امروز هم همانند هفته گذشته شاهد افزایش قیمت عجیب در بازار خودرو بودیم، ارزیابی قیمت خودرو در بازار امروز از رشد ۱۶ تا ۲۳ میلیونی محصولات سایپا حکایت دارد.

رکوردشکنی جدید قیمت خودروهای سایپا در بازار | افزایش ۱۶ تا ۲۳ میلیونی
به گزارش سلام نو، رشد قیمت سایپایی‌ها امروز با افزایش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو همراستا شد و به این طریق شاهد رکوردشکنی جدید در بازار بودیم. ارزیابی بازار از رشد قیمت «شاهین» و عبور آن از مرز نیم میلیاردی‌ها حکایت دارد؛ از سوی دیگر در بازار امروز شاهد ۳۰۰ میلیونی شدن «ساینا» در بازار بودیم. در بازار امروز علاوه بر بازار خودرو نرخ دلار هم رکودشکنی کرد که به گفته فعالان این بازار رشد قیمت دلار در قیمت خودروهای داخلی اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار ۲۳ میلیون رشد قیمت داشت و ۵۲۵ میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در هفته های اخیر به دفعات رشد قیمت داشت و رکوردهای جدید را ثبت کرده است. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز رشد ۲۰ میلیونی داشت و در بازار ۳۰۰ میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار ۲۱ تا ۲۰ میلیون افزایش داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار ۳۱۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۰۲ میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار امروز رشد ۲۰ میلیونی قیمت داشت و ۲۹۰میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۹۶ میلیون تومان دست به دست شد و رشد ۱۶ میلیونی در بازار را ثبت کرد.

Jy1eR26Mipyu

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید