برای اینکه بدانیم چگونه از رشت به ماسوله برویم باید جزئیات مسیر را به خوبی بشناسیم و اطلاعات مان را در مورد مسیر افزایش دهیم.

چگونه از رشت به ماسوله برویم

سلام نو-سرویس گردشگری: برای اینکه بدانیم چگونه از رشت به ماسوله برویم باید جزئیات مسیر را به خوبی بشناسیم. در این صورت می توانید به راحتی مسیر رشت تا ماسوله را طی کنیم. ماسوله یکی از شهرهای زیبای استان گیلان می باشد که هر ساله افراد زیادی از این شهر بازدید می نمایند. دقت داشته باشید که برای بازدید از این شهر باید تمامی مکان های دیدنی آن را بشناسید. با شناخت مکان های دیدنی این شهر، تفریح و گردش تان لذت بخش تر خواهد شد. برای اینکه به راحتی بتوانید از رشت به ماسوله بروید و جزئیات مسیر را به خوبی بشناسید در ادامه با ما همراه گردید.

مسافت شهر رشت تا ماسوله چقدر است ؟

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مورد مسافت رشت تا ماسوله باید بدانید این است که، نیازی نیست مسیر زیادی طی کنید. از رشت تا ماسوله تنها باید 62 کیلومتر رانندگی نمایید. بنابراین اگر مایل هستید از ماسوله بازدید نمایید نیازی به طی کردن مسیر طولانی از رشت تا ماسوله را ندارید. در صورتی که سرعت شما بالاتر از 100 کیلومتر بر ساعت باشید می توانید در عرض 35 دقیقه به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان در حد 100 کیلومتر بر ساعت باشد بعد از 45 دقیقه به مقصد می رسید. به طور کلی باید بدانید که جاذبه های گردشگری و زیبای زیادی در مسیر قرار گرفته اند. بنابراین می توانید در مسیرتان توقف نمایید و از آنها بازدید داشته باشید.

چگونه از رشت به ماسوله برویم و چه شهرها و روستاهایی را در مسیر مشاهده می کنیم ؟

زمانی که می خواهید مسیر رشت تا ماسوله را طی کنید باید به خوبی در مورد شهرها و روستاهای میانی اطلاعات بیشتری کسب کنید. در بین مسیر تابلوهای زیادی را نصب کرده اند. به همین دلیل شما با مشاهده تابلوها به خوبی می توانید در مورد ویژگی ها و مشخصات مسیر اطلاعات بیشتری کسب نمایید. زمانی که از رشت خارج می شوید روستاهای زیادی را مشاهده خواهید کرد. روستای کاسان، ماشاتوک، زیمسار، مرجغل، گیگاسر و ... را در مسیر مشاهده می کنید تا به شهر فومن می رسید. شهر فومن جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی دارد که می توانید از آنها بازدید نمایید.

پس از رد کردن فومن در مسیر رشت تا ماسوله، روستاهای دیگری قرار گرفته اند که هر یک از آنها سرسبز و زیبا هستند. به طور کلی باید بدانید که هر یک از این روستاها شما را به ماسوله وصل می کنند. به قدری این مسیر زیبا است که زمان رسیدن تان به ماسوله را متوجه نمی شوید. اگر نمی دانیم چگونه از رشت به ماسوله برویم باید تمامی جزئیاتی که اکنون معرفی کردیم را در نظر بگیریم. تنها در این صورت می توانیم در کمترین بازه زمانی به مقصد یعنی شهر ماسوله برسیم. شما می توانید از ماشین های شخصی و یا ماشین هایی که برای تور گردشگری هستند، جهت طی کردن این مسیر استفاده کنید. مسیری که طی می کنید دشواری زیادی ندارد و همین مسئله موجب شده که افراد به راحتی رانندگی کنند.

چگونه از رشت به ماسوله برویم

مسیر شهر رشت تا ماسوله

در مسیر شهر رشت تا ماسوله چه امکاناتی وجود دارد ؟

هر یک از افرادی که می خواهند مسیر رشت تا ماسوله را طی کنند باید در مورد امکانات مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که در این مسیر روستاها و شهرهای زیادی قرار دارند. به همین دلیل شما می توانید هر امکاناتی که نیاز دارید را در مسیر مورد استفاده قرار دهید. باک بنزین خود را می توانید در مسیر پر کنید و هر وسیله ای که نیاز دارید را بخرید. به طور کلی مسیری که طی می کنید چندان طولانی نیست. به همین دلیل شما به وسیله های زیادی نیاز ندارید. با این وجود اگر می خواهید سفری امن و آسوده داشته باشید بهتر است که به خوبی امکانات و ویژگی های مسیر را بررسی کنید.

چگونه از رشت به ماسوله برویم و چه ماشینی را انتخاب کنیم ؟

اگر می خواهیم بدانیم که چگونه از رشت به ماسوله برویم باید در مورد نوع ماشین که می خواهیم با آن سفر کنیم، آگاهی بیشتری به دست آوریم. ماشین های شخصی که شما برای رفتن به مقصد استفاده می کنید انتخاب مناسبی هستند. چرا که شما به راحتی با آنها رانندگی می کنید و در هر مکانی که مایل باشید می توانید توقف نمایید. سفر با ماشین های شخصی لذت بخش است. بسیاری از افرادی که می خواهند خودشان اختیار سفرشان را داشته باشند و با خانواده سفر بروند ماشین های شخصی را انتخاب می کنند. اما برخی از افراد که سفر با تورهای گردشگری را می پسندند باید با اتوبوس یا ون گردشگری سفر نمایند.

چگونه از رشت به ماسوله برویم

جاده رشت تا ماسوله

اتوبوس ها با سرعت کمتری مسافت رشت تا ماسوله را طی می کنند. بنابراین ممکن است که شما مقداری دیرتر به مقصد برسید. باید خودتان را برای سفر با اتوبوس آماده کنید. اتوبوس ها و ون های گردشگری تعداد زیادی را در خود جای می دهند. بنابراین شما به صورت دسته جمعی سفر می کنید. دقت داشته باشید که اگر با اتوبوس ها سفر نمایید نمی توانید در هر مکانی که مایل هستید اتوبوس ها را متوقف نمایید. بلکه تنها در برخی از مکان ها اتوبوس توقف می کند تا مسافرین استراحت نمایند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید