سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در آزادراه های استان خبر داد و گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کنند.

ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ فرهاد ذاکری منش شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به بازگشت مسافران از تعطیلات آخر هفته در حال حاضر ترافیک در باندهای جنوبی آزادراه قزوین - رشت نیمه سنگین و پرحجم، قزوین - زنجان نیمه سنگین و روان، گذرگاه شمالی قزوین تا محدوده محمدیه نیز سنگین و پرحجم است.

به گفته وی، برخی نقاط استان مانند گردنه کوهین و جاده های رودبار الموت شرقی و غربی که مسافران زیادی برای تفریح و اسکی به آنجا سفر کرده اند نیز با پدیده مه گرفتگی و لغزندگی جاده روبرو است.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت فاصله طولی در هنگام رانندگی، از ترمز زدن ناگهانی و هرگونه تغییر مسیر در طول جاده خودداری کنند و به توصیه های پلیس مستقر در سطح جاده ها نیز عمل کنند.

رییس پلیس راه استان قزوین، رانندگان هنگام شب را حایز اهمیت دانست و از رانندگان خواست تا هنگام تاریکی با سرعت مطمئن برانند و تاکید کرد: ترافیک در سایر راه های ارتباطی استان نیز عادی و روان گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید