فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: برای برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل داریم

به گزارش سلام نو به نقل ازایرنا، سردار علیرضا تنگسیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نقطه مرزی اروندکنار در جنوب آبادان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران آمادگی کامل برای رزمایش عملیاتی شناورها، نیروها و سامانه‌های عملیاتی در آب‌های اروندکنار در شمال غرب خلیج فارس را دارد.

وی افزود: رزمندگان اسلام هم در منطقه دوم نیروی دریایی و هم در منطقه سوم نیروی دریایی مستقر در شمال خلیج فارس آماده مقابله با هرگونه تعدی احتمالی دشمن هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اگر دشمن نگاه چپ به آب و خاک میهن اسلامی داشته باشد چشمش از حدقه در خواهد آمد.

سردار تنگسیری بیان کرد: نیروهای ما تاکنون بارها آمادگی خود را به رخ دشمنان کشیده و اکنون نیز آمادگی کامل برای انجام رزمایش عملیاتی شناورها، نیروها و ساماندهی عملیاتی در آب‌های اروندکنار را داریم.

وی افزود: سلاح واقعی رزمندگان برابر دشمن تا بن دندان مسلح در دوران دفاع مقدس ایمان، اعتقاد و روحیه انقلابی و عنایت خداوند متعال بود.

سردار تنگسیری به مصادیقی از عنایات و توجهات ویژه الهی برابر دشمنان در خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیز دشمنان می دانند مادامی که حلقه اتصال رزمندگان و مجاهدان، ایمان و اتکا به خداوند متعال است کاری از پیش نخواهند برد.

شهر ساحلی اروند کنار در انتهای رودخانه اروند رود و در دهانه خلیج فارس، و روبه روی شهر فاو عراق واقع است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید