبی این منطقه را بگردید و از مکان های مهم این ییلاق بازدید کنید. آبشار ویوز به عنوان یکی از آبشارها زیبای استان گیلان شناخته می شود که در ییلاق شاندرمن می باشد. اگر به بالاترین بخش این آبشار بروید می توانید دامنه های کوه های سرسبز را مشاهده نمایید. جمعه بازار شاندرمن را هرگز از دست ندهید. فرهنگ و سنت مردم گیلان را می توانید در این منطقه به خوبی مشاهده کنید. جمعه بازار هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند.

فاصله شاندرمن تا ماسال

شاندرمن تا ماسال

دشت النزه یکی دیگر از مکان های گردشگری شاندرمن می باشد که قبل از طی کردن مسیر شاندرمن تا ماسال باید از آن بازدید کنید. این دشت یکی از زیباترین دشت هایی می باشد که بین کوه های شاندرمن واقع شده است. درختانی که طول عمرشان ۲۰۰ سال است را می توانید در این دشت مشاهده کنید. غار آویشو را هم به عنوان یکی دیگر از بخش های گردشگری شاندرمن می شناسند. فاصله این غار با دریا ۱۴۶۰ متر می باشد و تنها یک دهانه ورودی برای آن طراحی کرده اند. امامزاده شفیع را هم می توانید به عنوان یکی دیگر از مکان های گردشگری شاندرمن مورد بازدید قرار دهید. این امامزاده در ۷ کیلومتری رودخانه مرغک قرار گرفته است. این امامزاده از جمله مکان های مذهبی می باشد که تاریخ مکتوب دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید