عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت گفت: اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید ساخت آن را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می‌توانند.

 نماینده مجلس: ساخت خودرو را به سپاه بسپارید
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است. اگر نمی‌توانید آن را تولید کنید ساخت خودرو را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می‌توانند.

حسین حسین زاده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس، بیان کرد: کمی از بودجه‌ای که برای رفع عطش خود از قدرت کنار گذاشته‌اید برای غیزانیه بگذارید. آنها در بستر مرگ زندگی می‌کنند. از سوی دیگر به بیمه سرمازدگی، استمهال وام کشاورزی و عرضه نهاده‌های دامی به دامداران با توجه به ارزانی قیمت گوشت توجه شود.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر صنعت، بیان کرد: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است. اگر نمی‌توانید آن را تولید کنید ساخت خودرو را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می‌توانند. اگر می‌خواهید عدالت را اجرا کنید باید جای حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش را با مدیران نجومی‌بگیر عوض کنید تا ببینید چقدر در مسئولیت خود باقی می‌مانند.

نماینده مردم لارستان در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هر چه سریعتر به موضوع رتبه‌بندی و تعیین تکلیف معلمان مهرآفرینان بپردازید.

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید