فروشگاه اینترنتی پارسمن شاپ ارائه دهنده انواع کتابخانه در طرح ها و قیمت های متنوع است که امکان ارسال محصولات به سراسر کشور را نیز دارد.

انواع مختلف کتابخانه

کتابخانه خانگی یکی از ملزومات هر خانه است که با ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز به خرید آن بیش از پیش احساس می شود. حفظ کتاب ها از آسیب های احتمالی و قابل دسترس بودن آن ها، از مزیت های استفاده از کتاب خانه ها می باشد. از طرف دیگر با توجه به محدودیت فضا در خانه ها و آپارتمان ها، تقاضا برای خرید کتاب خانه های کوچک و کم حجم بیشتر از قبل شده است. از کتابخانه های ام دی اف(MDF) ، ایستاده، دیواری و مینیمال گرفته تا قفسه کتابخانه، همگی به حفظ و نگهداری کتاب ها کمک می کنند. امروزه با رواج خریدهای اینترنتی، کاربران می توانند انواع کتابخانه را هم به صورت آنلاین بخرند.

انواع قفسه کتاب و کتابخانه

کتابخانه ها انواع مختلفی دارند و خریداران عوامل متفاوتی را هنگام خرید آن ها در نظر می گیرند. از جمله می توان به قیمت، اندازه، حجم کتاب ها، جنس و فضای خانه برای قرار گرفتن کتاب خانه اشاره کرد. مثلاً اگر حجم کتاب ها زیاد باشد باید قفسه های بیشتری را پیش بینی کرد. مشتریان می توانند انواع کتابخانه ساده خانگی، قفسه کتاب، کتابخانه چوبی، کتابخانه دیواری ارزان و... را با رنگ و طرح دلخواه خود سفارش بدهند. علاوه بر کارایی سنتی کتابخانه ها، این وسیله امروزه به عنوان بخشی از طراحی داخلی و دکوراسیون خانه ها نیز محسوب می شوند. در محیط های اداری و کاری نیز کتابخانه ها برای نگهداری اسناد و کتاب ها به وفور استفاده می شوند.

قفسه کتابخانه یا کتاب خانه دیواری

کتابخانه دیواری یا قفسه کتابخانه برای مکان هایی که محدودیت فضا وجود دارد بسیار مناسب هستند. در این مکان ها برای جاگذاری کتاب ها از فضای دیوار استفاده می گردد. فروشگاه های اینترنتی متعددی ارائه دهنده انواع مختلف قفسه کتاب خانه در اندازه و رنگ های مختلف هستند. مشتریان می توانند انواع این قفسه ها را با توجه به فضای خود و با ابعاد مناسب فضای خانه به صورت آنلاین سفارش دهند. برخی از این قفسه ها به صورت پایه دار و زمینی طراحی و ساخته می شوند و می توان آن ها را به راحتی جابجا کرد. این قفسه های ایستاده معمولاً یک دیوار را اشغال می کنند و حجم زیادی از کتاب را در خود جای می دهند. علاوه بر کتاب ها می توان لوازم دکوراتیو را نیز بر روی قفسه های کتاب قرار داده و به زیبایی بیشتر خانه کمک کرد. قرار دادن کشو و باکس از دیگر ویژگی های این محصولات است.

انواع جنس قفسه کتاب

کتابخانه ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. بیشتر آنها از جنس چوب و ام دی اف ساخته شده و برخی نیز فلزی هستند. کتاب خانه های چوبی بسیار با دوام و زیبا هستند و سازه های فلزی نیز استحکام بسیار بالا و دوام زیادی دارند. برخی از این محصولات نیز با پوشش ملامینه کاور می شوند که زیبایی خاصی به آن ها می بخشد. برای خرید کتابخانه فلزی ارزان می توان علاوه بر بازارهای چوب و مبلمان، می توان به فروشگاه های اینترنتی هم مراجعه کرد. فروش کتابخانه ارزان قیمت در جنس ها و ابعاد مختلف و فروش اینترنتی انواع کتابخانه چوبی مدرن از ویژگی فروشگاه های آنلاین است.

 کاربرد کتاب خانه و قفسه کتابخانه

کتابخانه چوبی ساده و شیک و قفسه های کتاب را می توان در هر جایی از خانه قرار داد. این عنصر دکوراتیو علاوه بر نگهداری کتاب ها می تواند زیبایی خاصی به فضا بدهد. کتابخانه ساده خانگی در اتاق خواب و اتاق بچه ها نیز به کار می رود. می توان علاوه بر کتاب ها وسایل تزئینی مانند آباژور را نیز بر روی آن قرار داد. رنگ های روشن انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب ها می باشد. در اتاق خواب کودکان می توان اسباب بازی های کوچک را نیز در کنار کتاب ها قرار داد. کتاب خانه هایی که در نشیمن قرار می گیرند معمولاً به رنگ مبلمان خریداری می شوند. در محل کار نیز کتاب خانه می تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد. به عنوان مثال در دفاتر وکلا کتاب خانه ها بخش بزرگی از فضای اتاق را دربر می گیرند. باکس ها و کشوهایی که در آن ها تعبیه می شوند نیز علاوه بر زیبایی می توانند کمک زیادی به نظم دهی محیط کنند.

مدل دکوری
مدل دکوری

محل قرار دادن کتاب خانه در منزل

کتابخانه ها در جاهای مختلف خانه قرار می گیرند. این جاگذاری با فضای خانه و اندازه کتابخانه ارتباط مستقیم دارد. اما باید توجه داشته باشیم که بهتر است این مکان دور از رطوبت و نور مستقیم آفتاب باشد تا به کتابخانه و کتاب ها آسیبی وارد نشود. همچنین باید دسترسی به کتاب ها نیز به راحتی انجام شود. گاهی اوقات کتاب خانه ها در فضاهای پَرت منازل نیز قرار داده می شوند تا از تمامی فضای خانه استفاده بهینه شود. مثلاً فضاهای کوچکی مانند زیرپله برای باکس های کتاب بسیار مناسبند. راهروها نیز برای کتاب خانه های ایستاده فضای خوبی محسوب می شوند. برای خرید انواع کتاب خانه و قفسه کتاب می توان به فروشگاه اینترنتی پارسمن مراجعه و از مدل های متنوع این فروشگاه بازدید کرد.

مدل چند منظوره
مدل چند منظوره

خرید آنلاین کمد کتابخانه

امروزه خریدهای آنلاین به بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است. علاوه بر مایحتاج روزانه حتی می توان لوازم منزل مانند انواع کتاب خانه را هم به صورت آنلاین خریداری کرد. فروشگاه های آنلاین فروش لوازم منزل، قیمت و امکان خرید انواع قفسه کتاب و کمد کتاب خانه را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. کاربران می توانند با مقایسه محصولات سایت ها و فروشگاه های مختلف بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود انجام دهند. خرید آنلاین انواع کتاب خانه و قفسه چوبی، ایستاده، دیواری و مدرن با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی، تجربه یک خرید لذت بخش را برای کاربران فراهم می کند. ارسال به سراسر کشور نیز یکی دیگر از مزایای این خریدهای اینترنتی است. فروشگاه های آنلاین لیست قیمت باکس و کتابخانه را در اختیار خریداران قرار می دهند.

خرید آنلاین مدل های متنوع
خرید آنلاین مدل های متنوع

فروشگاه اینترنتی پارسمن شاپ

فروشگاه اینترنتی پارسمن شاپ به عنوان یک مرکز فروش کتابخانه چوبی، ساختار بسیار مناسبی برای ثبت سفارش دارد. این فروشگاه با فروش کتابخانه ارزان قیمت و متنوع در طرح و رنگ به خریداران کمک شایانی می کند. محصولات ارائه شده در این فروشگاه آنلاین دسته بندی شده و امکان جستجو در آن نیز وجود دارد. قیمت کتاب خانه هم درج شده و توضیحاتی درباره جنس و ابعاد آن نیز آمده است. کاربران می توانند مدل های مختلف را با هم مقایسه کرده و مناسب ترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. پارسمن ارائه کننده انواع کتابخانه چوبی در مدل های مختلف و مدرن متناسب با سلیقه شما مشتریان گرامی می باشد. این فروشگاه حاوی راهنمای خرید و معرفی 25 مدل کتابخانه محبوب و باکیفیت به همراه تصویر و قیمت آن ها است.

در ادامه به برخی از مدل های پرطرفدار این فروشگاه اشاره می کنیم:

باکس کتاب چند منظوره

باکس کتاب چند منظوره برای فضاهای متعددی طراحی و ساخته می شوند. یکی از مدل های آن طوری طراحی شده که فضایی برای نشیمن و قرار دادن اکسسوری نیز در آن پیش بینی شده است. انتخاب کتاب، نشستن و مطالعه آن یکی از امکانات این مدل می باشد.

کتابخانه های دکوری کنج

این مدل به صورت ایستاده و در کنج دیوارها قرار می گیرد. علاوه بر این فضای کمی را اشغال می کنند؛ ولی در عین حال حجم خوبی از کتاب ها در خود جای می دهند. دسترسی آسان به کتاب ها یکی از ویژگی های این مدل از کتاب خانه است.

مدل دکوری کنج
مدل دکوری کنج

کتابخانه های آبشاری

مدل آبشاری یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار است که امکان خرید آن به صورت آنلاین از فروشگاه پارسمن وجود دارد. با خرید کتابخانه چوبی ارزان مدل آبشار، از امکان ارسال به تمام کشور نیز می توان بهره مند شد.

مدل آبشاری
مدل آبشاری

مدل آبشاری کشودار
مدل آبشاری کشودار

استند کتاب

برخی از کتابخانه های چوبی به صورت استند طراحی شده اند. از این مدل می توان حتی به عنوان پارتیشن در برخی از فضاها استفاده کرد. دسترسی به کتاب ها از دو طرف این استندها امکان پذیر است. استند کتاب را می توان به عنوان یکی از مدل های مینیمال نیز معرفی کرد. استندها را معمولاً با رنگ مبلمان منزل ست می کنند.

کتابخانه ریلی

کتابخانه ریلی محصولی کاربردی است که برای نگهداری کتاب در کتاب خانه ها و کتاب فروشی ها از آن استفاده می شود. بکارگیری این مدل منجر به صرفه جویی 80 درصدی در فضا شده و کتاب های بیشتری را جا می دهد.

قیمت کتابخانه

قیمت کتابخانه ها بر اساس اندازه و جنس متریال به کار رفته در ساخت آن ها تعیین می شود. خریداران مایلند پیش از اقدام به خرید، قیمت کتاب خانه های مختلف را استعلام بگیرند. خرید کتابخانه ارزان قیمت و با کیفیت یکی از خواسته های کسانی است که به دنبال محصولی مناسب می گردند. پارسمن یکی از فروشگاه های اینترنتی برای فروش انواع کتابخانه ارزان قیمت است. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان امکان یک خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم آورده است. همچنین امکان ارسال خرید شما به سراسر کشور نیز فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی پارسمن شاپ انواع قفسه بندی کتاب خانه ریلی و ثابت را مطابق با سلیقه مشتریان ارائه می دهد و مرجع مناسبی برای دریافت استعلام آخرین قیمت، خرید و فروش انواع باکس و کتابخانه می باشد. خرید کتاب خانه و قفسه کتاب با قیمت عالی، کیفیت تضمینی، امکان ارسال به سراسر کشور و ضمانت سلامت و اصالت کالا از مزایای این فروشگاه می باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید