ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، در نشست خبری امروز از گفت و گوی مثبت امیرعبداللهیان با رئیس‌جمهور مصر خبر داد و گفت: از ایجاد روابط مثبت استقبال می کنیم.

کنعانی: از هر نوع تحول و تحرک مثبت استقبال می‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: ایران از هر نوع تحول و تحرک مثبتی که منجر به شکل‌گیری فضای مثبتی در روابط ایران و مصر شود، استقبال می‌کند.

ناصر کنعانی در آغاز نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران داخلی و خارجی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی یاد و خاطره این قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم را گرامی داشت.

کنعانی همچنین در ادامه متن بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سومین سالگرد ترور شهید سلیمانی را قرائت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در این نشست با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفت‌وگوهای صورت گرفته ، مثبت بود.

وی همچنین در این ارتباط گفت: چندی پیش نیز گفت‌وگوهایی در سطح دو جانبه در مورد موضوعات کنسولی مشترک مورد توجه دو کشور انجام شد و در این راستا این توافق ایجاد شد که این مذاکرات در مورد مسائل کنسولی مشترک ادامه پیدا کند .

کنعانی ادامه داد: ایران از هر نوع تحول و تحرک مثبتی که منجر به شکل‌گیری فضای مثبتی در روابط ایران و مصر شود، استقبال می‌کند و به هرگونه ابتکار سازنده ای در این زمینه واکنش مثبت نشان می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید