۱۲ دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری روز پنجشنبه با حضور محسن افشارچی استاندار و جمعی از مدیران شهری در زنجان رونمایی شد.

رونمایی از ۱۲ دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری در زنجان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،امسال شهرداری زنجان ۷۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس را به منظور تسهیل در تردد و حمل و نقل شهروندان خریداری کرده که امروز بخشی از این دستگاه ها در سبزه میدان شهر زنجان رونمایی شد.

رئیس سازمان اتوبوسرانی زنجان در این مراسم گفت: در حال حاضر ۹۱ دستگاه اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی زنجان فعال است که با اضافه شدن ۱۲ دستگاه اتوبوس جمع ناوگان اتوبوسرانی به ۱۰۳ دستگاه رسید .

داوود نوری گفت: ۴۱ دستگاه اتوبوس از شرکت های مختلف خریداری و قسمت اول این اتوبوس ها تحویل گرفته شده است و امیدواریم طبق وعده های داده شده مسئولان کشوری بقیه دستگاه ها نیز تا آخر سال جاری یا اوایل سال آینده به ناوگان حمل و نقل استان اضافه شود .

رئیس سازمان اتوبوسرانی زنجان گفت: علاوه بر اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی بوس دو درب و ۲۵ دستگاه ون با ظرفیت ۱۳ نفر نیز خریداری شده است.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای این اتوبوس ها بیان کرد: ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخصیص یافته بود که همگی در وجه شرکت های سازنده پرداخت شده است.

شعاعی معاون امور عمرانی استاندار، فیروزفر شهردار و ناصحی مقدم رییس شورای اسلامی شهر زنجان و جمعی دیگر از مدیران شهری در این مراسم حضور داشتند.

استاندار زنجان در ادامه این مراسم از روند پیشرفت پروژه سبزه میدان شهر زنجان بازدید و دستورهای لازم را جهت تسریع در اجرای پروژه صادر کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید