سامان محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از سوختن طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه در یکی از محلات شهر میاندوآب خبر داد.

سوختن کامل طبقه اول آپارتمان ۴ طبقه در میاندوآب + جزییات حادثه / فیلم

به گزارش سلام نو؛ سامان محمدی روز دوشنبه اظهار کرد: پس از اعلام این فقره آتش سوزی در یکی از محلات این شهر در مسیر جاده میاندوآب - تبریز آتش‌نشانان به محل اعزام شدند و پس از تخلیه ساختمان حریق کنترل و از سرایت به سایر طبقات جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این حادثه شب گذشته روی داد، افزود: در بررسی‌های اولیه کارشناسان مشخص شد علت آتش‌ سوزی استفاده غیر استاندارد از کپسول پنک‌نیک در منزل بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در این حادثه خوشبختانه کسی آسیب ندید اما خسارت زیادی به این واحد مسکونی وارد و بیشتر اسباب و اثاث منزل طعمه حریق شد.

وی از شهروندان خواست در این فصل از سال که مردم برای گرم کردن محیط خانه خود مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی هستند، هنگام استفاده از این وسایل نکات ایمنی را رعایت و از استفاده از وسایل غیراستاندارد خودداری کنند.

محمدی یادآور شد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش سوزی است.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جمعیت شهری آن حدود ۱۵۰ هزار نفر است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید