با تشدید آلودگی هوا در تهران، کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد و طبق تصمیمات این جلسه تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان‌ تهران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شدند.

خبر مهم؛ مدارس و دانشگاه‌های تهران سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند / کدام کارمندان تهرانی دورکار شدند؟

به گزارش سلام نو به نقل از استانداری تهران، بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، ضمن دوری‌کاری بخشی از کارمندان در گروه‌های حساس و پرخطر، تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه های استان‌ تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه غیرحضوری شد.

دوری‌کاری بخشی از کارمندان در گروه‌های حساس و پرخطر/ تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان‌ تهران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، ضمن دوری‌کاری بخشی از کارمندان در گروه‌های حساس و پرخطر، تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه های استان‌ تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه غیرحضوری شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد.

بر اساس مصوبات این کارگروه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

دورکاری کارمندان استان تهران در گروه‌های حساس و پر خطر

همچنین طبق مصوبات این کارگروه مقرر شد دورکاری کارمندان استان تهران در گروه‌های حساس و پر خطر شامل خانم‌های باردار، کارمندان خانم دارای فرزند زیر ۶ سال و دبستانی، تمام کارمندان بالای ۵۰ سال، کارمندان دارای بیماری قلبی، ریوی، تنفسی و بیماران دیابتی روماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی، به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند طی روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه اعمال شود.

فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک در این دو روز توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود، از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید