۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55408634

اگر می خواهید به لاهیجان سفر کنید باید به خوبی جاهای دیدنی اطراف لاهیجان را بشناسد تا از آنها بازدید نمایید.

جاهای دیدنی اطراف لاهیجان

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر به لاهیجان سفر کرده اید باید به خوبی جاهای دیدنی اطراف لاهیجان را بشناسید. در این صورت سفری لذت بخش و خاطره انگیز خواهید داشت. بسیاری از افراد بر این باور هستند که لاهیجان تنها کلوچه های خوشمزه ای دارد و شاید جاهای دیدنی این شهر را نشناسند. لاهیجان را به عنوان عروس سبز استان گیلان معرفی می کنند که شهر پر جمعیتی است و مکان های دیدنی زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا مکان های دیدنی این شهر را به خوبی بشناسید.

معرفی جاهای دیدنی اطراف لاهیجان

برخی از مهمترین جاهای دیدنی اطراف لاهیجان که شما بر اساس سلیقه خود می توانید مورد بازدید قرار دهید عبارت هستند از :

۱. طبیعت شیطان کوه

یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی اطراف لاهیجان، طبیعت شیطان کوه می باشد. در گذشته این منطقه را به عنوان شاه نشین می شناختند. از آنجایی که سال های گذشته صداهای عجیبی از این منطقه می آمده آن را شیطان کوه نامیدند. البته بعدها مشخص شد که صاحبان صدا کسانی نبودن جز مردمان عادی که می خواستند به صورت مخفیانه وارد این کوه شوند. بعد از شیطان کوه می توانید از تله کابین و زیپ لاین نیز بازدید نمایید. این دو مکان گردشگری در نزدیکی شیطان کوه هستند. جنگل های شیطان کوه بسیار زیبا هستند و بدون شک شما با بازدید از این جنگل ها ساعاتی را به گشت و گذار و پیاده روی در جنگل می گذرانید.

۲. بام سبز

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اطراف لاهیجان، بام سبز می باشد. در واقع این منطقه از آنجایی که در قسمت بالای شیطان کوه قرار گرفته آن را بام سبز می نامند. طبیعت سرسبز بام سبز یکی از ویژگی ها و مشخصات مهم این منطقه گردشگری می باشد. شما می توانید جذابیت شهر لاهیجان را از روی این بام مشاهده کنید. از آنجایی که این منطقه گردشگری بسیار بالا است، گردشگران زیادی را در این منطقه مشاهده می کنید که آمده اند تا از مشاهده طبیعت بکر بام سبز لذت ببرند.

شیطان کوه

بازدید از لاهیجان

۳. مکان های دیدنی اطراف لاهیجان و تله کابین

از بین انواع جاهای دیدنی اطراف لاهیجان، می توانید تله کابین را انتخاب کنید. شما زمانی که سوار تله کابین شوید می توانید تمامی جاهای دیدنی شهر لاهیجان را از بالاترین نقطه شهر مشاهده کنید. مسیری که ۱۵۰۰ متر است را با استفاده از تله کابین تنها در عرض ۲۰ دقیقه طی می کنید. تله کابین یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لاهیجان می باشد که بسیاری از افراد به سوار شدن تله کابین علاقه زیادی دارند. زمانی که در این تله کابین هستید، ابرها را نزدیک خود احساس می کنید. در واقع احساس می نمایید که اگر دست تان را از پنجره بیرون ببرید می توانید ابرها را لمس کنید. این تله کابین را به عنوان تله کابین احرار می شناسند و آن را به عنوان منطقه گردشگری لاهیجان معرفی می کنند.

۴. پارک جنگلی میرصفا

در بین انواع جاذبه های گردشگری اطراف لاهیجان، می توانیم پارک جنگلی میرصفا را معرفی کنیم. به طور کلی باید به خوبی بدانید که لاهیجان یکی از شهرهای جنگلی به شمار می رود. بنابراین جنگل های زیادی در این شهر وجود دارد. پارک جنگلی میرصفا یکی از مناطق گردشگری به شمار می آید که ساخته دست انسان نیست و بکر و دست نخورده باقی مانده است. شما می توانید در این جنگل قدم بزنید و صدای پرندگان را بشنوید. اکنون این جنگل را به عنوان یکی از جنگل های توریستی می شناسند که افراد زیادی سالانه از آن بازدید می کنند.

۵. مکان های دیدنی اطراف لاهیجان، تالاب سوستان

در حاشیه روستای سوستان می توانید تالاب سوستان را مشاهده کنید که دیدنی و جذاب است. این تالاب را به عنوان بهترین جاهای دیدنی اطراف لاهیجان می شناسند که افراد زیادی از این تالاب بازدید می نمایند. این تالاب منظره رنگارنگی دارد و همین مسئله موجب شده که هر ساله افراد زیادی از این تالاب بازدید کنند. پرندگان و آبزیان زیادی در این تالاب زندگی می کنند. شما می توانید گل های نیلوفر را در این تالاب مشاهده کنید که زیبایی تالاب را چندین برابر کرده اند. مسیری که برای رسیدن به تالاب سپری می کنید بسیار خاص و دوست داشتنی است. طبیعت بی نظیری را در مسیر مشاهده می کنید که سفر شما با مشاهده این مسیر خاطره انگیز می شود.

بام سبز لاهیجان

مکان دیدنی لاهیجان

۶. تالاب امیرکلایه

یکی دیگر از مکان های دیدنی اطراف لاهیجان، تالاب امیرکلایه می باشد. به طور کلی باید بدانید که قسمت شمال لاهیجان را به عنوان توریستی ترین منطقه این شهر می شناسند. آب شیرین کشور از تالاب امیرکلایه تامین می شود. تالاب امیرکلایه مساحتش به ۱۲۳۰ می رسد. پرندگان و ماهی های متنوعی را در این تالاب مشاهده می کنید. در واقع باید بدانید که در هر چهار فصل پرندگان و ماهی های زیادی در این تالاب هستند که زیبایی تالاب را چندین برابر می کنند. اگر می خواهید به این تالاب بروید بهتر است که مسیر چمخاله را انتخاب کنید.

مکان های تاریخی زیادی را به عنوان بهترین جاهای دیدنی اطراف لاهیجان می شناسند که می توانید از آنها هم بازدید کنید. مسجد تاریخی اکبریه، پل خشتی، مسجد چهارپادشاهان و ... را به عنوان بهترین مکان های تاریخی شهر لاهیجان می شناسند.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید