روسیه به‌ عنوان پهناورترین کشور دنیا، جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی را در خود جای داده است که حتی دیدن عکس ‌های آن، هر گردشگری را برای سفر به این کشور ترغیب می کند.

بهترین نرخ تورهای روسیه؛ تور مسکو و تور سن پترزبورگ

روسیه بیشتر به زمستان ‌های سرد و طولانی‌ اش شناخته می ‌شود؛ هرچند با گرم‌ شدن هوا در بهار و تابستان، فرصت ایده آلی برای گردشگران فراهم می شود تا با تور روسیه، خود را به این خطه از دنیا برسانند. معمولا در بازه زمانید تعطیلات سال نو است که شهرهای توریستی بزرگی مثل مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی، کازان و... مملو از گردشگر می شود و توانسته تور روسیه به یکی از پرطرفدارترین پکیج‌ های گردشگری در دنیا تبدیل کند.

بهترین نرخ تورهای روسیه؛ تور مسکو و تور سن پترزبورگ

باید بدانید که سفر به روسیه بدون ویزا امکان پذیر نمی باشد! دریافت ویزای روسیه هم کار چندان سختی نیست؛ البته اگر بخواهید با تور به این کشور سفر کنید؛ تورهای روسیه هم به صورت گروهی یا انفرادی برگزار می ‌شود. قیمت این تور هم به نسبت کیفیت در مقایسه با سایر تورهای خارجی چندان بالا نیست. اما با این وجود باز هم آژانس مسافرتی سفریار به شما پیشنهاد می کند تا قبل از سفر در مورد پروازها و هتل‌ ها و نحوه قیمت گذاری این تورها اطلاعات لازم را با کارشناسان این مجموعه را بدست آورید و سپس جهت رزرو تور روسیه اقدام نمایید. در صورت اقدام به دریافت ویزای این کشور، جواب درخواست ویزای توریستی روسیه شما حدودا ۷ روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر می‌ شود و این ویزا تا ۳۰ روز پس از صدور اعتبار دارد.

بهترین نرخ تورهای روسیه؛ تور مسکو و تور سن پترزبورگ

در ادامه اگر قصد سفر با تور مسکو روسیه را داشته باشید، از فرودگاه بین ‌المللی امام خمینی (ره) تا فرودگاه شرمتیوو مسکو حدودا سه ساعت و ۵۰ دقیقه در راه خواهید بود و در صورتی که عازم تور سنت پترزبورگ روسیه هستید، از فرودگاه امام خمینی (ره) تا فرودگاه پالکوو سنت پترزبورگ تقریبا چهار ساعت و ۱۰ دقیقه طول می ‌کشد. ضمنا شرکت ‌های هواپیمایی ماهان، ایرفلوت و نوردویند و... از جمله ایرلاین ‌هایی هستند که پرواز مستقیم به روسیه را برعهدا دارند. اگر نوروز امسال ترجیح می دهید با تور روسیه نوروز سفریار همراه باشید، مهم است بدانید که تورهای بهاره روسیه معمولا شامل تور مسکو، تور سنت پترزبورگ، تور ترکیبی مسکو- سنت پترزبورگ می ‌باشند که جزو پرطرفدارترین‌ تورهای خارجی برای مسافران ایرانی بشمار می رود. این تورها به‌ صورت گروهی برگزار می ‌شوند و انتخابی مناسب و عالی برای افرادی می باشد که برای اولین بار به این کشور سفر می ‌کنند؛ زیرا در تورهای گروهی روسیه، تور لیدر همراه شماست و مهمتر اینکه تور لیدر به شما کمک می ‌کند تا با خیال راحت به گشت ‌و گذار در شهرهای توریستی روسیه بپردازید و در زمینه جابجایی در شهر، پرداخت هزینه‌ها و آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری، راهنمایی ‌های خوبی ارائه می ‌دهند.

حالا امکان دارد که از خودتان بپرسید که چگونه بهترین تور روسیه را انتخاب کنم؟ نگران نباشید ما راهنمایی تان میکنیم؛ شما با وارد شدن به وبسایت آژانس مسافرتی سفریار می توانید بر روی لینک صفحه اصلی سفریار تور روسیه را تایپ کنید و بعد از کلیک کردن فهرستی از بهترین تورهای روسیه را مشاهده خواهید کرد. هر ردیف معرف یک پکیج تور روسیه است که در بازه زمانی اعلام شده در یک یا چند تاریخ برگزار می شود و قیمت آن نیز نسبت به هتل انتخابی شما متغیر می باشد؛ براحتی شما می توانید با مقایسه قیمت‌ ها و خدمات مختلف پکیج های مسافرتی، بهترین تور روسیه را انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین نرخ تورهای روسیه؛ تور مسکو و تور سن پترزبورگ

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ مشاورین این آژانس با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، تورهای روسیه به مقاصد مسکو، سنت پترزبورگ و ... را برای شما رزرو می کنند و مژده می دهیم که تورهای روسیه سفریار شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند. فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، هدف این مجموعه ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی روسیه در تعطیلات سال نو به شما عزیزان است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید