رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، اظهارنظر جدیدی درباره زندانیان دوتابعیتی در ایران بیان کرد و گفت: اولویت‌مان در روابط با ایران آزادی زندانیان دوتابعیتی است.

رابرت مالی خواستار آزادی زندانیان دوتابعیتی ایرانی- آمریکایی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نماینده آمریکا در امور ایران در اظهاراتی تاکید کرد که موضوع افراد دوتابعیتی زندانی در ایران یک اولویت‌ جدی برای واشنگتن است.

رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در گفت‌گو با رادیو آزاد اروپا درباره موضوع افراد دوتابعیتی ایرانی- آمریکایی که در ایران در بازداشت به سر می‌برند، آن را یک مساله بسیار مهم در روابط کشورش با ایران توصیف کرد و در اظهاراتی مداخله‌جویانه خواستار آزادی آنها شد.

وی با تکرار ادعاها درباره زندانی شدن این افراد گفت: ما به گفت‌وگوی غیرمستقیم با ایران درباره این موضوع که یک اولویت بسیار جدی برای ماست، ادامه داده‌ایم تا بتوانیم آمریکایی‌هایی را که برخی از آنها سال‌هاست به‌طور ناعادلانه در ایران زندانی هستند به خانه بازگردانیم.

مالی افزود: این گفت‌وگوها هیچ‌گاه متوقف نشده است و تلاش‌ خود را برای بازگرداندن هرچه زودتر آنها ادامه خواهیم داد.

نماینده دولت آمریکا در امور ایران همچنین بیان کرد: ما در حال بررسی راه‌های بشردوستانه برای بازگرداندن این زندانیان به خانه هستیم. فارغ از اینکه چه اتفاق دیگری افتاده باشد، این موضوع اولویت ما در رابطه با ایران است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید