پارتیشن اداری یکی از گزینه‌های خوب، مقرون به صرفه و شیکی است که می‌تواند محیط کار شما را متحول کند. با همراه باشد و انواع پارتیشن ادراری و قیمت آن را مرور کنید.

راهنمای خرید پارتیشن اداری + لیست قیمت انواع پارتیشن اداری

 پارتیشن اداری، یکی از مهمترین اجزای هر فضای اداری است که با توجه به نوع کاربری محیط در پروژه های معماری داخلی به کار می رود. با هدف استفاده کارآمد از فضای اداری و امکان تغییر چیدمان بدون آسیب به روند کار، استفاده از سیستم های دیوارسازی سبک یا همان پارتیشن بندی یک ضرورت انکارناپذیر است.

به صورت کلی پارتیشن های اداری، در ابتدا راه حل هایی کوتاه مدت و موقتی به نظر می رسیدند اما پس از چندی و به دنبال آشنایی افراد با قابلیت های منحصر به فرد این سیستم های جداسازی، استفاده از آنها بسیار رایج شده است. به خصوص در دفاتر کاری که به صورت یکپارچه یا فلت طراحی شده اند، استفاده از پارتیشن ها، یک مزیت بزرگ برای مدیران و کارکنان خواهد بود. با استفاده از سیستم های پارتیشن بندی اداری و نصب انواع دیوایدر، علاوه بر اینکه مدیران می توانند نظارت کافی بر روی کار پرسنل خود داشته باشند، کارمندان نیز ارتباط بهتری با یکدیگر برقرار خواهند کرد و در ضمن محیط کاری نسبتا شخصی سازی شده ای خواهند داشت.

با استفاده از پارتیشن های اداری، همچنین می توان مراجعان را راضی نگاه داشت، چرا که مسیر حرکت و دریافت خدمات آنها در سازمان را به کمک یک پارتیشن بندی مهندسی شده می توان نظم بخشید. بنابراین باید گفت، دو مقوله ویستا (چشم انداز جمعی) و پرایوسی (حدود فردی) به کمک پارتیشن بندی اداری به خوبی رعایت خواهد شد.

انواع پارتیشن و جداکننده پر کاربرد برای محیط اداری

اداره ها معمولا از پارتیشن های مخصوص ساخته شده از چوب، ام دی اف و دیوارهای شیشه ای برای جداسازی محفظه ها استفاده می کنند که در این حالت فضای شخصی هر کارمندی را در اختیار او قرار می دهد. این نه تنها باعث ایجاد تمرکز می شود، بلکه به کارمندان کمک می کند تا به طور موثر ارتباط برقرار کنند.

پارتیشن اداری تک جداره؛ معمول و پرکاربرد

این نوع جداکننده در سه نوع  ۶ میل، ۱۶ میل و ۱۶ میل لترون ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای خرید پارتیشن اداری + لیست قیمت انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های تک جداره  دارای قطب های محکمی هستند که مقاومت و دوام آن ها را افزایش می دهد و به طور دائم در محل نصب قرار می گیرند. پارتیشن‌های  تک جداره به پارتیشن‌های ارزان قیمت نیز معروف هستند زیرا از آلیاژ ارزان ساخته شده‌اند و فرآیندهای ماشین کاری آسانی را طی می‌کنند.

علاوه بر این، مشتری می تواند ضخامت این جداکننده   را بر اساس کاربری مورد نظر از مقطع   به ۱۲ یا ۱۸ میل تغییر دهد. آمود ایده آریا اینجاست تا با استفاده از آخرین تکنولوژی تمام جزئیات خواسته های شما مشتریان عزیز را تولید و در اختیار شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

پارتیشن  دوجداره؛ شیک و با کیفیت

نوع دیگری از پارتیشن  که با نام پارتیشن  دوجداره در بازار به فروش می رسد، تفاوت های زیادی با نوع اول دارد. این نوع پارتیشن پارتیشنی است که در ساخت آن از نوارهای شیشه ای با ضخامت های مختلف استفاده می شود تا مقاومت خود را افزایش داده و از نفوذ صدا به محیط جلوگیری کند.

استفاده از این نوع پارتیشن  نسبت به پارتیشن قبلی بیشتر است و دلیل استفاده از آن این است که پارتیشن دوجداره  می تواند به خوبی با محیط سازگار شود و در آنجا ثابت بماند. به علاوه این نوع پارتیشن با ساختاری که دارد جلوه ای مجلل به محیط می دهد.

همانطور که می دانید هر محصولی با هر سطح از کیفیت و محبوبیت، مزایا و معایب خاص خود را دارد. قبل از خرید باید با دید باز نسبت به مزایا و معایب محصول مورد نظر و در نهایت با شناخت کامل از کالای مورد نظر اقدام کرد.

پارتیشن اداری دوجداره  نیز مزایای بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به نصب آسان و سریع، عدم ایجاد گرد و غبار در حین کار و در نتیجه کاهش چشمگیر نیاز به نظافت نهایی اشاره کرد.

جداکننده ام دی اف، شیک و به صرفه

mdf متریالی مناسب برای استفاده به عنوان پارتیشن برای دادن حس سنتی و کلاسیک است. نیازی به رنگ آمیزی ندارد و می توان آن را با استفاده از مواد کمتری نسبت به پارتیشن های معمول تزئین کرد. از پارتیشن mdf بیشتر در ادارات و هتل ها استفاده می شود. پارتیشن های چوبی اغلب فضا را آرام تر می کنند. چه در قسمت پذیرش، چه دفتر عمومی و چه در اتاق جلسه.

راهنمای خرید پارتیشن اداری + لیست قیمت انواع پارتیشن اداری

پارتیشن آلومینیومی گزینه مقرون به صرفه

امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال جداکننده فضا با حداقل هزینه هستند، راحت ترین روش یعنی پارتیشن بندی را انتخاب می کنند. پارتیشن آلومینیومی برای محیط های مختلف اعم از محیط های خانگی یا اداری و محیط های کاری علاوه بر اینکه زیبایی محیط را دوچندان می کند راه حلی کم هزینه برای فضاسازی بهینه نیز می باشد.

پارتیشن ها از نظر موادی که در تولید خود استفاده می کنند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. یکی از محبوب ترین پارتیشن امروزی پارتیشن های آلومینیومی ساخته شده از مواد فلزی است. این نوع پارتیشن ها در بازار فروش بسیار محبوب شده اند زیرا می توانند مزایای زیادی را برای محیط مورد نظر شما به ارمغان بیاورند.

پارتیشن شیشه ای و مزایای آن

یکی از زیباترین و پرکاربردترین جداکننده ها را می توان پارتیشن شیشه ای دانست; این مدل از پارتیشن ظاهری شبیه به دیوار شیشه ای دارد و تاثیر چشمگیر آن در استفاده از محیط است. در ادامه این متن تصمیم داریم تا بررسی کاملی از این فرم تقسیم بندی داشته باشیم و همچنین اطلاعات کافی برای تهیه آن را در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای خرید پارتیشن اداری + لیست قیمت انواع پارتیشن اداری

پارتیشن شیشه ای از نوع سودآورتر است که در اکثر جاها استفاده می شود. اگر فضای اضافی در خانه دارید، می توانید یک پارتیشن شیشه ای در اتاق نشیمن خود بسازید تا نمای باغ را به شما نشان دهد. این توهم فضای بیشتر را ایجاد می کند و باعث می شود هر فضایی بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. نصب نور مصنوعی در پارتیشن شیشه ای نیز یک راه عالی برای تزیین مکان شما است. حتی صاحبان خانه های مدرن از شاخه های بامبو که در پارتیشن شیشه ای قرار داده شده اند استفاده می کنند تا خانه و دفاتر خود را از نظر بصری جذاب کنند.

پارتیشن اداری متحرک و مزایای آن

پارتیشن اداری متحرک نوعی از پارتیشن است که قابلیت حرکت از طریق ریل یا چرخ را دارد و برای جداسازی موقت و یا دائمی فضاهای مختلف استفاده می‌ گردد. از پارتیشن متحرک در مکان‌ های مختلفی مانند ادارات، محیط‌ های آموزشی، دفاتر کار، مغازه، فروشگاه، هتل، بیمارستان و ... می‌ توان بهره گرفت. با به کارگیری این نوع پارتیشن می‌ توانیم به آسانی در هر زمان فضاهای مختلفی که مد نظر داریم را ایجاد کنیم.

جنس پارتیشن متحرک اداری می‌ تواند از چوب، شیشه، آلومینیوم و MDF باشد و به صورت پنل‌ های عمودی طراحی می‌ گردد. انتخاب جنس متریال مصرفی برای پارتیشن های متحرک به نوع دکوراسیون اداری فضای شما، نوع نورپردازی محیط، نوع کاربرد محیط و سلیقه شما بستگی دارد.

برای حرکت دادن پارتیشن شیشه ای متحرک یا مدل‌ های دیگر از ریل‌ های سقفی و کفی و یا چرخ استفاده می‌ شود. قابلیت جابجایی پارتیشن متحرک اداری این امکان را می‌ دهد که بتوانید یک دیوار موقت داشته باشید و در مواقع لزوم آن را به کار بگیرید.

لیست قیمت های انواع پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن به مشخصاتی مانند کیفیت چوب، نوع، اندازه، ضخامت و همچنین نوع سفارش و جزئیات نصب بستگی دارد.

قیمت پارتیشن متحرک بسیار کمتر از قیمت جداکننده ثابت است و دلیل این تفاوت قیمت اولاً این است که پارتیشن ثابت بنا به موقعیت مکانی سفارشی ساخته می شود و برای نصب نیاز به نصب کننده دارد و همچنین ضخیم و متفاوت است.

کدام نوع ارزانتر است؟ پاسخ این سوال در یک کلمه جداکننده متحرک یا ثابت؟ اما قیمت گذاری روی دو نوع ثابت و متحرک با توجه به نوع جنس و تزئینات مشابه محصولات دیگر است. بنابراین طبیعی است که پاراوان های ام دی اف معمولی ارزان تر و پاراوان های شیشه ای با کیفیت یا جداکننده های تزئینی گران ترین هستند. در مورد پارتیشن ثابت قیمت نهایی به این عوامل و هزینه های سفارش و نصب بستگی دارد.

نوع پارتیشن

مقدار پارتیشن

قیمت پارتیشن(ریال)

پارتیشن دو جداره آلومینیومی ۱۶ میل

یک متر مربع

۱۱.۰۰۰.۰۰۰

پارتیشن دو جداره آلومینیومی ۶ میل

یک متر مربع

۹.۰۰۰.۰۰۰

پارتیشن تک جداره آلومینیومی ۱۶ میل

یک متر مربع

۸.۰۰۰.۰۰۰

پارتیشن تک جداره آلومینیومی ۶ میل

یک متر مربع

۶.۵۰۰.۰۰۰

پارتیشن دو جداره ام دی اف

یک متر مربع

۱۲.۵۰۰.۰۰۰

پارتیشن تک جداره ام دی اف

یک متر مربع

۸.۵۰۰.۰۰۰

پارتیشن شیشه سکوریت ۱۰ میل

یک متر مربع

۱۱.۵۰۰.۰۰۰

پارتیشن فریم لس

یک متر مربع

۱۵.۰۰۰.۰۰۰

پارتیشن کناف

یک متر مربع

۴.۰۰۰.۰۰۰

ما به تفاوت درب آلومینیوم برای پارتیشن آلومینیومی با یراق

یک متر مربع

۱۸.۰۰۰.۰۰۰

یراق آلات درب برای پارتیشن ام دی اف

یک متر مربع

۸.۰۰۰.۰۰۰

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید